Lumia ja Pyryä ei enää löytynyt Kiinasta
Mitä lie tapahtunut.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko sun tunnukset Hesariin, niin päästään muutkin lukee? Kiitos.
Normaali ihmine ei hae tietoa ylehesarista.
Itse asiassa boikoitoin Hesaria. Kerran erehdyin tilaamaan. Lopetettuani tilauksen, hullu pommitus käynyt puhelimeen. Olen pyytänyt poistamaan tietoni, vaan sama pommitus jatkuu. Toisten tunnuksilla vois hyvin lukee. Ja miksi linkata linkki, mikä ei ole luettavissa ilman tunnuksia. Nih.
Millainen tampio ei ole kieltänyt mainossoitteluja puhelimeensa?
Vierailija kirjoitti:
Ihailtavaa panostusta artikkeliin kun toimittaja käy läpi kaikki Kiinan eläinpuistot.
Hesarin lukijoilla on varaa. Vuodesta 2000 alkaen tilaajana olleen tilausmaksut Sanomalle ovat jo lähes 15.000 euroa. kyllä sillä matkustelee.
syöhän noi kinkit koiriakin, miksei pari pandanallea menisi grilliin.
Ei tietenkään. Siellä katoaa kaikki.
Lennättivät ne kuulema tuntemattomalle yläpaljasvartaloiselle venäläiselle homoilukaveriksi. On kuulema karhuihin kallellaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne siellä jossain ovat, nimet muutettu ja luultavasti erotettu toisistaan.
Tai vuokrattu johonkin toiseen maahan eri nimillä.
Ei nimet Lumi ja Pyry taivu kiinalaisten suuhun. Ne on nyt Xiao ja Cui
Toimittaja tekee jutun ammattitaidottomuudestaan. Hymähtää tyytyväisenä, lähdemateriaali on loputon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne siellä jossain ovat, nimet muutettu ja luultavasti erotettu toisistaan.
Tai vuokrattu johonkin toiseen maahan eri nimillä.
Just meinasin kommentoida samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa boikoitoin Hesaria. Kerran erehdyin tilaamaan. Lopetettuani tilauksen, hullu pommitus käynyt puhelimeen. Olen pyytänyt poistamaan tietoni, vaan sama pommitus jatkuu. Toisten tunnuksilla vois hyvin lukee. Ja miksi linkata linkki, mikä ei ole luettavissa ilman tunnuksia. Nih.
Hesari on ainoa joka soittelee myyntipuheluita. Numeroni on salainen. En ole tampio, sinä olet. Luet varmaan Seiskaa päivät pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesari on ainoa joka soittelee myyntipuheluita. Numeroni on salainen. En ole tampio, sinä olet. Luet varmaan Seiskaa päivät pitkät.
Millainen tampio ei laita markkinointikieltoa salaiseen puhelinnumeroonsa.
Voi olla, että on karanteenin jälkeen lopetettu. Saattavat pelätä, että levittävät jotain täältä tulleita loisia tai tauteja. Tai sitten toisella nimellä jossain. Vaikea tietää, kun ei tunne maan tapoja ja kulttuuria.
Nimet muutettu, kyllä ne siellä jossakin on. Miksi olisivat pitäneet niiden suomalaiset nimet kun niillä mahdollisesti oli ihan omat kiinalaiset niemt enenn tänne tuloa, ja jos ei ollut niin niille on varmaan annettu kiinalaiset nimet koska Lumi ja Pyry ei istu kiinalaisten suuhun hyvin.
"Millainen tampio ei laita markkinointikieltoa salaiseen puhelinnumeroonsa."
> Hesari on ainoa soittelija, kuten kerroin. Heidän pitää ymmärtää lopettaa soittelu ihan ilman markkinointikieltoa. Saavatpahan p...n maineen markkinointiahdistelusta. Oletko ihan tampio, kun et nyt halua tajuta. Sulle varmaan soittelee Seiska, koska tilaat sitä jatkuvalla syötöllä, tarjousjaksoin. Eikö vain?
Tuoreilla pampunversoilla marinoituneesta lihasta ehkä tehty huippugourmetravintolassa miljönääreille elämyksellinen ja vaikeasti saatava ikimuistoinen luksusateria...latua "kerran elämässä...hinnasta tinkimättä