Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

* * * JOULUNIHMEET * * * vk 13

26.03.2007 |

[color=orchid] En löytänyt vielä uutta pinoa tälle viikolle, ja uskaltauduin sellaisen itse aloittamaan.

Alkukierrossa uhosin, etten täällä palstalla paljoa pörräilisi ja ottaisin osittain siten vauva-ajatukset vähän pienemmällä stressillä, mutta tässä kierrossahan mie oonkin ollut ihan ahkerimmillani ;)

Jouluisia haaveita alkukeväässä!

[color=red][size=6] ♥[/size][/color]

Minni-Maija

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Villiina! Itke kunnon itkut vaikka miehen olkapäähän ja nosta sitten pääsi taas pystyyn. Vaikka tuntuisikin siltä, että teille ei suoda nyyttionnea ikinä, niin kyllä teille vielä oma nyytti tulee joku päivä, luota siihen äläkä menetä toivoa. Odottavan aika on pitkä ja odottamisen odottajan vähintään tuplasti pidempi. Jaksamisia, Villiina!

Terppari: Mekään ei olla kerrottu kenellekään yrityksestä eikä kerrotakaan. Mä aattelen kuitenkin jo nyt, että oottaakohan muut, että koska me oikein saadaan vauva, ollaan naimisissakin. Toisaalta meidän kummankin työtilanne on tällä hetkellä sellainen, että moni varmaan ajattelee, että meidän on tärkeä nyt pari vuotta keskittyä vain töihin. Eikä sitä kannata miettiä, mitä muut ajattelevat. Vielä toistaiseksi kukaan ei ole kysynyt suoraan, vaikka joitakin sellaisia lausahduksia kuin " sitten kun teillä on vauva/lapsia" onkin jo saanut kuulla.

Minetsku

Vierailija
22/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin sitten voipi olla että yritykset jäi lyhyeen tällä kierrolla kun pukkasi mulle virtsatietulehduksen eilen, eikä tee mieli harrastella mitään.

Tikkuun ilmestyi kp11, 12 viivat ja eilen kp13 oli yhtä vahva viiva kontrolliviivan kanssa. No ' harrastettu' ollaan kp 9-12. Saapi siis nähdä menikö pieleen tulehduksen vuoksi. Nyt antibioottikuuri tietty sotkee suunnitelmat. Tosin lääkäri sanoi että tätä lääkettä voi syödä vaikka jos sattuisikin olemaan raskaana.

GREIPPIMEHUSTA olisin kysynyt teiltä kokeneemmilta...kertokaahan milloin pitää aloittaa mehun juominen/kuinka paljon päivässä ja kuinka monta päivää?

Nyt nukahti poju päikkäreille joten taidan itsekin mennä lepäilemään.

Sorry tää oli enemmänkin tällainen ON-viesti tällä kertaa.

Kaikille kunnon plussatuulet!!!!

kp 14/24-26 yk2 (pikkukakkosta yritetään)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..voikohan tuota yritystä jatkaa tämän virtsatietulehduksen ollessa päällä? Onko kokemuksia? Ovistikku näytti edelleen kahta viivaa.

kp 14/24-26

Vierailija
24/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehdin minäkin joulukuisiin. Laskeskelin juuri, että tämän kierron la olisi vielä joulukuun puolella, joten viime hetkellä mukaan.

Voi Villiina sua.. Koeta jaksaa. Kyllä se vielä onnistuu, ei saa lannistua. Itkut on kyllä ensin itkettävä pois, mutta sitten taas uuteen nousuun.

Meillä on vasta yk2 menossa, joten vielä ei turhauta liikaa. Vaikka kyllä pettymys oli yllättävän suuri yk ykkösenkin jälkeen. Häkellyin itsekin voimakasta reaktiotani silloin. Nyt olen päättänyt (helppohan se on sanoa, tiedetään..), että en ota tästä stressiä ainakaan ekaan puoleen vuoteen. Tärppää jos tärppää, jos ei niin ei, eikä siitä saa vielä huolestua liikaa. Kaikki käyrät kun näyttävät, että pillereiden jälkeen ei puolessa vuodessakaan kovin helposti onnistu. Tietysti tärppi olisi se parhain ja odotetuin asia ikinä. :) Katsotaan miten tässä käy. Täti lähti ovet kolisten pari päivää sitten, toivottavasti kyllästyi jo kyläilyyn. :)

paaru kp 8/28 (ainakin tuo eka kierto pillereiden jälkeen oli sen 28 päivää, kuten ennen pillereitäkin oli)

Vierailija
25/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Minä olen jättänyt pillerit pois marraskuussa ja nyt 4 menkat takana. Piinaviikkoa elän tällä hetkellä, ja toivon saavani kaksi viivaa tikkuun ensi viikon alussa :) Mikäli näin käy, laskettu aika on 8.12.

Minulla on 7-vuotias tyttö aikaisemmasta liitosta. Silloin raskauduin heti, eikä raskauteen liittynyt just minkäänlaisia oireita kuten pahoinvointia tms.

Tällä viikolla olen kärsinyt jatkuvasta äklö-olosta. Ruoka on tosin maistunut kun sitä on eteen saanut, mutta koko ajan närästää tai äklöttää muuten vaan. Luultavasti alan vaan kuvitella asioita...voiko raskauspahoinvointi olla ympärivuorokautista?!

Onnea kaikille yrittäjille - odotuskeskusteluissa tavataan - toivottavasti :)

Vierailija
26/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palajan paikalle ;) Täällä myös yksi virtsis ja antibiotit oli viikon verran, toivottavasti ei hallaa tehnyt yritykselle. Ovistikuista en oikein kovasti ymmärtänyt kun näytti plussaa jo kp 11 ?? sitten tuli negaa ja taas plussa kp 17 ?? Tai sitten on tulkitsijassa vikaa :DD Oireita on kerrankin ja reilusti, vaikka ei ehkä tässä vaiheessa niitä voisi edes olla x)

).( =

Nännit on niiin kipeät ettei kärsi koskea ja paitakin joskus jopa sattuu, tänä aamuna venyttelin tunteella tässä koneella ja sain tuntea niin vihlovaa kipua molempiin munasarjoihin että näkyi tähti silmissä hetken ja vesikin nousi silmiin??? Menny vähän kans poskelleen kun se virtsis oli mutta muuten ok. Vessassakin olen juossut öitä myöten. Ruokahalu lisääntyy ja janottaa niin pirhanasti. Siinä sitä omaa napaa, alapää on kuiva kuin beduiinin sandaali joten ei voi sanoa limoista tuon taivaallista. Tuntuu kun ei olis ollu ovulaatiota ollenkaan ja lämpötilatkin vaan pomppii. Kohdunnapukkaa en ole räplännyt kun hiivasta eroon pääsin.

lastwish kp 23/31-? yk 3 tai jotain :)

Vierailija
27/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin sairaan hyvällä tuulella ollut, voiko se olla raskausoire;) Tosin tässä on HIUKKA sekoittavana tekijänä tuo kevät.

Lastwish, toivotaan että ne on raskausoireita!!

Terppari, mäkin ajattelin testata vasta kun on myöhässä, ei tarvitse turhaa sitten testailla ja voi kauemmin elää tässä suunnattomassa toivossa..

Villiina, Olen niin pahoillani:( *halaus*. Toivottavasti keksit jotain joka saa ajatukset ehkä vähäksi aikaa muualle. Helppoa se ei varmasti ole, niin suurelta pettymys taas aluksi varmaan tuntuu..

Paaru: Mustakin tuntui ihan naurettavalta itkeä sen yk1:n jälkeen kun tietää kuin epätodennäköistä se tärppi niin nopeasti on. Mutta niin se vaan mullakin pudotti korkeelta vaikka järki sanoi mitä.

Reetta: Meillä olisi sitten sama la jos tärppää! Ja myös samat oireet, mullakin jatkuva pieni äklö. Voin minäkin tietty kuvitella vaan, tänään ainakin kahvi maittoi, vaikka eilen teki mieli heittää pohjat viemäriin. Ei janotusta tai pissihätiä tai väsymystä, ihan vaan hyvä fiilis eikä mahaa turvota enää. Toissayön nukuin tosi huonosti kuten yleensä menkkoja ennen:( Huh, milloin tää loppuu.....!!!

T:Hobbie kp 28/28-29 yk2

Vierailija
29/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, olen kanssa miettinyt etten halua lisää paineita yrittämiseen kertomalla muille siitä. Sitä kun ei tiedä vaikka menis monta vuotta vielä. Tai jos ei koskaan.. Anteeksi kauhea ajatus heittää täällä ilmaan mutta olen miettiny kaikkia mahdollisuuksia. Ja ne tutut kyselee meiltä ilman kertomistakin että millonkas, huh... sitten yrittää vastata jotain ylimalkaista ei vielä tms.

Ja kovasti peukutuksia ovisbongareille!

Vierailija
30/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viimeks virtsatietulehdus tammikuun alussa eli heti sen jälkeen, kun oli tärpännyt! Silloin en tosin vielä tiennyt olevani raskaana. Sain antibiootit, joita voi syödä raskaana ollessakin. Raskaus eteni yhdeksän viikkoa hyvin, mutta kesken meni sitten kuitenkin.

Vierailija
31/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä itsekin vielä vähän hämmentyneenä nopeasta päätöksestä aloittaa vauvan toivominen :). Vielä muutama viikko sitten oli sellainen olo, että eihän tässä vielä pitkään aikaan, mutta tässä sitä ollaan..

Ensimmäisessä raskaudessa plussa tuli heti ensimmäisestä kierrosta, nyt en uskalla toivoa yhtä hyvää tuuria. Ovulaatio lienee jo ohi, kokonaista kaksi kertaa olemme ehtineet peiton alle tässä kierrossa, mutta toivossa on toki vielä hyvä elää :).

Oikein paljon plussatuulia kaikille!

Liisuliini

Vierailija
32/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekään emme aio tästä yrityksen aloittamisesta kenellekään toistaiseksi mainita, kun ei sitä sitten yhtään tiedä miten kauan tässä menee ja minä en kokisi niin mukavana jatkuvasti vastailla joko nyt -kysymyksiin.

Ihanaa, että täällä voi vapaasti purkaa näitä tuntoja!

Liisuliini

Vierailija
33/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältäkin suunnalta ja kaikille jouluihmeen toivojille tasapuolisesti!

Heti aluksi Villiinalle iso hali ja tsempitykset... Pää pystyyn kohti uutta kiertoa, vaikka tiukkaahan se aina tekee.. Itse kullakin.

Terppari: itse emme ole miehen kanssa kertoneet yrityksestä kenellekään. Olen itse parille kaverilleni kertonut kierto- ja vuoto-ongelmistani, ja ollaan puhuttu myös siitä miten se saattaa vaikuttaa lapsen saamiseen, mutta varsinaisesti en ole paljastanut kenellekään yrittävämme lasta. Jotenkin sitä ei uskalla edes ääneen muille sanoa, etteivät sitten kyselisi jatkuvasti. Kun muutenkin ollaan kohta vuosi yritetty, eikä mitään tunnu tapahtuvan.. varmaan pinna posahtaisi, jos tutut joka kuukausi kyselisivät, että joko tärppää... Pari työkaveria tosin jatkuvasti vihjailevat ja kyselevät jopa suoraan, mutta heille olen viitannut kintaalla. Onneksi oma perhe ei kysele, vaikka olenkin " jo 3-kymppiä täyttänyt" eikä jälkikasvua vielä ole. Onneksi voi täällä muiden vauvakuumeisten kanssa jutella ja avautua :) Kiitos kaikille teille siitä! Oletteko te kokeneet painostavaa kyselyä lasten hankinnan suhteen?

Reetta, Hobbie ja Lastwish: Toivottavasti tuntemuksenne olisivat " sitä ihtiään" ja pääsette pian testaamaan ihania plussia!!! Eikös kaikilla teillä pian ole testin paikka..

Ja kaikille muillekin lämpimiä plussatuulia! Ja kaltaisilleni oviksen bongaajille muhkeita viivoja tikkuun!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ON: kp 11 menossa ja ei tullut ovistikkuun viivaa vielä tänäänkään. Poden ihan jumalatonta väsymystä enkä meinaa kestää hereillä ollenkaan, mihinkään aikan päivästä.. Oli ajatuksissa pupuilla miehen kanssa tänään, mutta kestääköhän sitä hereillä.. :)) Kaipa tuo onnistuisi nukkuesakin ;) Väsymys tuli flunssan jälkioireina eikä meinaa lähteä pois ollenkaan.

Pohdin minäkin sitä greippimehun juonnin aloittamista, mutta milloin on paras aika sitä nappailla? Oliko jollain siitä tietoa?

terkuin Gaiole

Vierailija
34/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

romi ja Gaiole taisivat kysellä kumpikin greippimehusta. En tiedä, miten sitä " pitäisi" juoda, mutta minä juon periaatteessa ihan janojuomana pitkin päivää - noin 3-6 dl varmaankin tulee päivän mittaan juotua. Juon joko Valion täysmehua tai sitten Rybbin mehua. Joskus juon läpi kierron, mutta tavallisesti vain ekasta kiertopäivästä pari päivää oviksen yli. Mehun taianhan sanotaan piilevän siinä, että se tekee limoista sillä tavoin suotuisammat, että simpat elelevät niissä mukavammin eli pidempään. En tiedä sitten, onko siitä mitään hyötyä. Oisinkohan kolmena neljänä yrityskertana sitä juonut, mutta toivottuihin tuloksiin ei toistaiseksi olla päästy. Näinä päivinä mulla pitäisi olla ovis, ja aion kohtapuoleen vaihtaa greippimehun punaviiniin. Punaviiniä en olekaan aiemmin kokeillut. Sitä suositellaan juotavan, jotta verenkierto paranisi ja hedelmöittyneen munasolun oli siten helpompi kiinnittyä kohdun seinämään. Ajattelin juoda sitä oviksesta etiäpäin parisen viikkoa - jolloin teen plussatestin. Tällaiset suunnitelmat mulla. Tulipa pitkä ja yksityiskohtainen sepustus, mutta tiedättepä ainakin kaikki nyt Minni-Maijan juomatavat ;) Toivottavasti oli edes hieman hyötyäkin!

Uusille lämpimästi tervetuloa!

M.-M. kp 14 - joka on jo nyt epätoivoinen, kun ovistesti näyttää vieläkin negaa

Vierailija
35/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että viidessä kierrossa oon greippimehua jo litkinyt. Jos tällä tarkennuksella nyt yhtikäs mitään merkitystä on... ;)

Vierailija
36/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut Shani@ keskenmenosta; reippaana olet kuitenkin uudestaan piinailemassa joten plussaonnea! Muutoin millä rv:llä sinun keskenmenosi tuli. Itselläni on myös yksi km takana (rv12). Juuri eilen olisi ollut laskettu aika....

Villiina: pahoittelut myös tädin tulosta; uusi yritys vain alkuun!

ON: tämä kierron alku tuntuu aina niin pitkältä... tulisi edes jotain ovisjuttuja niin saisi jännitettävää. No ei kai se auta kuin jaksa...

-vauvaksi- kp 4/26

Vierailija
37/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jaksoitte mua tsemppailla!!

Nyt jo paljon parempi fiilis ja asiat saatiin sovittua joten aion tulla takaisin taustala ja teidän mukana roikkua tärppää tai ei =)

Mä luulen oviksen olevan tänään kun lämmötkin oli laskenu aamulla ja toivon mukaan huomenna sit nousevat. Eli jos tänään vielä ehtisi tehdä asialle jotain sovintoseksin merkeissä;)

Olen vähän pihalla mistä olette jutustelleet mut Terppari oli kysynyt muille kertomisesta. Me ei kauheesti olla kertoiltu, ainoastaan pari mun kaveria tietää. Kerrotaan sit kun on jotain kerrottavaa eli jos joskus vauveli ilmoittaa tulostaan=)

Villiinankos täti oli yllättänyt, pahoittelut lohtuhalien saattelemana ja parempaa onnea uuteen kiertoon!

Pahoittelut myös muille tädin yllättämille ja muille hurjasti plussatuulia puhaltelen!!

Nyt täytyy mennä kun junnu huutelee tissiä ja ukko odottelee sohvalle...

p02p06 kp 15/26-31

http://www.fertilityfriend.com/home/187736

Vierailija
38/58 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi pahoillani sun puolesta. Mä kun viime viestissäni just kyselin sun oireista, ja sitten just saapuikin täti... Se on joka kerta niin ärsyttävän raivostuttavan turhauttavaa... Tiedän tunteen :/

Terppari & Gaiole: Oon ollut samoilla linjoilla kuin tekin, eli ei olla kerrottu muille yrityksestä, aika lailla samoista syistä kuin tekin. Multa ei hirveesti edes ole udeltu, ainakaan kovin suoraan, lasten hankinnasta. Ei edes töissä, mikä on hämmästyttävää. Mutta se mikä mua usein raivostuttaa on sellaiset tuttujen kommentit, että " helppoohan teillä on kun ei ole lapsia.." jne. On joo tosi helppoa... Ei oo ainakaan tää yrittäminen kovin helppoa. No, ei niitä aina niin vakavasti onneksi tarvitse ottaa.

Hmm.. Mitähän mun muuta piti kommentoida.. Enpä muista. Hyviä öitä.

Minttu_10 kp 17/28-30, dpo 0-2, yk n.8

Vierailija
39/58 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä edelleen odotellaan milloin täti viitsisi saapua paikalle. koska kyseessä on vasta toinen pillereiden jälkeinen kierto, saattaa mennä parikin päivää vielä..mun kierrot ennen pillereitä oli 30-32..

ei oo mitään oireita kumpaankaan suuntaan, vahvasti kuitenkin sitä mieltä että täti tulee varmasti. testasin kp27 negan, joka vain vahvisti ei-raskaana oloa..

tilasin lisää ovisliuskojakin tulevia kiertoja varten, ja pari raskaustestiä.

mutta odottelemme..

marie82 kp30/27-? yk2

Vierailija
40/58 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että ehdin sanoa TÄTI niin johan se kurvasi kasseineen paikalle. eli kp 30 vaihtuikin kp1. tämä mamma siirtyy siis tädin saapumisen kunniaksi tammikuun haaveilijoihin. plussaonnea muille tähän kiertoon!

marie kp1/27-29 yk3