Flunssaoireita vai +++oireita?
Minulla on ollut jo pidempään (tämän viikon) kummallisia tuntemuksia. Välillä on vilu ja välillä on tuska hiki. Ja välillä on etova olo. Ja välillä on ihan kiljuva nälkä vaikka tuntia aikaisemmin on syönyt tuhdin lautasellisen makaronia ja soossia. Nytkin istun koneen ääressä fleece-viltti ympärillä ja villatöppöset jalassa ja paleltaa niin vietävästi. Ja olo on myös hieman kummallinen, ei oikein normaali, mutta ei oikein huonokaan.
Menkkojen olisi kaiketi pitänyt alkaa viikonloppuna/alkuviikosta, joten raskausoireet ovat mahdollisia (piinaan itseäni, en uskalla vielä testata). Jatkuva nälkä voisi ehkä viitata raskauteen, mutta ei kai näin äkkiä vielä voisi olla?
Kyselisinkin, millaisilla oireilla flunssa tänä keväänä on alkanut. Onko minulle iskemässä vuosisadan tauti vai olisiko syynä joku muu??? =)
Kommentit (6)
Odottelen innolla lauantaita. Olen antanut itselleni luvan testata vasta lauantaina... Jänskättää... =)
Jännään puolestasi!
Mullakin on välillä vilu ja kurkku ollut kipeä jo useamman päivän, samoin rinnat ja alavatsa vihlovat, sekä koko ajan on nälkä (varsinkin makeannälkä!). Lämmöt on myös koholla. Viime kierron loppuvaiheessa olleita menkkamaisia kramppeja, hikoilua ja päänsärkyä ei ole vielä näkynyt. Mulla on nyt kp 32/36 eli tiistaina testailen jos siihen mennessä ei ole tätiä tullut. Ihme jos ei tule, sillä meidän pupuilut jäi pahasti väliin juuri ovista ennen, kun luulin oviksen olleen jo aiemmin. Eli edellisestä pupuilusta oli 5 vrk, jos oikein muistan... En uskalla toivoa mitään, enkä ole asiasta pahemmin ottanut stressiä, kun on uusi mukava työpaikka ja kauhean kova koirakuume :)
Plussasäteitä!! :)
minulla iski kans viime viikon keskivaiheilla järkyttävä flunssa päälle.
pe terveyskeskukses tuli haalea plussa.. eli toivotaan myös sinulle
iloista plussaa...
vieläkin on pieni flunssa pääl ja plussakin on jo ihan kunnollinen..
++++++++++onnea sinulle
Mulle iski eilen flunssa: joka paikkaa särkee, nenä tukos ja kurkus tuntuu kummalliselta. Kurkkua ei varsinaisesti satu, vähän nipistelee, ja se tuntuu oudolta.
Menos on kp34/28-32. Toisaalta pisin kierto edellisen synnytyksen jälkeen on ollut 42pv eli jotenkin sitä tätiä vielä odottaa. Ylihuomenna aion testata, en taida malttaa enää 8 päivää odottaa. Sellaisia pieniä oireita on nimittäin ollut, jotka saattaisivat viitata raskauteenkin. Mahassa nipistelee tosi oudosti, väsyttää, nälkä ja jano saattaa iskeä yhtäkkiä ja mieli herkkä.
Toisaalta nämä oireet voivat aina viitata muuhunkin kuin raskauteen, yrittää järki mulle vakuutella. Nyt myös flunssan myötä pieninkin fyysinen ponnistelu, esim. esikoisen nostelu, saa hien pintaan ja hengästymään...
Että saa nähdä, mitä tästä seuraa...
Ja piti vielä lisätä, että taru-05:n viestistä tuli mieleeni, että voisinkohan mäkin plussata... +?
..nuo oireesi. Itse sain tänään tietää olevani raskaana kun kävin perustarkastuksessa gynellä. En osannut muuten päätellä kun testasin viimeeksi kuukausi sitten ja negaa näytti. Raskaana kuitenkin olen. ALunperin kyllä vähän mietitytti et oisko kyseessä raskaus kun ruokahalu kasvoi ihan älyttömästi. Justiin kanssa että eka kunnon ruoka, perunoita ja kastiketta ja perään teetä ja leipää ja aina vaan vilutti ja teki mieli syödä jotain lämmintä. Edelleen viluttaa ja ei särje paikkoja mutta jotenkin kolottaa ja nipistelee joka paikkaa.
Uskon että olet raskaana, onneksi olkoon!!
nazu