Erektio pistoksella
Monellako on käytössä pistoshoito erektioon? Kuullut monenlaisia huhuja sen toimivuudesta, mutta olisi hyvä kuulla jotain konkreettisia plussia ja miinuksia, kauanko kestää, tuleeko sivuoireita, arpeutuuko penis jne.
Kommentit (5)
Nuo pistokset taisi olla ainut vaihtoehto ennen mitään sinisiä pillereitä. En ihan ymmärrä, miksi joku vielä haluaisi työntää neulaa penikseensä, kun saman vaikutuksen saa helposti ja halvemmalla pienellä tabletilla.
Vierailija kirjoitti:
Nuo pistokset taisi olla ainut vaihtoehto ennen mitään sinisiä pillereitä. En ihan ymmärrä, miksi joku vielä haluaisi työntää neulaa penikseensä, kun saman vaikutuksen saa helposti ja halvemmalla pienellä tabletilla.
Kaikilla ja kaikissa tapauksissa minkään väriset pillerit eivät vaan toimi.
Muistaakseni vitaroksessa on sama vaikuttava aine kuin tuossa caverjektissä, mutta tietysti pistoksena toiminee tehokkaammin.
Osaava lääkäri tietää, ettei eräille potilaille voi määrätä pillereitä erektion saamiseksi. Ne taudithan on lueteltu siellä lääkepakkauksen haittavaikutukset-osiossa, mutta se on myöhäistä lukea kun on kuolinkouristukset päällä. Siksi pistoslääke voi olla ainut vaihtoehto. Turvallinen, mutta melko kallis. Vai onko 25-30 euroa nautinnollisesta yhdynnästä kallista?
Olen kokeillut 20-30 kertaa Caverject-nimisellä. Helppoa kuin heinänteko. Jostain syystä kerran erektio kesti yli 4 tuntia, mutta meni ohitse ilman että olisi tarvinnut käydä ensiavussa. Muut kerrat vaikutus oli 1-2 tuntia. Mitään pistosjälkiä en koskaan löytänyt. Kallistahan se on, mutta kannattaa aina miettiä, ostaako illaksi hyvän pullollisen viiniä vai harrastaako hyvää seksiä. Minä kallistuin aina jälkimmäiseen. Ne peniksen virtsaputkeen työnnettävät kapselit eivät toimineet minulla, Caverject takuuvarmasti aina. Sitten naisystävä pisti jalat ristiin ja käyttö on jäänyt satunnaiseksi.