Ihan kaikesta uhriutuva mies?!
Saako tällaista käytöstä työstettyä pois miehestä? On ihan älyttömän rasittava.
Ei voi sanoa käytännössä mitään ilman että uhriutuu tai loukkaantuu. Tai jos ei sano mitään niin uhriutuu siitäkin.
Töiden vuoksi tiesin myöhästyväni tunnin sovitusta tapaamisesta ja ilmoitin siitä heti kun tiesin. Mies aloitti heti "Arvasin." Ja "En jaksa odotella, jos sinulla on parempaa tekemistä niin menen kotiin en halua olla tiellä."
Vietettiin kiva ilta ja oltiin menossa minun luo yöksi. Ihan yhtäkkiä mies vaan sanoi että "Vien sinut ja lähden sitten kotiin." Siis ihan kesken kaiken kivan. Oltiin laulettu juuri yhdessä ja sekoiltu. No arvasin heti että on taas joku huomionhaku tai vastaava ja en vastannut mitään kun alkoi ärsyttämään että piti pilata taas hyvä hetki draamailemalla. Noh mies uhriutui tästä omasta sanomisestaan ja lähti oikeasti. En kysellyt perään niin ilmestyi kohta ovelle ja sanoi että "Vein vaan auton parkkiin tuonne kauemmas." Aina jätetty yhdessä auto lähelle parkkiin. Teki mieli vaan sanoa että painu v***un. Tästä meni hetki niin olin tekemässä iltapalaa meille ja heiluin siinä keittiössä. Mies tulee siihen yhtäkkiä ja sanoo että "Jaa minä olen taas vaan tiellä kun sinulta näkyy onnistuvan tuo ruuan laitto ihan yksin. Minä lähden kotiin etten häiritse sinua." Ei se mihinkään lähtenyt piti vaan päästä draamailemaan.
Tätä jatkui aamullakin jolloin sanoin että haluan olla rauhassa en jaksa enää tätä ja sitten mies lähti. Pari päivää meni hyvin ja mies alkoi draamailla jo viesteilläkin samaan tapaan.
Sanoi että on ikävä johon vastasin "Niin vähän on." Ja sydän ja hymiöitä. Mies vastasi että "Vähän. No eipä tällaista paskaa voikaan paljoa ikävöidä."
Tänään laitoin viestiä meidän yhteisestä juhannuksesta josta oltiin sovittu. Vastauksia mm."Katsotaan nyt nähdäänkö." Ja kun kysyin miksi ei nähtäisi niin vastasi "Jos sinulla on jotain parempaa tekemistä." Myöhemmin "Ei meidän ole pakko nähdä saat tehdä mitä haluat." Vaikken ole missään vaiheessa puhunut mitään sellaista ja kokoajan suunnitellut mm meidän ruokia ja muuta tekemistä.
Oudointa tässä kaikessa on se että en todellakaan itse haasta riitaa, en vihjaile, en ole vihainen vaan olen aina ihan normaali ja iloinen ja mies vaan täysin yhtäkkiä aloittaa nuo draamailut.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Motiivinne olla moisen miesvauvan kanssa?
Eikö tavallisille miehille pitänyt antaa mahdollisuus? Jos eivät lyö tai juo?
Tiedä sitten mikä on "tavallinen" mies...jos ei lyö tai juo, kyllä henkinen väkivalta täällä mainituissa suhteissa on ihan yhtä paha ongelma.
Nämä tarinat valitettavasti menevät niin, että teet itsesi hulluksi ja mies uhriutuu aina vaan lisää ja manipuloi sinua entistä taitavammin jatkossa. Ei tee sitä välttämättä ilkeyttään, vaan huonosta itsetunnosta johtuen ja varmaanki siksi, että on saanut vastaavalla taktiikalla huomiota lapsena/ennen.
Jossakin vaiheessa sinusta tulee niin vainoharhainen, ettet enää tiedä, mikä on totta ja aitoa ja mikä on miehen vääntämää kuvitelmaa, koska siitä on tullut sinun todellisuus. Suhteen loppuminen on aina surullista, mutta vielä surullisempaa on uhrata oma elämä tällaisen tapauksen vuoksi. Tee sis itsellesi palvelus ja lähde. Sinä itse kiitätä itseäsi muutaman vuoden päästä. Tsemppiä :-)
Terveisin,
epäterveestä avioliitosta eronnut
Käsittämättömän toksinen aloitus. Et voi muuttaa toista pakolla. Toinen voi muuttua, jos itse haluaa ja on valmis sen eteen tekemään asioita.
Voit päättää vain omista teoistasi. Miten toimit, jotta sulla on mahdollisimman hyvä olla, kun toinen ei tyydytä tarpeitasi ja vetää vaan alaspäin henkisesti?
Ihan kaikesta uhriutuva henkilö: Windows PC käyttäjä!!
Itse olisin eronnut jo aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuollainen kotona.
Vaikka hän haukkuisi rumasti, vika ei ole ikinä häsen.
Tämä kyllä siis haukkuu itseään. "Olen aina tiellä." "Olen turha." jne.
Googleta uhriutuva narsisti
Noista sun kirjottamista esimerkeistä jokainen on sellainen tilanne, että kannattaa pistää moinen "kultakimpale" seuraavan riesaksi. Ja noita esimerkkejä kirjoitit aika paljon, tuossa oli varmaan vain ne mitä nyt muistat. Seuraavan kerran, kun ukko alkaa draamailla olevansa vain tiellä, toteat, että kyllä se minä olen nyt sinun draamailusi tiellä ja tästä eteenpäin on parempi jatkaa omia teitä. Ja toteuta se!
Ei parane moiset, ei helpotu tilanne. Laadukkaampaa elämää saat, kun jatkat itseksesi. Joten jätä se sika. Tsemppiä!
Eikö tavallisille miehille pitänyt antaa mahdollisuus? Jos eivät lyö tai juo?