Viettääkö muut raitista juhannusta?
Meidän jääkaapista ei löydy yhtäkään liuotinjuomaa eikä kumpikaan ole tuosta harrastuksesta kiinnostunut. Ostimme fantaa juhannukseksi ja muutaman grillimakkaran.
Terv. Perheen isä
Kommentit (57)
Juu, vietän ja aivan kännissä,,,,HIK!
Tottakait. En käytä alkoholia muutenkaan. Ihan normi viikonloppu mulle, niinku vappukin.. En jaksa kännisiä ihmisiä, tai muutenkaan ihmispaljoutta, viihdyn paremmin yksin.. Vasta tulin metsämökiltä, olin usean viikon.. Kaupassa kävin kerran viikossa, muuten en ihmisiä nähnyt.. Oraville, poroille ja linnuille juttelin..
Todellakin vietän. Ei yhtään muistele kaiholla mitään parikymppisen viinan ja oluen huuruisia juhannuksia. Jo silloin mietti, että miksi helvetissä teen tätä, kun tuli kauniina aamuyönä käveltyä kaverilta kotiin laskuhumalan ja krapulan välisessä olotilassa, kun tämän kauniin kesäisen aamukävelyn olisi voinut tehdä selvinpäinkin.
En vietä juhannusta enkä käytä alkoholia.
Ei missään nimessä. t: aikuinen sinkku nainen
En ole alkoholia nauttinut 25 vuoteen, enkä ajatellut nytkään aloittaa.
Täällä näin! 7-Up on rankinta mitä tänä jussina kitataan.
En ole kiinnostunut huumeista. En laillisita enkä laittomista.
En tiedä vielä. Ollaan menossa kylään enkä tiedä tarjoilusta. Viiniä en yleensä halua mutta saatan ottaa sen 12cl. Päätän sitten paikan päällä. Olutta tarjoillaan harvoin, siitä en kieltäydy. Yksi riittää kuitenkin. Puoliso juo yleensä korkeintaan yhden lasillisen. Talon väki on tuttuja ja heille tuo käy hyvin. Ruoka on kuitenkin meille kaikille tärkeämpää.
Ilman alkoholia mennään niinkuin aina muutenkin, kokis zeroa ostin 6-packin cittarista ja sai vielä lasin kaupan päälle.
Mulla on nyt rommia ja zero cokista tuopissa.
Olen absolutisti, koskaan ei tipan tippaa.
m85
En käytä alkoholia muutenkaan, miksi sitten juhannuksena käyttäisin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt rommia ja zero cokista tuopissa.
Joko on vessa laatoitettu ja nukut pöntön vieressä :D
Typerä provo mutta vastaan silti. Vietän koska lupauduin kuskiksi. Muuten en olisi selvinpäin.