Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viettääkö muut raitista juhannusta?

Vierailija
19.06.2025 |

Meidän jääkaapista ei löydy yhtäkään liuotinjuomaa eikä kumpikaan ole tuosta harrastuksesta kiinnostunut. Ostimme fantaa juhannukseksi ja muutaman grillimakkaran.

Terv. Perheen isä

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Kyllä juhannusta pitää ainakin muutamalla juhlia.

Vierailija
2/57 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa ostin iha niiku joka vklp mutta nyt saa luvan kans ryypätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. Kyllä juhannusta pitää ainakin muutamalla juhlia.

Juhlit siis sillä että myrkytät kehoasi? Miksi juhliessa pitää vahingoittaa itseään? Pelkäätkö olla erilainen?

Vierailija
4/57 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettää, en kaipaa myrkkyjä kroppaani todellakaan.

Vierailija
5/57 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt ainakin jo 20 alkoholitonta juhannusta putkeen. Eipä tunnu missään. Mökkiluonto se tärkein on.

Vierailija
6/57 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on kyllä oudosti normalisoitu päihde, koska se on teollisuusliotin. Esimerkkinä muita liuottimia mitä voi juoda ja ne aiheuttava samankaltaisen päihtymyksen melkein. Näitä ovat esimerkiksi tolueeni, isopropyylialkoholi ja dietyylieetteri, ja näitäkin saa ihan kaupasta. Myrkytystilasta mitä kutsutaan humalaksi, on tehty normaalia.

Vierailija
7/57 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettää. Antaapa örveltäjien vetää räkä poskella. Ei oo minulta eikä puolisoltani pois se.

Vierailija
8/57 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mikään saavutus mulle edes. Olen viimeksi juonut juhannuksena... en varmaan koskaan? Ei säteile yhtään milloin olisin sitä mitenkään erikoisesti viettänyt

Vierailija
9/57 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole alkoholia kotona. Ostin 24 pack fantaa eilen kun maksoi 8.95 prismassa. Voi olla että ostan muutaman oluen huomenna koska saunon mutta sää nähdä jaksanko. En ole juurikaan alkoholia juonut tänä vuonna. Olen enemmänkin kuntoillut, lähes  joka päivä 20 km pyörälenkkiä olen polkenut.

Vierailija
10/57 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän kaikesta. Välillä juhannus menee selvinpäin, välillä nautitaan myös juhlajuomaa. Tänä vuonna on valkoviiniä kalojen kanssa, ja muutama saunaolut. Saatamme peräti käydä rantabaarissa nauttimassa jonkun kylmän juoman huomenna.

Vierailija
11/57 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita alkoholia nyt eikä koskaan muulloinkaan. Lapset on kiitollisia. Eikä kyllä limsaakaan ostettu tänä juhannuksena. Piiraan leivon huomenna ja teen vaniljakastiketta. Itse en syö niitäkään.

Vierailija
12/57 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tölkin keskiolutta, mutta en tiedä milloin  juon sen, niin harvoin juon sitä

Vierailija
13/57 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen viettänyt raitista juhannusta ja niin aion jatkaakin. N76

Vierailija
14/57 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juuri vietän, kuten ihan koko ikäni olen viettänyt täysraittiina. Ei savukkeita, eikä päihteitä. Mutta jokainen tehköön niin kuin haluaa.

-pappa 68v

Vierailija
15/57 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä juhannusta mutta olen selvinpäin.

Vierailija
16/57 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannus on tässä perheessä perinteisesti alkoholiton 🌸

Vierailija
17/57 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika raitis on tuo ilma tuolla ulkona eli aika moni viettää raitista juhannusta.

Vierailija
18/57 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo koska en tykkää juoda varsinkaan yksin ja samasta syystä jää juhannuskin viettämättä. Mieluiten olisin selvinpäin hyvässä, selväpäisessä seurassa ja siinä iltaa istuessa voisi sitten ottaa sen lasillisen / tölkillisen mutta ilman humalahakuisuutta.

Vierailija
19/57 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen huomenaamulla töistä. En vietä juhannusta, enkä juo. Reilut kaksi kuukautta tullut oltua selvinpäin ja aion jatkaa selvinpäin vietettyä elämää toistaiseksi. Urheilua vaan, leffoja, ehkä aloitan palapelin.

Vierailija
20/57 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! En saa alkoholista mitään muuta kuin väsyneen olon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän