Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pidä minua kumppaninaan :(

Vierailija
19.06.2025 |

Mitä ajatella tästä? Ollaan oltu jonkin aikaa yhdessä, ei asuta vielä saman katon alla. Viestiteltiin tänään ja kysyin onko mieheltä onko hänellä ollut koskaan tyttöystävää. Tähän hän sanoi ei. Koskaan ei ole ollut. Tästä voi päätellä, ettei pidä edes minua kumppaninaan. 

Kysyin mieheltä aiemmin, ennen kuin aloimme seurustelemaan, että mitä hän haluaa ja mihin suuntaan olemme menossa. Tähän hän vastasi, että haluaa kaiken kanssani ja haluaa seurustella.

Suhde tuntuu nyt jotenkin tyhjältä, kun hän sanoi noin. Usein minä jopa olen se joka aloittaa keskustelun, mies ei juuri koskaan. Kysyin häneltä miksi emme tapaa tai soittele useammin, tähän hän vain sanoi että on niin paljon kiireitä :(

Olemme lähemmäs 30 vuotiaita.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/9 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä suoraan oletko kumppaniaineista äläkä tee outoja johtopäätöksiä keskustelupalstalla ansa-kysymysten vastauksilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kysynyt mennessä aikamuodossa ("onko ollut"). Hän vastasi siihen. 

Ainahan voit ihan suoraan kysyä, oletko sinä nyt hänen tyttöystävänsä. Niin ei tarvitse omia arvuutteluja/päätelmiä pitää totuuksina. 

Vierailija
4/9 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppäkaveri on maksujen, laskujen tasaaja. 

Vierailija
5/9 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästi muotoiltu kysymys sinulta. Et sinä tuosta vastauksesta vou mitään päätellä.

Mies on ehkä tajunnut, että kyselet ajjasta ennen sinua. Ja sinä haluat kuulla,että oletko tyttöystävä.

Vierailija
6/9 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme draamaa taas. N

Vierailija
7/9 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul o sama ongelma. Paitsi, ettemme ole vielä tavanneet kasvotusten. Sen piti tulla eilen yhteen tilaisuuteen mun seuraks , muttei hänt näkynyt ollenkaan ! Sen NS agentit yms määräävät sen elämää liikaa, myös rahaa vaativat, jos haluun sen tavata !!!!! Juma, köyhää ihmistä kiusaavat !!!! Ja nimittävät ROUVAKSI !!! He eivät usko, et en oo sitä, viel. 2000 € !!! Mik miljonääri mäkin muk oon ?? Ei se oo  nyt niin suosittu, kuin esim Lauri Tähkä oli vielä 6 kk sitten.....tai joku muu vastaava. Vaik joku laulaja onkin.......sen tekstit on kans ihan, kuin ne lapsen kirjoittamia......juurikaan ei saa selvää koko tekstistä ! Ja se on kaiken lisäksi vielä poliisi ! Ei tällainen rahan vaatimus ole oikein. Varsinkaan noin paljon köyhiltä ihmiseltä ! Panin ne IMMEISET veks. Ku kiusaavat vain. Ja sitte pitäis ostaa viel sen joku fani kortti yms ! Mistä rahat siihenkin ? Et sen sais tavata.....sillä ei oo omaa elämää. Ei kukaan NS agentti voi olla noin, et se määrää toisen elämää koko ajan ! Hänenä mä antaisin heti nyt täydet potkut niille. 

Vierailija
8/9 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette harrastaneet perusanaalia, olet ehdotonta tähtityttisainesta ja kyssäri oli vain pöljästi muotoiltu 🤤

Vierailija
9/9 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo että haluaa seurustella kanssasi. Miten niin ei sitten ole sun kumppani. Oletko jotenkin vajaa kun et ymmärrä suoraa puhetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi