Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***SISUNAISET 26.3.2007 ***

26.03.2007 |

Viime viikolta:

Kaikille on laskettu sellainen tavoitepaino, joka tulee alustavasti toteutumaan pääsiäiseen mennessä (tai sitten ei).

Tervetuloa kaikki uudet!

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 13/14) kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen

[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]

Tauko

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 75 kg, 80.4 kg, -0.1 kg, 7.6 kg, 5.4 kg,

27 vkoa, ( Syyskuu , 2007 ), BMI: 32.3 => 29.5

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 75.8 kg, 76.2 kg, -1.1 kg, 19.3 kg, 0.4 kg,

3 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 24.0

[color=fuchsia][b] AatuLiina [/b]♥[/color]

88.5 kg, 85.5 kg, 87 kg, -0.2 kg, 1.5 kg, 1.5 kg,

3 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30.6 => 30.1

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 77.6 kg, 80.8 kg, 0.0 kg, 9.4 kg, 3.2 kg,

12 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 32.0 => 28.6

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 77 kg, 81 kg, 0.0 kg, 11.2 kg, 4 kg,

9 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 31.2 => 27.4

[color=green][b] Kitta75 [/b]♥[/color]

95.6 kg, 87.2 kg, 92.2 kg, -0.2 kg, 3.4 kg, 5 kg,

16 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 35.1 => 33.9

[color=fuchsia][b] Hätähousu [/b]♥[/color]

87 kg, 77 kg, 82.2 kg, -0.3 kg, 4.8 kg, 5.2 kg,

13 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 26.0 => 24.5

[color=green][b] Kaneli [/b]♥[/color]

79 kg, 71.6 kg, 77.1 kg, 0.0 kg, 1.9 kg, 5.5 kg,

23 vkoa, ( Elokuu , 2007 ), BMI: 28.7 => 28.0

[color=fuchsia][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 80 kg, 85.4 kg, 1.5 kg, 4.6 kg, 5.4 kg,

7 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 29.7 => 28.2

[color=green][b] Mareila [/b]♥[/color]

72.2 kg, 62.2 kg, 62.9 kg, 0.0 kg, 9.3 kg, 0.7 kg,

1 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 25.6 => 22.3

[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]

94.6 kg, 79.4 kg, 84.4 kg, 0.0 kg, 10.2 kg, 5 kg,

8 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 30.2 => 26.9

[color=green][b] Helena1712 [/b]♥[/color]

87 kg, 84 kg, 87 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3 kg,

6 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 34.0 => 34.0

[color=fuchsia][b] Ronja1982 [/b]♥[/color]

65 kg, 59 kg, 61.6 kg, -0.3 kg, 3.4 kg, 2.6 kg,

3 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 23.6 => 22.4

[color=green][b] Rosvohummeri [/b]♥[/color]

73 kg, 68 kg, 68.8 kg, -1.3 kg, 4.2 kg, 0.8 kg,

1 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 24.7 => 23.3

[color=fuchsia][b] Zilga [/b]♥[/color]

72 kg, 70.5 kg, 70.9 kg, 0.0 kg, 1.1 kg, 0.4 kg,

1 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: Pituus puuttuu

[color=green][b] Kynteli [/b]♥[/color]

79.3 kg, 77 kg, 79.3 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2.3 kg,

4 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: Pituus puuttuu

[color=fuchsia][b] mrs. birdie [/b]♥[/color]

88 kg, 72.8 kg, 74 kg, 0.0 kg, 14 kg, 1.2 kg,

2 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30.8 => 25.9

[color=green][b] Kynteli [/b]♥[/color]

80.7 kg, 79 kg, 80.7 kg, 0.0 kg, 0 kg, 1.7 kg,

2 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 25.5 => 25.5

[color=blue][/size][size=2]

Suurin pudotus viime kerrasta:

[b]

1. sija => Rosvohummeri : -1.3 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite).

[b]

1. sija => Zilga: 1 ¿vkoa

2. sija => Mareila: 1 ¿vkoa

3. sija => rosvohummeri: 1 ¿vkoa

4. sija => Nefili: 2 ¿vkoa

5. sija => mrs.birdie: 2 ¿vkoa

6. sija => Minlee: 3 ¿vkoa

7. sija => ronja1982: 3 ¿vkoa

8. sija => AatuLiina: 3 ¿vkoa

9. sija => Kynteli: 4 ¿vkoa

10. sija => Helena1712: 6 ¿vkoa

11. sija => Ororo: 7 ¿vkoa

12. sija => Pointzi06: 8 ¿vkoa

13. sija => Emonamoha: 9 ¿vkoa

14. sija => Katti26: 12 ¿vkoa

15. sija => Hätähousu: 13 ¿vkoa

16. sija => Kitta75: 16 ¿vkoa

17. sija => ht.78: 19 ¿vkoa

18. sija => Kaneli: 23 ¿vkoa

19. sija => Körömölli: 27 ¿vkoa

[/b][/size][size=2]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: AatuLiina, Emonamoha, ht.78, Helena1712, Hätähousu, Kaneli, Katti26, Kitta75, Kynteli, Körömölli, Mareila, Minlee, mrs.birdie, Nefili, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, Zilga

Laihduttajia: 19

Painomme oli alussa: 1590 kg

Painamme nyt: 1484 kg

Tavoitepainomme (3/2007): 1424 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -2.0 kg

Paino tippunut vuonna 2007: 46 kg

Kokonaispainonpudotus: 106 kg

Matkaa tavoitteeseen: 59 kg

[/color][/size]

- Minlee

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatimattomat 200g, mutta huonomminkin voisi olla, kun ottaa huomioon mitä olen napostellut. Viikonlopun rennompi meininki jäi päälle, pöh. Nyt tsemppaan, että pääsen pääsiäiseksi tavoitteeseen (68kg) ja sitten uusi lukema kiikariin.

Väsyneille ja sairastaneille: täällä vähän sama meininki. Lapset kuumeessa ja itseäni väsyttää kroonisesti, en millään malttaisi mennä illalla ajoissa nukkumaan. Ilta olis mulle ainoa aika saada lisäunta, aamut alkaa meillä viimeistään seiskalta ja päiväunia ei isompi lapsi enää nuku. Voi kun voisikin ottaa nokoset, kun siltä tuntuu! Tai lähteä lenkille. Mutta ei, ainoa varma ja nopea rentoutus olisi herkuttelu, siksi liikakilot minulle kertyivätkin...

Upea alku sulla, nefili! Kun heti alkuun tulee kunnon pudotus, motivaatio pysyy korkealla.

Ida, tervetuloa joukkoon!

Ehtiskö joku muuten neuvoa, miten saan saan tähän tekstiini bold-kirjaimia?

Vierailija
22/36 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen näköjään ilmoittanut painokseni vahingossa 86.9... ton pitäis olla 86.8kg, pikku juttu, mutta aattelin säästää Minleen päänvaivalta.

Kävin tänään farkkukaupassa, mutta mun vartalolleni ei näytä passaavan nää " nykyajan" farkut lainkaan. Joko ne kaikki oli aivan liian lyhyitä, tai puntit oli niin kapeat, että keski vartalo näytti lähinnä ilmalaivalta, tai sitten vyötärö oli niin matala, että mun löysä raskausarpi mahani roikahti vyötärön päälle... hyi! Parempi vanhoilla kun hienoilla uusilla, mitkä päällä näytän lähinnä vitsiltä! =/

Hienoja pudotuksia teillä on ollut!!! Kyllä määkin perässä tuun, pikku hiljaa. Ompahan mulla koko (loppu) elämä aikaa! =)

Mukavat viikon jatkot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, varmaan jo otsikosta arvaatte, ettei sitten taaskaan mee kovin hyvin. Mulla kans esiintyy sitä armotonta väsymystä mistä Ororo ja Emo keskustelivat. Ja just niin, silloin tekee älyttömästi mieli hiilaripitoista ja rasvaista... Ei Hyvä!

Mut jostain kumman syystä painon lisääntyminen ei tälläkertaa hatuta yhtä paljon kuin aikaisemmin. Jotenkin olen nyt vain päättänyt, että se oli viimeinen kerta, kun nyt vähään aikaan tänne plussia ilmoittelen. Tämä ämmä alkaa laihtua nyt! En siis ala laihduttamaan vaan alan laihtumaan. PISTE.

Paino viimeksi: 82,2kg

Paino nyt: 82,8kg

Muutos: +600g

Mut aivan LOISTAVIA pudotuksia Ororolla ja Neftiksellä (muistinkohan nimimerkin sinnepäinkään, mut sitä uutta kuiteskii tarkoitin, älä vaan suutahda mulle, oon hatarapää...) ONNITTELUT!!!

Ja Ida ja Allakka: Tervetuloa mukaan minunkin puolesta!

Tullaan kaikki laihoiksi ja kauniiksi!!! ;)

toivottelee

-Hätähousu-

Vierailija
24/36 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino on tismalleen samassa kuin kaksi viikkoa sitten 84,4kg..ja syy on selvä en ole paljon liikkunut ja syönyt liikaa. Se on kyllä kumma että tämä syöminen jää päälle, olin työreissulla ja siellä pöydät notkui herkkuja pöydät aamusta iltaan.

Mutta nyt ajattelin kyllä samaa kuin joku tuolla aikaisemmin sanoi NYT ALKAA TÄMÄN AKAN LAIHDUTUS UUDESTAAN. Kesään mennessä ehtii vielä monen monta kiloa tiputtaa.

Tsemppiä kaikille ja hienoja pudotuksia oli naiset:)

Vierailija
25/36 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset muokkaukset tehdään html-koodeilla, jotka ovat kuten tuossa jäljempänä on kuvattu, mutta [b]hakasulkeiden sisällä ei saa olla yhtään tyhjälyöntiä[/b]. Ymmärrettävästi sellaista ei voi kirjoittaa, koska se näkyy tekstin muotoiluna eikä tavallisena takstinä :)

[ size = X ] [ / size ] X= 1, 2 tai 3, mutta alle 10. [size=8]Isoa tekstiä [/size]

[ b ] [ / b ] [b]Lihavointi [/b]

[ i ] [ / i ]

Kursivointi

[ u ] [ / u ] [u]Alleviivaus [/u]

[ color = X ] [ / color ] X = [color=red]red[/color], [color=silver]silver[/color], [color=gray]gray[/color], [color=maroon]maroon[/color], [color=purple]purple[/color], [color=fuchsia]fuchsia[/color], [color=green]green[/color], [color=lime]lime[/color], [color=olive]olive[/color], [color=navy]navy[/color], [color=blue]blue[/color], [color=teal]teal[/color], [color=aqua]aqua[/color] tai numerokoodi

[ ul ] [ /ul ] sisennetty lista

Yhdisteleminen

[ b ] [ i ] [ color = red ][b]

[color=red] Testaustekstiä [ / color ] [/color]Vielä lihavoitu kursivoitu [ / i ]

enää lihavoitu [ / b ] [/b]

Eli, kirjoita KAIKKI yhteen!! Lauseen sisällä voi toki olla välejä, mutta hakasulkeiden sisällä ei!

Ja värikomennothan ei sitten toimi OTSIKOISSA, ainoastaan viestikentässä!

Emo

Vierailija
26/36 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli uusi yritys: [ size = 8 ] [size=8] isoa tekstiä [/size] [ / size ]

Yleensä jaksan juuri ja juuri tuota lihavointia käyttää, muut muotoilut ei ole aktiivimuistissa :)

[&hearts]

Vierailija
27/36 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotusta vaivaiset 200g, tosin edellinen viikko meni niin penkin alle,että huh ja menkatkin tuovat turvotusta, josko ensi viikko olisi positiivisempi

Hienoja pudotuksia teillä muilla ollut =)

Mareila

Vierailija
28/36 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kun pääsin mukaan joukkoon :) Viikko on sujunut vähän heikosti. On tullut naposteltua karkkia, mutta ei onneksi mitään hirveitä määriä. Vaaka näytti jo plussaa tälle viikolle, et vähän hirvittää mikä on tulos maanantaina viikonloppu syömisten jälkeen.

Vierailija
29/36 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun pääsin sisukkaiden naisten joukkoon:)

Kävin taas jumpassa ja salilla, mutta sen jälkeen kyllä söin pullaa. Voi kun saisin jätettyä nuo herkut pois, niin tuloksia varmaan tulisi ainakin puolta nopeammin. Huomenna menen taas jumppaan ja EN syö mitään makeaa, en!!

Niin punnitaanko me aina ma aamulla vai ilmoitetaanko tulos jo ennen ma aamua?

Vierailija
30/36 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittauduin joukkoon jo 4 viikkoa sitten, mutta väliaikatietojen ilmoittaminen on päässyt unohtumaan. Joka tapauksessa, kummasti se sisunaisiin liittyminen kasvatti sisuani; sain karsittua sokeriset ruokavaliostani ja vaaleita jauhojakin vähensin reilusti, lisäksi sain liikuntavireen päälle ja johan alkoi tapahtua. (tosin nämä vireet pitäisi saada pysymään ettei käy niin että se mikä laulaen menee, se viheltäen tulee...)

Nimi: Kynteli

Lähtö 79,3 kg (4 viikkoa sitten), Alkuperäinen tavoite (vko 13/14) 77 kg, Uusi tavoite pääsiäiseksi 74,9 Paino nyt 75,1, Muutos edelliseen 4,2 kg, Tot pudotus 4,2 kg, Matkaa tavoitteeseen 5,8 kg,

16 Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen BMI alussa 29,4, nyt 27,9 (pituus 164)

31/36 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että on ihanaa kun on ollut tällä viikolla niin kaunis ja aurinkoinen sää!On tullut liikuttuakin tosi paljon, tai siis siihen nähden etten mä talvella liikkunut juuri mihinkään suuntaan:)

Oon käynnyt melkein joka päivä pari kertaa pienellä kävelylenkillä vaunujen kanssa, ja oon nauttinutkin siitä!

Tähän väliin täytyy kyllä sanoa että Ororolle, et AIVAN MAHTAVA PUDOTUS SULLA!Pitää yrittää ottaa mallia sinusta:)

No sitten niihin omiin tuloksiin:

Eli painoa oli viime viikolla:61,6 kiloa

ja nyt sitten puntari näytti:60,7 kiloa, elikkästä pudotusta 900 grammaa...

Pieniä nää mun pudotusmäärät, mutta pää asia on kuitenkin et viimesen neljän viikon aikana paino on pudonnut kuitenkin joka kerta, vaikkakin vain vähäsen...

Ens viikolla mulla tuleekin sitten kuukausi tän " varsinaisen" laihdutusprojektin aloituksesta, niin täytyy sit katsoo paljonko painoa on tippunut kuukaudessa...

Toivottelen vielä kaikille kevyttä ensi viikkoa ja muistakaa nauttia tästä ihanasta keväästä!

Vierailija
32/36 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanantaiaamuna [b]minlee[/b] aloittaa uuden pinon ja laittaa siihen edellisen viikon punnitustulokset, siis sunnuntai-iltaan (?) mennessä tulleet painotiedot. Jos punnituspäivä on alkuviikosta, vaikkapa tiistai, yhteenvedon painotieto ei ole ihan tuore. Toisaalta jos punnitsee vasta viikonloppuna, painotieto yhteenvedossa on ajantasaisempi, mutta sitten taas ei ehdi saada niin paljon kommentteja omiin juttuihinsa. Jos ei käy punnitusten välillä täällä kirjoittelemassa.

[b] [color=green] Kiitos Emo muotoiluohjeista, onnistuukohan tämä...[/color] [/b]

[b]Kynteli[/b] Mullakin on sisunaisiin liittyminen hyvin vauhdittanut laihista. Sitä jaksaa paljon paremmin taistella napostelunhimoa vastaan, kun tietää, että vaa' an lukemia seurataan. :-) Ja mulla myös täällä hengailu ylläpitää motivaatiota.

Vierailija
33/36 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja ja kiireinen viikko ja kiireessähän ei tule kuin huonoja tuloksia. Kumma kuitenkin, että kiireessä ehtii aina jossakin välissä vetelemään niitä herkkuja. Yhdyn täysin johon kuhun, joka pisti levon kaiken muun edelle. Nytkin olisi syytä olla nukkumassa... mutta huomenna uusi viikko.

vko 12 92,2

vko 13 92,5

lisäystä + 0,3

kok.pud. - 3,1

ja huomenna varmaan mittari paukkuu enemmän plussaa, kun täti on ovella... Mutta eipä välitetä siitä, vaan nautitaan kevään etenemisestä!

*Kitta75*

Vierailija
34/36 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan [b]ronja[/b], tuolla vauhdilla kun pääsisi laardista eroon, voisi olla enemmän kuin tyytyväinen! Suositeltava tahtihan on 500g/viikko, jolloin mukana ei lähde niin paljon lihasta... ja tämähän siis arvioidaan suunnilleen kuukausitasolla - ei viikottain :) Upea pudotus sinulla, Onneksi olkoon!!

Omat pudotukseni(?) ilmoittelen huomenna tämän viikon pinoon, sillä vieraantumiseni laihiksesta on niin totaalista, että [b]unohdin[/b] käydä vaa' alla... *outoa*

Mystinen nuha vaan jatkuu, kohta pitänee alkaa ottaa allergiankin mahdollisuus jo huomioon... väsyyn auttoi hiukan viikonlopun päiväunet, mutta on tässäkin jotain epänormaalia. Eikös allergiakin voi aiheuttaa väsymystä vai tekeekö vaan allergialääkkeet sen...?

Emo

Vierailija
35/36 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna paino oli sitten 73,4 kg. Eli 600 grammaa vähemmän kuin viikko sitten!

Minulla on allergia tosi pahana, unohdin aloittaa lääkkeet tarpeeksi ajoissa, taas :/

Onpa tosi kiva käydä lenkillä kun nenä ja silmät vuotaa ja kun olin juoksulenkillä lauantaina niin oli kyllä hengitys yhtä tuskaa vaikka vetelin astmapiippua siinä hölkän lomassa :D

Liikutteko te muut paljon?

Itse käyn aerobicissä, hölkkään ja sauvakävelen, nyt aloitin taas uinnin pitkästä aikaa!

Mulla on tosi tarkkaa että en syö liian vähän, muuten ei jaksa liikkua :(

Tsemppiä jälleen kaikille!

Vierailija
36/36 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatiota olen yrittänyt hankkia!

Liityin Keventäjiin - suuri pettymys! En suosittele!

Ajattelin nyt vielä tilata Painonvartijoiden lehden, Sport jo tuleekin. Tulee ihan eri energinen olo aina kun lehti kolhataa alas postiluukusta...

Ostan myös usein liian pienet housut, joista ei mene nappi kiinni. Sitten on pakko pudottaa pari viikkoa hulluna että ne mahtuisi - varsinkin jos housut on todella kauniit niin sitä tekee kaikkensa mahtuakseen niihin.

Suosittelen!

Itselläni on ollut ainakin neljät tsemppihousut, jotka on nyt sitten kaikki liian isoja :)