Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä viikko teillä on loppunut väsymys raskaana ollessa?

Vierailija
26.03.2007 |

minä kohta jo 14 viikolla menossa eikä näytä väsymys kadonneen mihinkään!!! töissä pitäs jaksaa käydä vaikka välillä sekin tuntuu ylivoimaselta! Vielä en ole saikkua ottanut mutta kohta on kai pakko että en tuu hulluksi. Miten muilla? ootteko joutunu olemaan töistä pois väsymyksen vuoksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui kun lapsi syntyi. On toistunut jo neljä kertaa...

Vierailija
2/7 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö tarpeeksi vitamiineja? Onko ruokavaliosi muuten järkevä? Itselläni lähti väsymys viikolla 13. Ihan yhtäkkiä. Oli sellainen olo, että ei lopu kyllä koskaan. Ekasta raskaudestani en enää muista miten meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä se rauta ainakin imeytymään. Syö rautapitoisia ruokia c-vitamiinin kera (esim. mustamakkara ja puolukkahillo) ja maito- ja viljapitoiset ruoat ihan toisella aterialla, silloin ne eivät häiritse raudan imeytymistä. Hrm, myös kahvi ja tee voivat häiritä eli kannattaa vilkuilla kelloa niittenkin kanssa.

Mutta kyllä istukkahormoni tekee joka tapauksessa sitä väsymystä, ja onhan se tarkoituksenmukaistakin, että äiti hidastaa tahtia sitten.

Vierailija
4/7 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassakin raskaudessa, Älä siis toivo turhia...

Vierailija
5/7 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista vaikka ei paljon helpottanut tieto että tämä ei välttämättä helpota ennen vauvan syntymää.. Oletto olleet siis pois töistä vai sinnillä vaan menneet!?

Itse olen hoito työssä ja tuntuu et yövuorot on ihan mahdottomia jos aamuvuorotkin! huh! No helpottaa viimestään sitte kuhan vauva syntyy!!

t:ap

Vierailija
6/7 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis todellakaan kokenut mitään hehkeää keskiraskautta....

Vierailija
7/7 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt rv 29 väsymys on taasen aivan järkyttävää. Esikoista odottaessa en muista tälläista väsymystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan