Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos laitan mekon mutta mulla on säärikasvat tuleeko paheksuvia katseita?

Vierailija
19.06.2025 |

Ja nainen olen

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi karua että ainakin nuorista naisista suurin osa kokee ettei voi näyttäytyä karvasäärisenä (pl. jotkut hyvin vaaleakarvaiset joilla ne karvat ei edes juuri näy.)

Vierailija
22/32 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kunnon karvat niin ajele toinen kinttu karvattomaksi ja jätä toiseen karvat. Silloin voisi olla mahdollisuus, että ihmiset voisivat kiinnittää huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa ne säärikasvatit, niin kaikki menee hyvin.

Vierailija
24/32 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan edes huomaa. Vai katseletko itse usein muiden ihmisten sääriä?

Siis tämä. Jos jollain sekunnin vilkaisulla huomaakin että kato, tuolla kasvaa säärissä karvoja, niin miten vatun omituinen ihminen pitäisi olla että jäisi oikein miettimään niitä toisen sääriä 🤣

Ja vieläpä häiriintyisi niin, että koko päivä tai seuraava viikko on pilalla, kun joku nainen julksesi olla julkisella paikalla säärikarvoissa ja tuo mielikuva pyörii pakonomaisesti päässä :D Ei ainakaan kukaan mieleltään terve, joku pakko-oireinen ja harhainen korkeintaan.

Vierailija
25/32 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sukkahousut, eivät näy

Ainoat naisen säärikarvat jotka olen koskaan huomannut olivat vaaleansinisistä sukkahousupolvisukista läpinäkyvät hyvin pitkät ja tummat karvat. Ja tämä nainen edelläni käveli portaita ylöspäin. 

Vierailija
26/32 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä nähnyt joskus paheksuvia katseita jonkun vahvoista ja tummista säärikarvoista, ja ne katsojat ovat poikkeuksetta olleet naisia. Se kertoo minun mielestäni enemmän katsojasta kuin kohteesta. Eli saattaa tullla, mutta en välittäisi. 

Tosin hyvähän minun on puhua, kun omat säärikarvani ovat niin heiveröisiä ja mitättömiä, että erottuvat korkeintaan pieninä vaaleina välkähdyksinä silloin jos sääret ovat ruskettuneet. 

Vierailija
27/32 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sun karvat ap ketään kiinnostaa , en minäkään sääriä ajele ja helmoissa liikun. Mulla on nykyään reidessä pitkä arpi jota en aijo piilotella jos uimaan meen, paheksujan häpeä jos kattoo. Ainoa asia jota oikeasti häpeän nyt ja peitän on kaljuuntunut pää, en ole niin sinut sen kanssa niin että näyttäisin julkisesti. Tai kaljua alapäätä en näytä kun puolisolle. Mutta säärikarvat ja arvet se ja sama.

Vierailija
28/32 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä katseista on vaikea sanoa, onko ne paheksuvia vai kummastelevia. Jos on ihan mustat  karvat, niin keräähän ne katseita. Jotain vaaleita haituvia kukaan edes huomaa.

Vierailija
29/32 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei monet miehet välitä. Laita silti huulipunaa.

Vierailija
30/32 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pöyhkeä rintakarvoitus näkyy liivien välissä?

Vierailija
31/32 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisista säärikarvoista ei, mutta jos on sellaiset kunnon mustat 2-3 cm tuuheat, oikein turkki kuin etelän miehillä, niin sitten varmasti ihmiset säikähtää että mitkä karvahousut sulla on.

Vierailija
32/32 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan millaset tissit ja peba, liehuuko pitkä tukka jne .. tuikkiiko hymy. Jos mikään noista niin ei kukaan niitä säärikarvoja zoomaile ekana.

Jos olet tummaa sukua niin sitten ne säärikarvat kieltämättä näkyy jo paremmin. Siltikin jos noi muut natsaa niin ei säärikarvat estä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi