Jos laitan mekon mutta mulla on säärikasvat tuleeko paheksuvia katseita?
Kommentit (32)
Jos on kunnon karvat niin ajele toinen kinttu karvattomaksi ja jätä toiseen karvat. Silloin voisi olla mahdollisuus, että ihmiset voisivat kiinnittää huomiota.
Tapa ne säärikasvatit, niin kaikki menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan edes huomaa. Vai katseletko itse usein muiden ihmisten sääriä?
Siis tämä. Jos jollain sekunnin vilkaisulla huomaakin että kato, tuolla kasvaa säärissä karvoja, niin miten vatun omituinen ihminen pitäisi olla että jäisi oikein miettimään niitä toisen sääriä 🤣
Ja vieläpä häiriintyisi niin, että koko päivä tai seuraava viikko on pilalla, kun joku nainen julksesi olla julkisella paikalla säärikarvoissa ja tuo mielikuva pyörii pakonomaisesti päässä :D Ei ainakaan kukaan mieleltään terve, joku pakko-oireinen ja harhainen korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Laita sukkahousut, eivät näy
Ainoat naisen säärikarvat jotka olen koskaan huomannut olivat vaaleansinisistä sukkahousupolvisukista läpinäkyvät hyvin pitkät ja tummat karvat. Ja tämä nainen edelläni käveli portaita ylöspäin.
Olen kyllä nähnyt joskus paheksuvia katseita jonkun vahvoista ja tummista säärikarvoista, ja ne katsojat ovat poikkeuksetta olleet naisia. Se kertoo minun mielestäni enemmän katsojasta kuin kohteesta. Eli saattaa tullla, mutta en välittäisi.
Tosin hyvähän minun on puhua, kun omat säärikarvani ovat niin heiveröisiä ja mitättömiä, että erottuvat korkeintaan pieninä vaaleina välkähdyksinä silloin jos sääret ovat ruskettuneet.
Tuskin sun karvat ap ketään kiinnostaa , en minäkään sääriä ajele ja helmoissa liikun. Mulla on nykyään reidessä pitkä arpi jota en aijo piilotella jos uimaan meen, paheksujan häpeä jos kattoo. Ainoa asia jota oikeasti häpeän nyt ja peitän on kaljuuntunut pää, en ole niin sinut sen kanssa niin että näyttäisin julkisesti. Tai kaljua alapäätä en näytä kun puolisolle. Mutta säärikarvat ja arvet se ja sama.
Niistä katseista on vaikea sanoa, onko ne paheksuvia vai kummastelevia. Jos on ihan mustat karvat, niin keräähän ne katseita. Jotain vaaleita haituvia kukaan edes huomaa.
Ei monet miehet välitä. Laita silti huulipunaa.
ja pöyhkeä rintakarvoitus näkyy liivien välissä?
Tavallisista säärikarvoista ei, mutta jos on sellaiset kunnon mustat 2-3 cm tuuheat, oikein turkki kuin etelän miehillä, niin sitten varmasti ihmiset säikähtää että mitkä karvahousut sulla on.
Riippuu ihan millaset tissit ja peba, liehuuko pitkä tukka jne .. tuikkiiko hymy. Jos mikään noista niin ei kukaan niitä säärikarvoja zoomaile ekana.
Jos olet tummaa sukua niin sitten ne säärikarvat kieltämättä näkyy jo paremmin. Siltikin jos noi muut natsaa niin ei säärikarvat estä mitään.
Jotenkin tosi karua että ainakin nuorista naisista suurin osa kokee ettei voi näyttäytyä karvasäärisenä (pl. jotkut hyvin vaaleakarvaiset joilla ne karvat ei edes juuri näy.)