Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Työttömät tulisi velvoittaa töihin - Kauppalehti: Tekoäly voi nostaa työttömyyden 20 prosenttiin

Vierailija
19.06.2025 |

Kommentit (226)

Vierailija
221/226 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti unohdetaan, että työttömien seassa on SAIRAITA JOTKA EI PÄÄSE SAIRASELKKEELLE! MIinä en pysty vaivaisena mihinkää!

Jos pystyt palstalle kirjoittamaan, pystyt myös esimerkiksi asiakaspalvelun posteihin vastaamaan

Jos pystyt tämän lukemaan pystyt myös haistamaan paskan.

Vierailija
222/226 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan ei ole mikään Hesarin näkemys, vaan Purran avustajan.

Niin sitä surkeampi näkemys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/226 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo yhteiskunta. Ihminen on taloutta varten eikä talous ihmistä varten. 

Vierailija
224/226 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti unohdetaan, että työttömien seassa on SAIRAITA JOTKA EI PÄÄSE SAIRASELKKEELLE! MIinä en pysty vaivaisena mihinkää!

Jos pystyt palstalle kirjoittamaan, pystyt myös esimerkiksi asiakaspalvelun posteihin vastaamaan

Menepä kertomaan tuo sille Ylen ja Hesarin kolumnisti Auli Viitalalle, joka kirjoittelee tekstejä, vaikka on työkyvyttömyyseläkkeellä.

Vierailija
225/226 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin melkein toivon tuota että nyt työttömistä räyhäävät pääsevät kokemaan tämän elämän ihanuuden ja helppouden.

Ei tää betonin piikkaaminen raksallakaan niin kauhean mukavaa oo. Vaihetaanko osia?

Olen oman osani tehnyt yhtä raskaissa töissä. Nyt työkyvytön, valvon kipujen kanssa, välillä sairaalassa ja maksan 500€/vk 595€/kk tuloilla. Vieläkö haluat vaihtaa?

No et kovin kauan maksa sitä 500 €/vko, koska julkisten sairaaloiden sairaalamaksujen kattoraja on tänä vuonna 762 €/ vuosi.Jos sitten olet yksityisessä sairaalassa, niin oma tyhmyys ja sitten maksat itse. Mutta 595€/kk tuloilla tuskin kukaan on yksityisessä sairaalassa, joten jotain tolkkua kommentteihin.

Vierailija
226/226 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä työtön palkkaa vastaan töitä tekee.

Meinataanko nyt siis vapaaehtoistyötä? Vai pakkotyötä palkatta?

Pestään ilman palkkaa vedellä sairaaloissa potilashuoneita. 

Minulla ei kädet kestä pesuaineita edes hanskojen kanssa. 

Kaikkien kädet eivät kestä edes jatkuvaa vedellä lotraamista. Olin nuorena siivoojana kesätöissä ja kädet olivat koko ajan rikki, vaikka käytin puuvillahanskoja kumihanskojen alla ja rasvasin käsiä ahkerasti. Kädet eivät vaan kestäneet jatkuvaa hikoilua ja pesemistä.