Miten mies isketään?
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vähän hämmentäviä vastauksia. Eli jos mies on kiinnostunut niin hän tulee itse juttelemaan? Eli naisen ei koskaan siis edes tarvitse flirttailla tai iskeä miestä millään tavalla? Koska jos sitä tarvitaan niin se on sen merkki että mies ei ole kiinnostunut kuitenkaan? Vai onko se hymy siis vain ujolle miehelle merkki siitä että hän saa lähestyä?
Ihmiset taitavat tulkita termin iskeä eri tavalla.
Minulle iskeminen tarkoittaa sitä, että yrittää saada seuraa ihmisestä, joka ei ole kiinnostunut. Siis yrittää herättää toisen kiinnostuksen. Monestihan naiset sanovat, että he eivät alkuun olleet kiinnostuneita miehestään, mutta lämpenivät kun mies oli niin x, y ja z (mitä ne ominaisuudet sitten ovatkaan).
Toiset taas tuntuvat ajattelevan, että aina kun tehdään aloite tai on saatu seuraa, niin on isketty.
Tuossa ensimmäisessä merkityksessä miestä ei voi iskeä. Jos miestä ei kiinnosta niin ei siinä mitkään tarinat kiinnostusta herätä. Tämä johtuu siitä, että miehelle partnerin ulkonäkö on tärkeämpi asia kuin naiselle. Jos ulkonäkö ei viehätä, miestä ei kiinnosta ja sillä selvä.
Kaikki kiinnostuneet miehet eivät tietenkään lähesty. Osa on liian ujoja, joku voi olettaa että olet varattu, joku voi olettaa ettet ole kiinnostunut.
Jos haluat rohkaista jotain tiettyä miestä tekemään aloitteen, silmäpeli ja hymy ovat toimiva keino. Se kertoo miehelle, että toivot hänen lähestyvän itseäsi.
Voit myös tietysti itse tehdä aloitteen. Tässä hyvä puoli naisten näkökulmasta on, että meitä miehiä lähestytään harvoin. Tästä syystä useimmat meistä ottavat lähestymisen kohteliaisuutena (saatamme kyllä olla hämmentyneitä harvinaisessa tilanteessa) ja siinäkin tapauksessa, että mies ei ole kiinnostunut, saat kohteliaat pakit.
Jos taas mies on kiinnostunut, ei ole oikeastaan mitään väliä mitä sanot lähestyessäsi. Mies on otettu ja vaikuttunut jo siitö, että uskalsit tehdä aloitteen. Kiinnostunut mies on helppo eikä kiinnostunutta miestä tarvitse iskeä. Siksi nämä kysymykset että miten mies isketään tai mitä kannattaa sanoa, ovat vähän huvittavia.
Otetaan skenaario ( olen mies ja tämä on vain keksitty esimerkki)
Jos minä asun kerrostalossa ja samassa rapussa asuu vaikka 2 naista
Toinen niistä yrittämällä yrittää tulla aina samaan aikaan vastaan rapussa, metelöi kiinnittääkseen huomiota, ramppaa kokoajan jossain ja on muutenkin sellanen touhukas tonttu
Toinen tekee omaa juttuaan, on omissa oloissaan, ei puske
Mitä veikkaatte kummalla on parempi chaanssi saada tästä miehestä jotain itselleen?
Vastaus: Tämä toinen neito kuka tekee omaa juttuaan, arvatkaa miksi? - Koska ensimmäinen ei oo sinut itsensä kanssa, se hakee pakonomasesti vierelleen miestä täyttääkseen jtn tyhjiötä sisällään, ja mä en ole täyttämässä kenenkään tyhjiötä vaan sen aikaa että se löytää uuden täyttökapulan itselleen uuteen tyhjään kohtaan ;)
Eli summitetaan, tee omaa juttuasi. Osota mielenkiinto jos sellasta on mutta älä puske.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vähän hämmentäviä vastauksia. Eli jos mies on kiinnostunut niin hän tulee itse juttelemaan? Eli naisen ei koskaan siis edes tarvitse flirttailla tai iskeä miestä millään tavalla? Koska jos sitä tarvitaan niin se on sen merkki että mies ei ole kiinnostunut kuitenkaan? Vai onko se hymy siis vain ujolle miehelle merkki siitä että hän saa lähestyä?
Etkö tiennyt? Flirttailu ei ole mikään merkki siitä että nainen olisi kiinnostunut.
Jos aikuinen nainen ei tiedä miten mies isketään, niin sitä on aivan turha enää hänelle yrittää vauva palstalla tekstimuodossa opettaa.
Naiset kyllä osaavat intuitiivisesti iskeä miehen. Ja ne naiset jotka eivät osaa, eivät sitä tule koskaan oppimaan.
Kokeneelta naiselta kuultu: "Tisseillä mies isketään, mutta pillulla pidetään!"
Kannattaa pyytää vaan suoraan treffeille. Useimmat miehet eivät ole tottuneet naisten huomioon eivätkä osaa tulkita vihjeitäsi.
Naisen pitää tehdä kaikkensa ollakseen prinsessa. Se on ainoa tapa.
Toisinpäin onkin hankalampaa koska kaikenlainen lähestyminen ja jopa katse on nykyään kiellettyä jos nainen niin päättää.
Vierailija kirjoitti:
Ota kädestä kiinni ja taluta kotiin. Se on noin helppoa.
Minulle on kerran tehty noin. Nussittiin niin paljon kuin minun kuntoni kesti. Se jäi ainoaksi kerraksi. Myöhemmin kuulin, että tämän mimmin äijä oli jäänyt kiinni pettämisestä ja minä olin vain koston välikappale. Piti saada pilluun mahdollisimman paljon spermaa.
Vierailija kirjoitti:
Juttele niitä näitä, kyllä mies hiffaa ettet siinä tyhjän pantksi lämpimiksesi vain höpöttele. Kutsu kaffelle.
Mistä erottaa sen, että toisella on jotain taka-ajatuksia versus, että juttelee ihan lämpimikseen?
Tinderiin l.t.a kuvat, lorttomekko, korot, törröhuulet ja filtterit.
Siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Sen kun tietäisin niin en olisi yhä 36-vuotiaana ikisinkku
Tuhmat tytöt ei jää yksin, kiltit jää.
Koska jos miestä ei kiinnosta, niin kaikki flirtti on turhaa?