Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mies isketään?

Vierailija
18.06.2025 |

Sekä miehet että naiset saa vastata. 

Kommentit (179)

Vierailija
101/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ulkonäöllisesti paras mies kuin Jason Momoa

Hyvin todennäköisesti, jos tällainen sattuu baarissa olemaan. Epäilen, että parhaimman näköinen mies baarissa on kuitenkin lähempänä 20 ikävuotta kuin 50.

Ottaisitko Jason Momoa 50v vai Tom Cruise 20v

Vierailija
102/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo onkin hyvä. Menee yksinäisenä naisena baariin ja sanoo jollekin, että mulla on yksi juttu. En pääse mun kotiin.  - - -

Ja rahat on varastettu. Samalla meni puhelin. Nyt mulla ei ole mitään muuta paikkaa kuin tämä baari. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole alasti, tuo olutta.

Täntyyppiset vinkit on aika huonoja siinä tapauksessa, jos kohde EI olekaan kiinnostunut. Kandee miettiä lähestymistapa, joka on molemmille mukava jos vastakaikua saa mutta ei aiheuta yleistä pahennusta, laturaivoa tai ahdistelusyytteitä vaikka vastaus olisikin ei.

Kukaan heteromies ei koe naisen suoraa lähestymistä ahdistavana. Ellei nyt satu olemaan joku hardcore feministiliikkeen edustaja Ilkka Kivi tms.

Monikin sen sijaan kokee väärän naisen lähestymisen esim. raivostuttavana.

Vierailija
104/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ulkonäöllisesti paras mies kuin Jason Momoa

Hyvin todennäköisesti, jos tällainen sattuu baarissa olemaan. Epäilen, että parhaimman näköinen mies baarissa on kuitenkin lähempänä 20 ikävuotta kuin 50.

Ottaisitko Jason Momoa 50v vai Tom Cruise 20v

Tom Cruise on suurimmalle osalle suominaisista liian lyhyt.

Vierailija
105/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo onkin hyvä. Menee yksinäisenä naisena baariin ja sanoo jollekin, että mulla on yksi juttu. En pääse mun kotiin.  - - -

Ja rahat on varastettu. Samalla meni puhelin. Nyt mulla ei ole mitään muuta paikkaa kuin tämä baari. 

Ilmoitus portsarille ja poliisille.

Ei kuulu miehelle mitenkään.

Vierailija
106/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että varma tapa iskeä mies on olla pahassa pulassa. Eksynyt, auton rengas puhjennut, ryöstetty. 

Jostain syystä monet miehet kokevat, että on pakko auttaa. 

Mutta kun.

Ei oikeastaan mitään muttia. Nakkikiskalla voi sanoa miehelle, että näitkö sellaista hupparityyppiä äsken. Kävi uhkailemaan mulle. Voitko olla hetken tässä mun kanssa. Mua pelottaa. Tai ehtisitkö saattamaan mut bussille turvaan. Pelottaa se mies. 

Vierailija
107/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ap en nyt silti puhunut baarissa kännipäissään iskemisestä vaan esim. opiskelukaveri samassa opinahjossa, naapuri, hammaslääkäri, talonmies tai tätä sarjaa. Joo tänne tuli nyt joku katkera mies vinkumaan mutta ihmiskunta on kuitenkin vain kasvattanut kokoaan viime vuosien ajan, joten ilmeisesti heteroseksuaalisuus edelleen elää ja toimii.

Vierailija
108/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että varma tapa iskeä mies on olla pahassa pulassa. Eksynyt, auton rengas puhjennut, ryöstetty. 

Mutta kun.

Ei oikeastaan mitään muttia. Nakkikiskalla voi sanoa miehelle, että näitkö sellaista hupparityyppiä äsken. Kävi uhkailemaan mulle. Voitko olla hetken tässä mun kanssa. Mua pelottaa. Tai ehtisitkö saattamaan mut bussille turvaan. Pelottaa se mies. 

Soita poliisille tai karhulle. Miksi miehen pitäisi vaarantaa henkensä pelkän naisen vuoksi?

Vierailija
109/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitus portsarille ja poliisille.

Ei kuulu miehelle mitenkään.

Jotenkin miehet haluavat aina auttaa. Ne kuvittelevat haluavansa auttaa, koska eivät voi myöntää itselleen, että ajatus on käyttää hyväksi avutonta ihmistä. 

Vierailija
110/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun.

Miksi tarvitsisi tehdä asiasta noin monimutkainen? Eikö nainen ole iskemässä miestä, eikä toisinpäin?

Vierailija
111/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun.

Just tällaiset on tosi hyviä kiitos! :) Tänään olen vähän tällaisia jutun juuria selaillut ja tuntuu että moni tosi hyvä on mennyt ihan ohi, tai ei ole ainakaan itsellä tullut mieleen mikä on suuri harmi... Toivottavasti tulee vielä tilaisuus käyttää näitä :)

Vierailija
112/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itse enemmän vanha mutta tumma ja komea, kun nuori Tom Cruise josta en jostain syystä koskaan tykännyt

Vierailija
113/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ap en nyt silti puhunut baarissa kännipäissään iskemisestä vaan esim. opiskelukaveri samassa opinahjossa, naapuri, hammaslääkäri, talonmies tai tätä sarjaa. Joo tänne tuli nyt joku katkera mies vinkumaan mutta ihmiskunta on kuitenkin vain kasvattanut kokoaan viime vuosien ajan, joten ilmeisesti heteroseksuaalisuus edelleen elää ja toimii.

Ihmiskunta, kyllä

Länsimaat tai Suomi? Ei 

Unohditko jo että olette valinneet karhun?

Vierailija
114/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun.

Soita poliisille tai karhulle. Miksi miehen pitäisi vaarantaa henkensä pelkän naisen vuoksi?

Jokin ikiaikainen suojelurefleksi. Jos mies vetää naista pataan, niin kymmenen miestä on tulemassa väliin. Joku niistä korjaa mukaansa. Turvaan. 

Vierailija
115/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun.

Just tällaiset on tosi hyviä kiitos! :) Tänään olen vähän tällaisia jutun juuria selaillut ja tuntuu että moni tosi hyvä on mennyt ihan ohi, tai ei ole ainakaan itsellä tullut mieleen mikä on suuri harmi... Toivottavasti tulee vielä tilaisuus käyttää näitä :)

Sit siellä on joku tyyppi hupparin kanssa ja mies käy sen kimppuun raivopäisenä ja hakkaa sen sairaalakuntoon. Oikeudessä te molemmat kerrotte kuinka hupparihemmo ahdisteli sinua.

Vierailija
116/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun.

Jokin ikiaikainen suojelurefleksi. Jos mies vetää naista pataan, niin kymmenen miestä on tulemassa väliin. J

Ei enää nykyään, onneksi

Vierailija
117/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja, jos mietitte miksi juuri nyt aktovoidun niin olen eronnut pitäaikaisesta naisestani

Vierailija
118/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun.

Ei ole mikään pakko voi hyvänen aika. Mitä edes teet koko ketjussa? Tässä kysyttiin että millä tavalla toimiva nainen saisi sinut kiinnostumaan itsestään, se on nyt niin kuin se puheenaihe tässä ketjussa. Jos aihe ei koske sinua, niin ei tarvi osallistua.

Vierailija
119/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi asuna korkeahalkioinen polvipituinen  hame tai kietaisuhame. Ei pikkuhousuja eikä rintsikoita. Ohut valkea pellavapusero. Surkea ilme. Vähän kyyneleitä. 

Vierailija
120/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun.

Ei ole mikään pakko voi hyvänen aika. Mitä edes teet koko ketjussa? Tässä kysyttiin että millä tavalla t

Naiset voivat painua helvettiin ahdistelemasta miehiä. Jos mies ei ole antanut lupaa lähestyä, naisen tulee pysyä kaukana.

Samat säännöt molemmilla sukupuolilla, eikö totta?