Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies isketään?

Vierailija
18.06.2025 |

Sekä miehet että naiset saa vastata. 

Kommentit (179)

Vierailija
81/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset katso ulkonäköä vaan ne miettii kuka on se haluttavin mies, oli nyt lihaksikkain/rikkain/muutrebn vaan halutuin

Vierailija
82/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot jo jakanut niin oot myöhässä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot kaupan kassajonossa anelevasti ja kysyt että saisitko tarjota kotiruokaa ja pitää sylissä.

Vierailija
84/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos kaikki on jonkun yhden miehen kimpussa jostain syystä niin sitten niiden pitää saada juurikin se

Vierailija
85/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että varma tapa iskeä mies on olla pahassa pulassa. Eksynyt, auton rengas puhjennut, ryöstetty. 

Jostain syystä monet miehet kokevat, että on pakko auttaa. 

Choose the bear

Metoo

Ei ole mikään pakko auttaa tai edes jäädä kuuntelemaan

Ei olekaan. Mutta jostain syystä olen aina saanut apua noin. Jotenkin tuo asetelma on monesta miehestä varmaan kutkuttava. Ei tietysti saa olla mitenkään hysteerinen jne. Ihmiset (miehet) haluavat olla avuksi. 

Onneksi ei enää nykyään. Naisen kanssa ei kannata keskustella mistään. Tulee syytteet

Minä olen kyllä aina saanut apua miehiltä nimenomaan, kun olen tarvinnut apua. Olen siis silloin oikeasti tarvinnut apua. 

Vierailija
86/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yksinäinen mies = paskaa

Jos monta naista piiririttää (vaikka siskoja, tai palkattuja) = haluttu

Vierailija
87/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cosmopolitan-lehdessä oli aikoinaan vinkki miehen iskemiseen: Katso häntä suoraan "sinne". Kaveri testasi tätä baarissa yhteen mieheenja tehosi kyllä 😂

Jos yhden yön juttua haluaa, niin samantien voi kyllä mennä kysymään suoraan. Niinkuin että mitä suunnitelmia sinulla on tämän paikan jälkeen? 

Juuri näin. Mutta miehenä älä tätä tee, koska tästä voi saada sakkorangaistuksen. Kyseessä on nimittäin seksuaalinen häirintä.

Eihän ole! Kyllä voi kysyä. 

Jos menet ehdottamaan vieraalle naiselle seksiä missä tahansa tilassa, ja nainen kokee lähestymisen ahdistavana, niin kyseessä on rikos. Ei siitä vankilatuomiota saa, mutta pahimmassa tapauksessa sakkorangaistuksen.

Vierailija
88/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että varma tapa iskeä mies on olla pahassa pulassa. Eksynyt, auton rengas puhjennut, ryöstetty. 

Choose the bear

Metoo

Ei olekaan. Mutta jostain syystä olen aina saanut apua noin. Jotenkin tuo asetelma on monesta miehestä varmaan kutkuttava. Ei tietysti saa olla mitenkään hysteerinen jne. Ihmiset (miehet) haluavat olla avuksi. 

Onneksi ei enää nykyään. Naisen kanssa ei kannata keskustella mistään. Tulee syytteet

Minä olen kyllä aina saanut apua miehiltä nimenomaan, kun olen tarvinnut a

Onneksi tilanne on muuttunut. Enää et saisi

Vierailija
89/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole alasti, tuo olutta.

Täntyyppiset vinkit on aika huonoja siinä tapauksessa, jos kohde EI olekaan kiinnostunut. Kandee miettiä lähestymistapa, joka on molemmille mukava jos vastakaikua saa mutta ei aiheuta yleistä pahennusta, laturaivoa tai ahdistelusyytteitä vaikka vastaus olisikin ei.

Vierailija
90/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun.

Vierailija
91/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset katso ulkonäköä vaan ne miettii kuka on se haluttavin mies, oli nyt lihaksikkain/rikkain/muutrebn vaan halutuin

Halutuin mies on aina ulkonäöllisesti paras. Jos puhutaan yöelämästä.

Vierailija
92/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Choose the bear

Metoo

Minä olen kyllä aina sa

Kyllä siltikin saisin. Miesten luonne ei kestä jättää naista pulaan. 

Vierailija
93/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Choose the bear

Metoo

Minä olen kyllä aina sa

Mikä katkera ukko täällä vikisee?

Vierailija
94/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras kaveri on aivan sairaan hyvä iskemään miehiä. Mutta hän on aina ollut tosi taitava siinä, ei häntä kukaan ole opettanut tai valmentanut. Seppä jo syntyessään 😀

Vierailija
95/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Choose the bear

Metoo

Onneksi ei enää nykyään. Naisen kanssa ei kannata keskustella mistään. Tulee syyttee

Monikaan mies ei jätä naista kadulle, jos vaikka sanoo, ettei voi mennä kotiin. Ei ole avaimia. Pakko sellainen ihminen olisi majoittaa sohvalle. 

Vierailija
96/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Choose the bear

Metoo

Onneksi ei enää nykyään. Naisen kanssa ei kannata keskustella mistään. Tulee syyttee

Mikä katkera ukko täällä vikisee?

Mitä sä spermaviemäri hjaukut miehiä?

Vierailija
97/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo onkin hyvä. Menee yksinäisenä naisena baariin ja sanoo jollekin, että mulla on yksi juttu. En pääse mun kotiin.  - - -

Vierailija
98/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ulkonäöllisesti paras mies kuin Jason Momoa

Vierailija
99/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ulkonäöllisesti paras mies kuin Jason Momoa

Hyvin todennäköisesti, jos tällainen sattuu baarissa olemaan. Epäilen, että parhaimman näköinen mies baarissa on kuitenkin lähempänä 20 ikävuotta kuin 50.

Vierailija
100/179 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole alasti, tuo olutta.

Täntyyppiset vinkit on aika huonoja siinä tapauksessa, jos kohde EI olekaan kiinnostunut. Kandee miettiä lähestymistapa, joka on molemmille mukava jos vastakaikua saa mutta ei aiheuta yleistä pahennusta, laturaivoa tai ahdistelusyytteitä vaikka vastaus olisikin ei.

Kukaan heteromies ei koe naisen suoraa lähestymistä ahdistavana. Ellei nyt satu olemaan joku hardcore feministiliikkeen edustaja Ilkka Kivi tms.