Miten mies isketään?
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ulkonäöllisesti paras mies kuin Jason Momoa
Hyvin todennäköisesti, jos tällainen sattuu baarissa olemaan. Epäilen, että parhaimman näköinen mies baarissa on kuitenkin lähempänä 20 ikävuotta kuin 50.
Juu ei se baarin parhaimnan näköinen mies ole mikään seniori vaan juurikin timmi parikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että varma tapa iskeä mies on olla pahassa pulassa. Eksynyt, auton rengas puhjennut, ryöstetty.
Jostain syystä monet miehet kokevat, että on pakko auttaa.
Mutta kun.Ei oikeastaan mitään muttia. Nakkikiskalla voi sanoa miehelle, että näitkö sellaista hupparityyppiä äsken. Kävi uhkailemaan mulle. Voitko olla hetken tässä mun kanssa. Mua pelottaa. Tai ehtisitkö saattamaan mut bussille turvaan. Pelottaa se mies.
Soita poliisille tai karhulle. Miksi miehen pitäisi vaarantaa henkensä pelkän naisen vuoksi?
Ei kai sinun tarvikaan. Voit murjottaa ihan yksinäsi.
Flirttaile jotain ja katso miehen reaktiota, siitä tiedät miten jatkaa
Vierailija kirjoitti:
Ja, jos mietitte miksi juuri nyt aktovoidun niin olen eronnut pitäaikaisesta naisestani
...ja olen vähän Jason Momoan näköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo onkin hyvä. Menee yksinäisenä naisena baariin ja sanoo jollekin, että mulla on yksi juttu. En pääse mun kotiin. - - -
Lisäksi asuna korkeahalkioinen polvipituinen hame tai kietaisuhame. Ei pikkuhousuja eikä rintsikoita. Ohut valkea pellavapusero. Surkea ilme. Vähän kyyneleitä.
Ehkä parempi on olla sen näköinen, että tulee partioleiriltä metsäretkeltä. Lenkkarit ja kalastajaneule. Baari on elämän ainut etappi nyt.
Ja sitten vo kertoa tarinaa muistisairaasta äidistä, jota hoitaa ja joka välillä äityy väkivaltauseksi ja ilkeäksi. Taaskin on piilottanut avaimet ja lukinnut itsensä sisään. Paitsi ei se haittaa, koska jalat on (taas) mustelmilla, kun se äityy potkimaan. Se on vain siedettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että varma tapa iskeä mies on olla pahassa pulassa. Eksynyt, auton rengas puhjennut, ryöstetty.
Jostain syystä monet miehet kokevat, että on pakko auttaa.
Mutta kun.Ei oikeastaan mitään muttia. Nakkikiskalla voi sanoa miehelle, että näitkö sellaista hupparityyppiä äsken. Kävi uhkailemaan mulle. Voitko olla hetken tässä mun kanssa. Mua pelottaa. Tai ehtisitkö saattamaan mut bussille turvaan. Pelottaa se mies.
Soita poliisille tai karhulle. Miksi miehen pitäisi vaarantaa henkensä pelkän naisen vuoksi?
Ei kai sinun tarvikaan. Voit murjottaa ihan yksinäsi.
Palvo vulvaa tai murjota yksin.
Ai että nää spermaviemärit luulee edelleen olevansa jalustalla.
Hyvin yksinkertaista, menemällä iloisesti juttelemaan. Mutta pitää sitten puhua suoraan ja jättää ne piiloviestinnät unholaan, kukaan mies ei ymmärrä niitä. Puhut vaan suoraan, miehet arvostaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo onkin hyvä. Menee yksinäisenä naisena baariin ja sanoo jollekin, että mulla on yksi juttu. En pääse mun kotiin. - - -
Lisäksi asuna korkeahalkioinen polvipituinen hame tai kietaisuhame. Ei pikkuhousuja eikä rintsikoita. Ohut valkea pellavapusero. Surkea ilme. Vähän kyyneleitä.
Ehkä parempi on olla sen näköinen, että tulee partioleiriltä metsäretkeltä. Lenkkarit ja kalastajaneule. Baari on elämän ainut etappi nyt.
Ja sitten vo kertoa tarinaa muistisairaasta äidistä, jota hoitaa ja joka välillä äityy väkivaltauseksi ja ilkeäksi. Taaskin on piilottanut avaimet ja lukinnut itsensä sisään. Paitsi ei se haittaa, koska jalat on (taas) mustelmilla, kun se äityy potkimaan. Se on vain siedettävä.
Mut hei, kiva kun sä kuuntelit, ei enempää. Mä vedän pään täyteen, kun on niin raskasta. Mitä, joo, haluatko juoda yhdessä jotain? Shotit?
Suoraan sanottuna ykinäinen mies on tosi helppo iskeä, mutta kokeam, lälykäs, itsensä tuntevam ei olekaan niin helppo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä toimii paremmissakin yökerhoissa. Huomio pukeutumisella.
Jos oot nätti etkä muuten hölmön oloinen niin minut saa mukaan ihan kysymällä lähdetkö vaikka kahville. Iisiä eikö totta.
Mies tuomittiin raiskauksesta. Oli harrastanut naisen kanssa vähän kieli- ja sormipeliä vessassa. Portsari keskeytti. Suutelivat vielä narikassa tämän jälkeen. Naisella ei ollut vaatimuksia, mutta oli kaverinsa painostuksesta nostanut syytteen koska nainen oli ollut humalassa.
Miettikää miehet kannattaako naisen kanssa olla missään tekemisissä kun lainsäädäntö on tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot nätti etkä muuten hölmön oloinen niin minut saa mukaan ihan kysymällä lähdetkö vaikka kahville. Iisiä eikö totta.
Ja toisin kuin naiset (jos naista ei lykästänyt) annan pakit niin hellävaroen kuin vaan voin murskaamatta naisen omaatuntoa. Tosin kohdallani tämä nyt on niin teoreettinen tilanne että never happend.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tässä oli kyse _iskemisestä_
>>
>>Naiset voivat painua helvettiin ahdistelemasta miehiä. Jos mies ei ole antanut lupaa lähestyä, naisen tulee pysyä kaukana.
Samat säännöt molemmilla sukupuolilla, eikö totta?<<
No voit olla ihan varma että sinua en tule ahdistelemaan, mutta tässäkin ketjussa jo aika moni mies esitti aivan päinvastaisia toivomuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mies tuomittiin raiskauksesta. Oli harrastanut naisen kanssa vähän kieli- ja sormipeliä vessassa. Portsari keskeytti. Suutelivat vielä narikassa tämän jälkeen. Naisella ei ollut vaatimuksia, mutta oli kaverinsa painostuksesta nostanut syytteen koska nainen oli ollut humalassa.
Miettikää miehet kannattaako naisen kanssa olla missään tekemisissä kun lainsäädäntö on tuollainen.
AP ei edelleenkään puhunut baaritilanteesta vaan arkisemmista tilanteista päivänvalossa. Tutustumisesta.
Muista että se super komea alfa lääkäri ei todennäköisesti perusta sinusta ap. Olet todennäköisesti joku ihraisa yh.
Tähän avuttomuus-replaan vielä lisäyksenä, että paras tilanne on se, jos mies vielä itse huomaa naista vaanivan vaaran. Jota nainen ei tiedosta. Tämä saa miehen tuntemaan itsensä vielä ylivoimaisemmaksi. Avuton nainen, joka ei edes huomaa ympärillä olevia vaaroja. Se pitää todellakin poimia turvaan.