Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannus selvinpäin taas kerran. Muita?

Vierailija
18.06.2025 |

Saa kertoa.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on kyllä vähään tyytväisiä :D naurettavat 15 astetta on muka kesä. Tällaiset lämpötilat on ihan keskieuroopassakin keskitalvella. LOL

Vierailija
42/58 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvin päin tietenkin, kuten kaikkina muinakin päivinä. Inhoan päihtymisen tunnetta ja kontrollin menetystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on kyllä vähään tyytväisiä :D naurettavat 15 astetta on muka kesä. Tällaiset lämpötilat on ihan keskieuroopassakin keskitalvella. LOL

Keski-Eurooppa ei sijaitsekaan jäämeren naapurissa joten ei voi itenkään verrata keskenään. Siellä pakkaset on yhtä epätodennäkösiä ku täällä helteet. Suosittelen kertaamaan maantiedon perusopetuksen. Suomi on talvimaa. Suurin osa vuodesta täällä luodaan lunta ja jos se ei passaa nii aina voi muuttaa etelämmäs

Vierailija
44/58 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Ei humalatilat kuulu aikuisen, psyykkisesti terveen ihmisen elämään. 

Vierailija
45/58 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi bensanhinta painuu kohta alle 1.5e. Vihdoinki Suomessa on tajuttu että ei uhkaa meitä ilmastonmuutos :D

Vierailija
46/58 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla juhannus aina ollut selvinpäin. Miksi pitäisi olla humalassa?

N31

Olet siis joko entinen päihdeongelmainen tai sitten haluaisit juoda mutta sinulla ei ole varaa. Jos jälkimmäinen vaihtoehto, niin tee kiljua. Kirkastat vain sen kunnolla niin siitä tulee kirkasta eikä takuulla maha mene sekaisin. Hyvin ja oikein tehty kilju maistuu aika paljon valkoviiniltä. Voithan myös lantrata sitä sitten johonkin, vaikka mehuun.

Vierailija
47/58 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kyllä ollut monena päivänä yli 20 asteen helteitä. ei haittaa yhtään, jos välillä tulee 15 asteen päivä ja sateita. päinvastoin. 

Vierailija
48/58 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ilmasto muistuttaakin ilmastonmuutoksesta aivan muunlaisina katastrofeina kuin lämpönä. Epävakaisuus on lisääntynyt todella paljon ja nykyään on kovia tuulenpuuskia melkeein jatkuvasti. Sen lisäksi talvella on alkanut sataa tuhoa aheuttavia rakeita. ja kuukaudet ei kerro säsätä enää yhtään mitään ku ilmasto on menny sekaisin Tässä vaan muutama esimerkki

Vierailija
49/58 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun juhannukseen (tai jouluun) ei koskaan kuulu humala. En ole ikinä ymmärtänyt miksi pitäisi. Mun juhannukseen kuuluu runsas liikunta ja hyvä ruoka ja seura. 

Monena juhannuksena olen ollut autolla liikkeellä selvin päin ja muutenkin on ollut sellaista elämää, että ei ole tarvinnut juoda.

Vierailija
50/58 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teltta, makuupussi+muut retki ja kalastusvehkeet mönkijän bokseihin ja menoksi perjantai aamuna.  Oluet jää kauppaan.  Viikon retki suunnitelmissa.

Vierailija
51/58 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Perheen seurassa. Kivemmat muistot jää ilman alkoholia.

Vierailija
52/58 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä kertaa selvänä. Aattona lähden kalaan ja la-su yönä lähden metsään viemään uhrin.

Vierailija
53/58 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selvin päin ja aina ollutkin. Perheessäni ei olla kännissä, viinilasi tai pari korkeintaan ihan sama mikä juhla tai pyhä.

Vierailija
54/58 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tällä kertaa selvänä. Aattona lähden kalaan ja la-su yönä lähden metsään viemään uhrin.

Aiotko haudata hänet?

Vierailija
55/58 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko haudata hänet?

Ihan ruokaa vien vaan. En hautaa.

Vierailija
56/58 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toivottavasti pienessä sievässä. Sellainen pieni sievä on parasta. Ei nousuja eikä laskuja.

Vierailija
57/58 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. 

Olen töissä kuten viime jussinakin. Hoitajana usein menee pyhät töissä, ei haittaa kyllä. 

Vierailija
58/58 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki juhannukseni olen selvinpäin viettänyt ja tulevankin olen vesiselvänä.