Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette ole koskaan kipeänä

Vierailija
17.06.2025 |

Miten teette sen? Parhaat vinkit jakoon!

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina terve tonne lähemmäs nelikymppiseksi. Sit sain kaksi lasta jotka meni päiväkotiin ja nyt on jatkuvasti joku räkätauti.

Vierailija
82/87 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on perimästä kiinni miten helposti flunssat tarttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kädet aina kotiin tullessa mutta en ole mikään siivousfriikki todellakaan. Mulla on pari hoitokoiraa säännöllisesti hoidossa ja jo pienestä pitäen pyörin tallilla hevosia hoitamassa. Syön melko terveellisesti mutta lisäksi juon, en terveellisesti. En ole ottanut mitään rokotuksia siitä eteenpäin kun olin 12v.

Viimeksi olin kipeä kun sain koronan 2020 mutta senkin huomasin vain yhdestä päänsärystä, ei ollut mitään muuta vaivaa.

Vierailija
84/87 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesit yms desinfiointiaineet pois, normihygienia riittää. Ihmisjoukkoja ei pidä vältellä vaan mielummin hakea tasaista altistusta. Pukeudu lämpimästi, hoida karaistus avannossa. Monipuolinen ruoka ja raakoja kasviksia kuorineen, esim porkkanat

Vierailija
85/87 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö haisuli muumeissa sanoi, "pöpöt kiertää minut kaukaa"

Vierailija
86/87 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kädet aina kotiin tullessa. Syön talvella D-vitamiinia. Pyyhkäisen puhelimen lähes joka päivä. Vältän koskemasta kahvoja, tankoja, kaiteita, nappeja julkisilla paikoilla. Vältän myös kasvoihin koskemista. Nuo tulee siis ihan selkärangasta, ajattelematta.

Vierailija
87/87 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tekemisissä lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi