Millainen keväthaalari vauvalle?
Hei,
Millainen keväthaalari kannattaisi ostaa parin kuukauden ikäiselle vauvalle? Kannattaako ostaa joku vanu-/fleecehaalari vai sellainen enemmän välikausihaalarin oloinen? Vai peräti erilliset takki ja housut?
Mistä löytyisi kivoja haalareita vauvaikäiselle? Itse en ole löytänyt mitään esim. Kappahlista tai Lindexiltä. Eikä H&M:ssäkään mielestäni näkynyt mitään tällaisia haalareita.
Ilmat lämpenevät mukavasti, joten haalariasia alkaa olla todella ajankohtainen!
Kommentit (4)
on huppu. Riittää kun laittaa kypärälakin alle ja sit hupun päähän. Pipossa vois olla pää ihan hikinen.
Minä ostin 5-kuukautta vanhalle vauvallemme Reiman fleece-haalarin. Haalarissa on huppu ja käännettävät käden- ja jalansuut. Vauva on kuitenkin vielä enimmäkseen vaunussa ja fleece toimii siellä hyvin. Samoin turvakaukalossa kauppareissuilla.
oikein haalarin kannattaa valita sellainen missä ei ole kovin liukas kangas. vauvaa on tällöin helpompi pidellä.
Oikeaa haalaria tarvitset vauvalle vain jos hän on ulkona paljon niin ettei ole vaunuissa tuulelta suojassa esim. kantaessa jos et omista kantotakkia.
Esim stockmannilla ja sokoksella on haalareita ihan vauvoille.
fleece- tai vanuhaalarin. Välikausihaalari saattaisi hiostaa tosi paljon vaunuissa nukkuvaa. Ja kaksiosaisesta tuuli saattaisi päästä takin alareunasta sisään, ellei sitten laita housujen sisään.
Itse olen ostanut vauvalle fleecehaalarin tarjoustalosta ja sitten myöhemmin vanupukuja citymarketistä.