Mitä mammareita kaikki nykyään on? (Varistyttö -sarja Areenassa)
Jotain juttua oli jossain seiskassa, että onpa ahdistava ja hui pelottaa. Katsoin, ja oli mun mielestä lälly. Ja epäuskottava. Yhdessä jaksossa mamma räyhäsi, kun 13v oli yksin kotona, kun iskä oli töissä ja seuraavassa jaksossa olivat jo eroamassa. Ja miten olivatkin onnistuneet hommaamaan niin erinäköiset näyttelijät näyttelemään samaa henkilöä (Victoria). Yhdessä jaksossa katsoivat poliisit porukalla Victorian lukiokuvaa, eivätkä muka älynneet mitään. Oliko sille mukamas tehty jotakin operaatioita? Mutta silti äiti ja iskä tunnistivat sekunnissa.
Kommentit (5)
Minä pelkään kaikkea paranormaalia. Onko siinä sellaista.
T: Nössö :)
Vierailija kirjoitti:
Muuten katson ihan kaikkea mm true crimeä.
Vierailija kirjoitti:
ei oo paranormaaleja juttuja. ihan hyvä idea sarjassa kyllä, mutta jotenkin välillä kummastutti miten asiat siinä esitettiin.
Vähän jäi heikoksi viimeinen jakso 6. Kiireen tuntua ja asioita jäi auki. Huippusarjoissa uudelleenkatsominen voi auttaa nitomaan asioita toisiinsa kuten ehkäpä Silta-sarjassa mutta tässä tuskin on sellaisia nyansseja ja yksityiskohtia viljelty kehittelyvaiheessa eli jaksoissa 1-5. Ehkäpä tulee kausi 2. Mutta ei se saisi perustua pelkästään siihen, että kausi 1 tuli myöhemmin tarkasteltuna tehtyä hutiloiden.
ei kukaan oo katsonut?