Alaikäinen kouri naisia skuutin kyydistä
Uusin tekniikka on valjastettu hyötykäyttöön:
Helsingin poliisi kertoo tutkivansa 11 tapausta, jossa alaikäisen epäillään ahdistelleen seksuaalisesti julkisella paikalla.
Poliisin mukaan epäilty on useissa tapauksissa kulkenut sähköpotkulaudalla ja lähestynyt kohteitaan takaapäin. Epäillyn kerrotaan kourineen tai kosketelleen naisia takapuolesta, osassa tapauksesta myös pitäneen heistä kiinni.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b105bc57-ef28-4c74-9938-b3eda990699a
Kommentit (43)
Koko ketju ilmiannettu naisvihamielisyyden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mua tullaan kourimaan, niin otan kiinni ja silloin se tyyppi lentää iloisesti. Saattaa se naamakin saada uuden muodon siinä. Ottaa osumaa asfalttiin. Jo alkais riittää nuo potkulautailun haitat.
Siinä meillä kunnon nainen! Arvostan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mua tullaan kourimaan, niin otan kiinni ja silloin se tyyppi lentää iloisesti. Saattaa se naamakin saada uuden muodon siinä. Ottaa osumaa asfalttiin. Jo alkais riittää nuo potkulautailun haitat.
Siinä meillä kunnon nainen! Arvostan!
Lopettakaa naiset näiden satujen keksiminen sitten. Poliisilla on tärkeämpää tekemistä, kun teidän satujen tarkistaminen!
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelua ainaiselle #miesvihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelua ainaiselle #miesvihalle.
Tässäkin ketjussa hyökätään nuoren miehen kimppuun joka nauttii kesä tuulesta skuutin päällä ja ohittaa rehevän suomivalaan ja tämä alkaa fantasioimaan feministisestä voimaantumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Epäilty ei osannut antaa kuulusteluissa selitystä sille, miksi hän on toiminut näin
Näköalattomuushan se oli. Laittaa tekemään kyseenalaisia asioita.
%3D%3DVierailija kirjoitti:
Tositilanteessa itkisit iltalehtien, kuten muukin naiset ovat tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Partalapsella oli seksuaalinen hätätila!
Lapsiparka 😁
Naiset tykkää kun kiimainen kiharatukkainen nappisilmä lähentelee heitä.
Oliko pehmeät kannut kysyisin kourijalta
Vierailija kirjoitti:
Antaa poikien temmeltää vapaasti. Terveitä heteroita kun ovat.
Missä sanottiin kyseisen alaikäisen olevan poika?
Vierailija kirjoitti:
Samoin synnyttävien naisten pitää saada vapaasti toteuttaa luontoaan eli surmata lapsia. Nisäkäsnaaraita kun ovat.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että naiset ovat pysähtyneet äkisti ja kyseinen viaton kuski on koettanut välttää törmäyksen siinä kuitenkaan onnistumatta. Pyyntö naisille. Älkää pysähtykö äkisti vaan katsokaa taaksenne ettei kukaan törmää teihin. Näin tämäkin turha syytös kourivia henkilöitä kohtaan olisi voitu välttää.
Peräänajo on AINA takaa tulevan syy, etkö tätäkään tiedä senkin uuvatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään miten sairaita ja väkivaltaisia naiset ovat. Unelmoit lasten satuttamisesta. Myös kommentistasi tykänneet ovat sairaita ja väkivaltaisia.
Sana sanaa vastaan. Todisteita ei ole. Taisi poika tahallaan kaatua ja keksiä koko tarinan vahingonkorvausten toivossa.
Mua ei yritetty kähmiä vaan lyötiin nyrkillä (potkaistiin?) ohiajaessa selkään eikä ollut kaukana etten tuon voimasta kaatunut. Kaksi tyyppiä sen skuutin päällä oli käsitykseni mukaan mutta sehän oli jo kaukana edessä kun tajusin edes katsoa mikä hemmetti muhun osui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään miten sairaita ja väkivaltaisia naiset ovat. Unelmoit lasten satuttamisesta. Myös kommentistasi tykänneet ovat sairaita ja väkivaltaisia.
Sana sanaa vastaan. Todisteita ei ole. Taisi poika tahallaan kaatua ja keksiä koko tarinan vahingonkorvausten toivossa.
Sanaa sanaa vastaan toimii ainoastaan jos molemmat on samaa sukupuolta. Muuten lain silmissä nainen on aina uhri. Miksi näin? No valtaosa oikeusjärjestelmän ylläpitäjistä on naisia...
Vierailija kirjoitti:
Luulen että naiset ovat pysähtyneet äkisti ja kyseinen viaton kuski on koettanut välttää törmäyksen siinä kuitenkaan onnistumatta. Pyyntö naisille. Älkää pysähtykö äkisti vaan katsokaa taaksenne ettei kukaan törmää teihin. Näin tämäkin turha syytös kourivia henkilöitä kohtaan olisi voitu välttää.
Viaton kuski jäykkä jorma tanassa törmäsi äkkipysähtyneen naisen takapuoleen? Miten se nyt oikein meni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin synnyttävien naisten pitää saada vapaasti toteuttaa luontoaan eli surmata lapsia. Nisäkäsnaaraita kun ovat.
Niinhän nuo jo tekevät kaiken aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viaton kuski jäykkä jorma tanassa törmäsi äkkipysähtyneen naisen takapuoleen? Miten se nyt oikein meni?
Ketä kiinnostaa mitä sielä tapahtu jonninjoutavia pikkujuttuja.