Alaikäinen kouri naisia skuutin kyydistä
Uusin tekniikka on valjastettu hyötykäyttöön:
Helsingin poliisi kertoo tutkivansa 11 tapausta, jossa alaikäisen epäillään ahdistelleen seksuaalisesti julkisella paikalla.
Poliisin mukaan epäilty on useissa tapauksissa kulkenut sähköpotkulaudalla ja lähestynyt kohteitaan takaapäin. Epäillyn kerrotaan kourineen tai kosketelleen naisia takapuolesta, osassa tapauksesta myös pitäneen heistä kiinni.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b105bc57-ef28-4c74-9938-b3eda990699a
Kommentit (43)
Kaikesta turhasta ne naiset sitten jaksavat ulista!
Pitäähän nainen koeajaa, ennen kuin tekee mitään päätöksiä 🙂.
Jos mua tullaan kourimaan, niin otan kiinni ja silloin se tyyppi lentää iloisesti. Saattaa se naamakin saada uuden muodon siinä. Ottaa osumaa asfalttiin. Jo alkais riittää nuo potkulautailun haitat.
Vierailija kirjoitti:
Antaa poikien temmeltää vapaasti. Terveitä heteroita kun ovat.
Just, sit itketään kun tuupataan Jonnet nurin sen skuutin kanssa.
Skuutilla ajatessaan saatan joskus venytellä käsiä, niin on "vahingos" osunut ohi menevään naiseen.
- kilttimies 54
Lisää tällaista. Lasten tulisi nousta kapinaan feminazeja vastaan.
Tuollaiset hulttiot kalastaisivat vaikka kamelin selästä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mua tullaan kourimaan, niin otan kiinni ja silloin se tyyppi lentää iloisesti. Saattaa se naamakin saada uuden muodon siinä. Ottaa osumaa asfalttiin. Jo alkais riittää nuo potkulautailun haitat.
Tässä nähdään miten sairaita ja väkivaltaisia naiset ovat. Unelmoit lasten satuttamisesta. Myös kommentistasi tykänneet ovat sairaita ja väkivaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset hulttiot kalastaisivat vaikka kamelin selästä.
olet lapsivihaaja ja rasisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään miten sairaita ja väkivaltaisia naiset ovat. Unelmoit lasten satuttamisesta. Myös kommentistasi tykänneet ovat sairaita ja väkivaltaisia.
Sitä saa mitä tilaa, jos kouritte niin siihen myös vastataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Kuulepas, kyllä on oikeus omaan turvallisuuteen päivittäisillä kävelyillä ja ulkona ollessa. Siinä on jo tarpeeksi, kun joutuu jatkuvasti vilkuilemaan olkansa yli, onko joku lähestymässä kovaa vauhtia äänettömällä potkuttimella. Tässä on minun sairaus kaukana. Kyllä ne opit annetaan noiden "lasten" kodeissa kuinka liikenteessä toimitaan. Ihme tyyppi. "
Taitaa olla naiset nähneet omiaan. Varmaan joutuu kuukautisista, silloin naisilla ei järki tunnu oikein pelaavan.
Vierailija kirjoitti:
Partalapsella oli seksuaalinen hätätila!
Lapsiparka 😁
Vierailija kirjoitti:
Sä et ehdi nähdä kuin skuutin takavalon...
Vierailija kirjoitti:
eli poika saa syytteen häirinnästä ja sinä murhasta koska teko on selkeästi suunniteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa, jos kouritte niin siihen myös vastataan.
Kourimalla?
Vierailija kirjoitti:
Rasisti ja suvaitsematon.
Jos olisi saman ikäinen tai 2-3 vuotta vanhempi mies kurottelisi puku päällä puolen miljoonan euron auton ikkunasta niin tässä ei olisi mitään väärää mammojen mielestä.
Antaa poikien temmeltää vapaasti. Terveitä heteroita kun ovat.