Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele paras lihankorvike/proteiinilähde kasvispizzaan

Vierailija
17.06.2025 |

Eli kinkkupizzaan laitetaan kinkkua, mutta mitä laittaisin kasvispizzaan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kun olen lakto-ovovegetaari, useimmiten käytän ihan vaan juustoa. Vegaanisia juustojakin on, tosin niissä ei niin kauheasti ole proteiinia. Mutta eipä se haittaa mitään, jos siinä pizzassa ei ole juuri proteiinia, ei sitä joka aterialla tarvi syödä. Itse menisin pizzassa maku edellä, ja jos mitään hyvänmakuista proteiinia ei ole, jättäisin pois.

Ei ole vegaanisia juustoja. voi olla jotain kovetettuja kasvirasvamöykkyjä, mutta juustoja ne eivät ole. 

Itse aina ihmettelen, miksi sillä sanalla on niin väliä. Toki siis tuotenimissä, ne onkin ties mitä vuustoja yms, mutta arkikielessä. Jos niitä käytetään samaan kuin juustoja, niin on ihan ymmärrettävää että ihmiset arkikielessä puhuu niistä juustoina. 

Vierailija
22/23 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

BetterProtein Whey Protein, 1 kg: https://www.amazon.de/-/en/dp/B07QDNQ6M9

Noin 33g jauhetta per annos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin vasta soijahiutaleet. Säilyketölkissä myytävää, maustettuja soijapavuista jalostettua "tonnikalamaista"-hiutaleita. Sopii erinomaisesti myös pizzaan. Kuten myös piirakkaan, pastaan jne. 

Selkeästi tarkoitettu tonnikalan korvaajaksi kasvissyöjille. Yllättävän onnistunut tuote.Yleensä teen pizzan ihan vain kasviksista ja vuustosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän