Nyt ne pilasi Duolingon!
Mulla on luku yli 770 päivää. Ilmaiseksi olen tehnyt, ne pakolliset mainokset katsonut. Nyt tänään ilmestyi joku ihme voimapatreri, jota pitää täyttää. Minilatauksen saa mainoksella. Mutta kun sillä ei saa suoritettua mitään, vaikka oikein menisikin. Eli aina tipahtaa alkuun. Loppui sitten tämäkin päivittäinen hupi. Kiva on ollut kieliä pitää yllä.
Kommentit (43)
Toisaalta on hyvä, että noita virheitä tulee, kun eihän liian helpossa kurssissa ole mitään mieltä.
Minulla on Super ja olen tyytyväinen. Joku satanen vuodessa ei paljon vaikuta ja saa opiskella ilman rajoitteita niin paljon kuin ehtii ja kuinka monta kieltä tahansa. Perheversio on suorastaan halpa, jos kulut jakaa tasan. Esim. kavereiden kanssa.
Ei mikään muukaan kunnon kieliohjelma ilmainen ole. Useat kokeilemani ovat lisäksi loputtoman tylsiä, eivätkä vastapainona tarjoa kuitenkaan edes mitään selkeää kielioppia.
Duolingo on hauska ja virkeä. Olen oppinut lausumaan kieltä hyvin sen avulla sekä paljon hyödyllisiä ilmaisuja. Mikä estää lukemasta jotain muutakin lähdettä siinä sivussa. Itse olen käyttänyt päivittäin ainakin 2 tuntia tämän kielen opiskeluun jo 1.5 v ajan ja tulosta on tullut.
Ja vielä edellinen jatkaa: olen tehnyt espanjan kurssin läpi. Aluksi olikin helppoa eikä virheitä juuri tullut, mutta mitä pidemmälle mentiin niin sitä enemmän kurssi vaikeutui ja tuli virheitä. Nykyään teen melkein joka päivä sen kertausosion espanjasta ja silti tulee joskus virheitä.