Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loppukesä näyttää hyytävän kylmältä kaikissa ennusteissa, tulossa historian kylmin kesä.

Vierailija
17.06.2025 |

Pelkkää sadetta sekä kylmyyttä tiedossa täksi kesäksi. Jos lämpöä kaipaa, kannattaa jo katsella lentoja. Suomessa lämpöä et tule näkemään.

Festareille ei kannata suunnitella lähtevänsä, ne ovat pelkkää tuskaa ja kärsimystä tässä kelissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/heinakuussakin-luvassa-kylmaa-kyyti…

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kesää ja kuumuutta. Viime viikonloppuna oli jo aivan liian kuuma ja ihmiset liikkuivat aivan liian niukoissa vaatteissa ja vaikuttivat jotenkin seonneen. Itselläni oli todella tukalaa ja olin itse ihan peittävissä vaatteissa ja rintaliivitkin oli päällä. Tahtomattani siis huomasin, että ihan Prismassa  ja  matkalle tuonne oli moni nainen ilman rintaliivejä. En siis todellakaan kyttäillyt, mutta en voinut olla huomaamatta kun päälle oli tungettu niukkaa yläosaa, selkiä oli paljaana ja näkyi liikaa.

Vierailija
2/134 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensi viikolla ennustetaankin taas kuumaa kesää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mahtavalta. Sanon tämän koska terveydelle se tuntuu paremmalta nyt. Ja on vielä varmaan ihan sopivan lämmintä, ainakin iltapäivän puolella yleensä.

Vierailija
4/134 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiñ, mitä siitä sitten?  Tulee mitä on tullakseen.

Vierailija
5/134 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaditaan elokapinaa lopettamaan mielenilmaukset Heti

Vierailija
6/134 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi surku :(

Koko pitkän talven olen palellut. Niin huolestunut tästä säästä jo olin, että ostin villavaatteita kesämekkojen sijaan.

Vierailija
7/134 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Viileä kesä on parasta. Kunhan on yli plus 10, että vilja kasvaa, muulla ei väliä.

Vierailija
8/134 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon ku on leuto talvi , tulee viileä kesä.

Kun on kyyyyylmä talvi , tulee kuuma kesä.

Luonto pitää huolen keskilämpötilasta. Siihen ei vaikuta ilmastohössötys.

Vierailija
9/134 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä liikuntakesä siis tulossa kun ei ole liian kuuma. Koiratkin pääsee lenkille muulloinkin kuin keskellä yötä :) Ei sillä lämmöllä niin ole väliä kunhan on valoisaa.

Vierailija
10/134 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh! Olen niin odottanut, että pääsen käyttämään kesämekkoja.

Vierailija
11/134 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on maailman paskin ilmasto asua jonku Irlannin, Norjan ja Skotlannin jälkeen. Ei ikinä lämmintä eikä aurinkoa.

Vierailija
12/134 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan kesää ja kuumuutta. Viime viikonloppuna oli jo aivan liian kuuma ja ihmiset liikkuivat aivan liian niukoissa vaatteissa ja vaikuttivat jotenkin seonneen. Itselläni oli todella tukalaa ja olin itse ihan peittävissä vaatteissa ja rintaliivitkin oli päällä. Tahtomattani siis huomasin, että ihan Prismassa  ja  matkalle tuonne oli moni nainen ilman rintaliivejä. En siis todellakaan kyttäillyt, mutta en voinut olla huomaamatta kun päälle oli tungettu niukkaa yläosaa, selkiä oli paljaana ja näkyi liikaa.

Vihaan sua, vihaan kaikkia jotka vihaa jotain. Helvetti aina joku urpo on vihaamassa jotain.

Vierailija
13/134 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutus tosiaan siitä että meitäkin lämmittävä karibialta tuleva Golf-virta on heikentynyt ja yhä suurempi osa siitä kääntyy kohti etelää, koska se kylmenee ja painuu alemmas vesikerroksissa. Ensi talvesta on tulossa luminen, todella luminen.

Vierailija
14/134 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 astetta on shortsi keli.

Vierailija
15/134 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivista on se että koska 2025 maailman ilmasto ei ole todellakaan lämmennyt vaan kylmentynyt voidaan lopettaa valtavat ilmastomaksut ja alkaa periä maksuja takaisin rikkaalta rahastavalta EU eliitiltä, saadaan Suomenkin talous taas kuntoon ilman leikkauksia

missään maailmassa ei ole enää 2025 linkkejä hirmuhelteisiin - se vain on faktaa

Vierailija
16/134 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ilmastonmuutos peruttu? 

Vierailija
17/134 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kylmempää on luvassa, kun metsät korvataan soilla lähitulevaisuudessa.

Vierailija
18/134 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh pah🤣🤣

Vierailija
19/134 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan sua, vihaan kaikkia jotka vihaa jotain. Helvetti aina joku urpo on vihaamassa jotain.

Pitäs jo kovaa vauhtia harkita vihanhallintakurssia jos noin ahdistaa .

Vierailija
20/134 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä historiasta mitään. Kylmempää oli suurina nälkävuosina 1866-1869. Ja tosi kylmää vv. 1695-1697 suurina kuolonvuosina. Opettele historiaa.