Loppukesä näyttää hyytävän kylmältä kaikissa ennusteissa, tulossa historian kylmin kesä.
Pelkkää sadetta sekä kylmyyttä tiedossa täksi kesäksi. Jos lämpöä kaipaa, kannattaa jo katsella lentoja. Suomessa lämpöä et tule näkemään.
Festareille ei kannata suunnitella lähtevänsä, ne ovat pelkkää tuskaa ja kärsimystä tässä kelissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/heinakuussakin-luvassa-kylmaa-kyyti…
Kommentit (134)
Ja ensi viikolla ennustetaankin taas kuumaa kesää.
Kuulostaa mahtavalta. Sanon tämän koska terveydelle se tuntuu paremmalta nyt. Ja on vielä varmaan ihan sopivan lämmintä, ainakin iltapäivän puolella yleensä.
Niiñ, mitä siitä sitten? Tulee mitä on tullakseen.
Vaaditaan elokapinaa lopettamaan mielenilmaukset Heti
Voi surku :(
Koko pitkän talven olen palellut. Niin huolestunut tästä säästä jo olin, että ostin villavaatteita kesämekkojen sijaan.
Ihanaa! Viileä kesä on parasta. Kunhan on yli plus 10, että vilja kasvaa, muulla ei väliä.
Sillon ku on leuto talvi , tulee viileä kesä.
Kun on kyyyyylmä talvi , tulee kuuma kesä.
Luonto pitää huolen keskilämpötilasta. Siihen ei vaikuta ilmastohössötys.
Hyvä liikuntakesä siis tulossa kun ei ole liian kuuma. Koiratkin pääsee lenkille muulloinkin kuin keskellä yötä :) Ei sillä lämmöllä niin ole väliä kunhan on valoisaa.
Pöh! Olen niin odottanut, että pääsen käyttämään kesämekkoja.
Suomessa on maailman paskin ilmasto asua jonku Irlannin, Norjan ja Skotlannin jälkeen. Ei ikinä lämmintä eikä aurinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan kesää ja kuumuutta. Viime viikonloppuna oli jo aivan liian kuuma ja ihmiset liikkuivat aivan liian niukoissa vaatteissa ja vaikuttivat jotenkin seonneen. Itselläni oli todella tukalaa ja olin itse ihan peittävissä vaatteissa ja rintaliivitkin oli päällä. Tahtomattani siis huomasin, että ihan Prismassa ja matkalle tuonne oli moni nainen ilman rintaliivejä. En siis todellakaan kyttäillyt, mutta en voinut olla huomaamatta kun päälle oli tungettu niukkaa yläosaa, selkiä oli paljaana ja näkyi liikaa.
Vihaan sua, vihaan kaikkia jotka vihaa jotain. Helvetti aina joku urpo on vihaamassa jotain.
Muistutus tosiaan siitä että meitäkin lämmittävä karibialta tuleva Golf-virta on heikentynyt ja yhä suurempi osa siitä kääntyy kohti etelää, koska se kylmenee ja painuu alemmas vesikerroksissa. Ensi talvesta on tulossa luminen, todella luminen.
positiivista on se että koska 2025 maailman ilmasto ei ole todellakaan lämmennyt vaan kylmentynyt voidaan lopettaa valtavat ilmastomaksut ja alkaa periä maksuja takaisin rikkaalta rahastavalta EU eliitiltä, saadaan Suomenkin talous taas kuntoon ilman leikkauksia
missään maailmassa ei ole enää 2025 linkkejä hirmuhelteisiin - se vain on faktaa
Vielä kylmempää on luvassa, kun metsät korvataan soilla lähitulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan kesää ja kuumuutta. Viime viikonloppuna oli jo aivan liian kuuma ja ihmiset liikkuivat aivan liian niukoissa vaatteissa ja vaikuttivat jotenkin seonneen. Itselläni oli todella tukalaa ja olin itse ihan peittävissä vaatteissa ja rintaliivitkin oli päällä. Tahtomattani siis huomasin, että ihan Prismassa ja matkalle tuonne oli moni nainen ilman rintaliivejä. En siis todellakaan kyttäillyt, mutta en voinut olla huomaamatta kun päälle oli tungettu niukkaa yläosaa, selkiä oli paljaana ja näkyi liikaa.
Vihaan sua, vihaan kaikkia jotka vihaa jotain. Helvetti aina joku urpo on vihaamassa jotain.
Pitäs jo kovaa vauhtia harkita vihanhallintakurssia jos noin ahdistaa .
Et tiedä historiasta mitään. Kylmempää oli suurina nälkävuosina 1866-1869. Ja tosi kylmää vv. 1695-1697 suurina kuolonvuosina. Opettele historiaa.