Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sisko oli eilen kylässä vauvoineen.

Vierailija
25.03.2007 |

Ihmettelin, kun hän antoi vauvalleen maitoa tuttipullosta, vaikka olin ollut käsityksessä, että vauvaa imetetään. Sisko sanoi sitten selitykseksi, ettei halua imettäää julkisesti. Onpa julkista. kun paikalla on minä, hänen veljensä, miehensä ja mieheni ja hänen siskonsa äiti! Olisi tietysti voinut myös mennä eri huoneeseen.

Sanoin sitten suoraan, että on mielestäni tosi outoa, että hän riskeeraanimetyksen tollasen ujouden takia. Sisko totesi sitten, että ihmetteli aina, kun mä ihan vapautuneesti imetin sukujuhlissa yms...Justjoo, heitti sitten piikin vielä. On muutenkin outo ja kylmäkiskonen tapaus, ärsyttää.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani kätilö. 4 lapsen äiti, joista ketään en ole kuukautta pidempään imettänyt, koska maitoa ei ole tullut.

Vierailija
42/42 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitten jos äiti ei halua imettää kaikkien nähden? en minäkään halunnut. ensinnäkään en halunnut rintojani vilautella, ja toisekseen vaikka ajan kanssa oppi imettämään huomaamattomamminkin, niin kyllä sitä esikoisen äitinä oli vielä aika epävarma imetyksen kanssa, niin että teki sen mieluummin rauhassa vauvan kanssa ilman lukuisia kyttääviä silmäpareja ympärillä. myös vauva söi paremmin kun sain rauhassa imettää.

äidille ei ehkä tullut mieleen etukäteen/tai ei kehdannut kysyä esim. makuuhuoneen lainaamista imettämistä varten. monille makuuhuone on kovin henkilökohtaista aluetta, jonne ei haluta vieraita. ehkä oli helpompaa syöttää pullosta, kenties hän tiesi että seuraat noin tarkasti vauvan hoitoaan.

sinulle ei asia taida olla ongelma, voit imettää missä vain ja kenen vain katsellessa, muita koita ymmärtää että me ihmiset olemme erilaisia. kaikki eivät ole kuten sinä ap, eikä edes tarvitse olla. mitä tulee tuohon kommenttiin sinun sukujuhlissa imettämisestä, niin en ole lainkaan varma oliko se edes piikki. ehkä tämä äiti tosiaan hämmästeli estottomuuttasi.

omituiset välit teillä kyllä on kun noin suhtaudut tuoreeseen sukulaisäitiin, täytyy sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla