Mies ei halua koskea eikä keskustella
Jatkunut jo piiiitkään tilanne. En jaksaisi erota ihan käytännön syiden ja jälkikasvun vuoksi. Mies ajattelee samantyylisesti. Kummallakaan ei siis enää mitään romanttisia tunteita. Avointa suhdetta mies ei halua, koska pelkää sen johtavan eroon. Onko eettisesti ok tällaisessa tapauksessa yrittää salaa hankkia muuta seuraa?
Kommentit (109)
Hyvä tilanne. Saat olla rauhassa seksin vonkaamiselta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tilanne. Saat olla rauhassa seksin vonkaamiselta.
Paitsi että olen ITSE se seksin ja läheisyyden kaipaaja.
Minkä ikäisiä olette? Suurinpiirtein.
Vierailija kirjoitti:
Avointa suhdetta mies ei halua, koska pelkää sen johtavan eroon. Onko eettisesti ok tällaisessa tapauksessa yrittää salaa hankkia muuta seuraa?
Luehan tuo nyt itse uudelleen.
Niin? Avaan vielä lisää, että kumpikaan ei halua erota. Mutta minä olen samalla vankilassa, koska miehellä on paha ongelma läheisyyden kanssa minun kanssani. Ei myöskään kykene normaaliin ajatustenvaihtoon kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Varhaisessa keski-iässä. Miksi?
"En jaksaisi erota". Tuo on jo laiskuuden huippu! Erotkaa niin voitte tahoillanne löytää vielä kumpikin onnen.
Mies ei halua avointa suhdetta mutta mitä ilmeisemmin miehellä on jo toinen tai sellainen hakusessa. Vain ajan kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avointa suhdetta mies ei halua, koska pelkää sen johtavan eroon. Onko eettisesti ok tällaisessa tapauksessa yrittää salaa hankkia muuta seuraa?
Niin? Avaan vielä lisää, että kumpikaan ei halua erota. Mutta minä olen samalla vankilassa, koska miehellä on paha ongelma läheisyyden kanssa minun kanssani. Ei myöskään kykene normaaliin ajatustenvaihtoon kanssani.
Mies ei halua että teillä on muita. Sinä haluat että sinulla on salaa muita.
Sori, mutta ongelmia on sinunkin ajatustenvaihdossa.
Mies käynyt vieraissa. Morkkis painaa.
Kauanko olette olleet yhdessä? Mitä järkeä tuhlata elämä olemalla suhteessa jossa ei ole enää romanttisia tunteita?
Olen itse eronnut vastaavassa tilanteessa. Helppo päätös se ei ollut eikä helppoa ole vieläkään, kun tilanne jäi miehen keskusteluhaluttomuuden takia käsittelemättä. Suosittelisin jotain pariterapiaa tai semmosta, vaikka yksilöterapiaa ukkelin läheisyysongelmiin jotka myös jostakin kumpuavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja et tuonkaan jälkeen halua erota, vaikka et kiinnosta miestäsi enää hölkäsen pöläystä?
Vierailija kirjoitti:
Katso peiliin siellä syy
Saattaapi olla, mutta ei tuo kommentti varsinaisesti auta mitään. Kysehän nyt ei ollut minun tai miehen syyttämisestä varsinaisesti, vaan muun seuran oikeuttamisesta pitkäaikaisesti kuihtuneessa parisuhteessa.
Haluan olla haluttu ja haluta. Haluan olla kuunneltu ja kuunnella. Haluan olla koskettu ja koskea. Haluan olla nähty ja nähdä. Haluan olla katsottu ja katsoa. Haluan olla kunnioitettu ja kunnioittaa. Miehen kanssa mikään näistä ei toteudu.
Mitä jos vain ryhdistäytyisit ja hakisit eroa? Kuulostat jotenkin aneemisen vetelältä, joten pieni äksöni tekisi sulle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varhaisessa keski-iässä. Miksi?
Siksi, että teillä pitäisi olla vähintään 10-15vuotta aktiivista sänkyelåmåå edessä. Ei pelkkää nukkumista vierekkäin.
Minkä ikäisiä lapsia? kyllä ne asiat siitä järjestyvät vaikka eroaisittekin. Ei kai lapsetkaan tykkää tuollaisesta ilmapiiristä kotona.
Vierailija kirjoitti:
"En jaksaisi erota". Tuo on jo laiskuuden huippu! Erotkaa niin voitte tahoillanne löytää vielä kumpikin onnen.
Ei vaan emme perheellisinä jaksaisi eron jälkeistä elämää. Vuoroviikkoelämistä, kaiken hankkimista tuplana, kodin myymistä jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
Mies käynyt vieraissa. Morkkis painaa.
Joo se on pannu paljaalla ja nyt pitää taukoa jotta ei aiheuta sulle ongelmia. Kuukauden päästä kaikki taas ok.