Minkä kokoisille nuo Lidlin housut on oikein tehty kun jopa mulle ne oli just jämptit ja olen 155 cm?
Pituudeltaan. Tänään tuli myyntiin pellavasekoitehousut sekä culotte-mallin pöksyt. Ostin kokeeksi kummatkin, kokoa 40 mistä vähän epäilin mahtuuko lantioni sinne. No sovittaessa hyvinhän mahtui mutta miten noiden kummankin pituudet oli mun pituisille jaloille sopivat?
Siis ne culottes-pökät ylsivät polven-nilkan puoleenväliin kuten mallin kuuluunkin ja ne toiset housut olivat juuri oikean mittaiset ja mahtuivat jopa lantiolta hyvin jalkaan.
Mutta miten noita samoja housuja pitää joku 170-senttinen 40-kokoinen nainen? Ne culottesithan on hänelle polvihousut jos sitäkään? Ja noi perushousut sitten taas culottes-mittaa...
Yleensä itse joudun ostohousuja lyhentämään reilusti, esim. farkut on 28 tuumaa niin ihmettelen.
Kommentit (2)
Minäkin olen todennut, että Lidlin housut on tehty huomattavasti lyhyempijalkaisille kuin minä. Kai ne on saksassa lyhyempiä sitten.
Juu ei toivoakaan, että mitkään litukan vaatteet olisivat sopivia tällaiselle pitkäkoipiselle 😄 nimimerkillä housuissa pituus vähintään 36