Miten saan selville ysärin dance-biisin?
Hyvin tuttu. Alku ti ti di di di - ti ti ti di di - tiitii diidii tiitii diidii - ja jatkuu, tempo nousee ja biisi lähtee lentoon. Saattaa olla myös 2000-luvun alusta, mutta kuulostaa ysäriltä
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
kirjoitappa tuo nuoteiksi, poikaseni
Osaisinkin. Hyräilin sovellukseenkin mutta ei tuottanut tulosta. Todennäköisesti tämä on joku liian ilmeinen ja ihan raivostuttaa etten saa tätä päähäni.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se edellinen ketju katosi?
Joku poistatti sen. Olen jo tekoälyltäkin pyytänyt apua ja tarjosi useita vaihtoehtoja. Youtubessa on kyllä listoja mutta biisejä on satoja
Ap
Sandstorm, sanoista olisi ollut apua, mutta jos on pelkkää to ti diitä niin sandstorm.
Etkä muista siitä yhtäkään sanaa? Nais- vai mieslaulaja vai molemmat?
Vierailija kirjoitti:
Sandstorm, sanoista olisi ollut apua, mutta jos on pelkkää to ti diitä niin sandstorm.
Ei Sandstrom :D
Ap
Kokeile Googlen kappalehakua. Joku sovellus ei välttämättä nappaa, mutta Goolepa voi keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Sandstorm on maailman paskin biisi.
Minua taas kyrsii seikka etten tietä kekä on esittänyt laulun kussa sanottiin: Minä monta kummaa nähdä sain, kerronko salaisuuden, minä laivalla matkasin marokkoon ja ostin kamelin uuden. olen melko varma että snaat kulkivat jotakuinkin noin kertosäkeessä ilmeisesti. Sitä en muista tuliko piisi ratiosta vaikko kasetista mutta joskus 90-luvun alussa muistelen sen kuulleeni
Vierailija kirjoitti:
Etkä muista siitä yhtäkään sanaa? Nais- vai mieslaulaja vai molemmat?
Mulle tulee nyt mieleen vain tuo alku
Ap
Tarkennusta: tuo alku jota kuvasin on siis musiikkina, sitä ei lauleta. Sitten se jatkuu ja tempo nousee
Ap
kirjoitappa tuo nuoteiksi, poikaseni