Tatuointien kauhistelu nykyään on yhtä turhaa kuin kauhistelisi värjättyjä hiuksia tai naisia housuissa
Kommentit (327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää on piirrellä ihoon, lapsikin tuon tietää.
Mutta silloin kun toisen tatuoinnin aiheuttaa sinussa niin voimakkaan reaktion että tuollaista pitää sanoa/kirjoittaa, merkitsee sitä, että et ole tyytyväinen itseesi tai omaan elämääsi.
Idioottien puuhaa jokatapauksessa. Maksaa siitä, että ihon sisään hakataan myrkkyväriä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Eva Wahlström on hiton seksikäs. Varmasti suurimpaa osaa miehistä pelottaisi tuollainen, kun ei voi komennella. Äkkiä olisi persureppanalla mustat silmät.
En usko Evan hellivän tuollaista väkivallan ihannointia, se ei oikein käy yhteen kurinalaisen nyrkkeilijän imagoon. Sopii paremmin elokapinalaisen passiivisaggressiiviseen unelmointiin lattekupin ja pizzan ääressä Mannerheimintiellä istuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen, jos mahdollisimman moni mies pysyy minusta kaukana tatuointien vuoksi. Saisi olla sitten rauhassa. Tähän mennessä en ole saanut olla.
Arvaa uskooko kukaan. :D
Tarvitseeko kenenkään uskoa? Mielestäni ei.
Hyvä. Älä sitten kiukuttele kun emme usko.
Kukas se oikein tässä äksyilee? Hi hi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silloin kun toisen tatuoinnin aiheuttaa sinussa niin voimakkaan reaktion että tuollaista pitää sanoa/kirjoittaa, merkitsee sitä, että et ole tyytyväinen itseesi tai omaan elämääsi.
Erittäin tyytyväinen etten ole turmellut ihoani kuvilla.
Hienoa! Moni tatuoitu on varmasti tyytyväinen, että on saanut itselleen mieluisia kuvia nahkaansa. Eikös olekin kivaa, että kaikilla on mahdollisuus tyytyväisyyteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen, jos mahdollisimman moni mies pysyy minusta kaukana tatuointien vuoksi. Saisi olla sitten rauhassa. Tähän mennessä en ole saanut olla.
Arvaa uskooko kukaan. :D
Tarvitseeko kenenkään uskoa? Mielestäni ei.
Hyvä. Älä sitten kiukuttele kun emme usko.
Kukas se oikein tässä äksyilee? Hi hi...
Sinä. Kauhea kiukku kun kaikki miehet eivät juoksekaan töhryisen ihosi perässä :D
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut mieleesi, että aika moni pitää tatuointeja merkkinä tietynlaisesta elämäntyylistä ja valinnoista? Et varmasti sinä, enkä minäkään, mutta kun mennään Suomen rajojen ulkopuolelle, niin ne liitetään vahvasti tiettyyn sosiaaliseen ryhmään. Kaikkiin maihin et ole edes tervetullut tatuointeinesi.
Kaikilla kaiketi oikeus omiin mielipiteisiinä liittyipä sitten mihin tahansa. Jos tatuointeja pitää törkeän näköisinä ja vetää omia johtopäätöksiään niiden ottajista, ei se muilta ole pois. Ihan samaan tapaan voi ihminen ottaa juuri niin monta tatuointia, kuin haluaa, ei ole muilta pois eikä muille lisää sekään.
Elämä on...
Voisi melkein varata itselleen tatuointiaikaa ihan vain tämän ketjun kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllähän sitä kummasti voimaantuu kun ottaa perseeseensä tatuoinnin!
Tuossa selkeästi kokemus puhuu. Hienoa, että olet saanut voimaa sun persetatuoinnista!
Joo, en vain ole koskaan pyytänyt tatuoitua naista treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut mieleesi, että aika moni pitää tatuointeja merkkinä tietynlaisesta elämäntyylistä ja valinnoista? Et varmasti sinä, enkä minäkään, mutta kun mennään Suomen rajojen ulkopuolelle, niin ne liitetään vahvasti tiettyyn sosiaaliseen ryhmään. Kaikkiin maihin et ole edes tervetullut tatuointeinesi.
Olen eri mutta oletan että viittaat "näillä mailla" mm. Japania. Japani on niin täynnä turisteja että ei valkoihoisia tatutoituja katsota onsenien ulkopuolella oikeastaan minkäänlaisella silmällä. Tatuoituja varten myydään paikallisissa kaupoissakin ihan iholaastaria jonka voi laittaa, jos haluaa mennä onseniin jossa tatutoinnit eivät saa näkyä (=paikallisille tarkoitetut onsenit).
80-luvulla hiusten värjäämisestä tosiasn puhuttiin samaan tyyliin kuin täällä tatuoinneista. Että kyllä pitää olla päässä vikaa, kun menee värjäämään tukkansa punaiseksi! Haukkujat kertovat lähinnä omasta kapeakatseisuudestaan.
En tykkää naisista leopardikuvioisissa housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Jotta muistat tänä fiiliksen miktä täällä syntyi...? Tärkeä muisto ja annapa hakata se ihoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta muistat tänä fiiliksen miktä täällä syntyi...? Tärkeä muisto ja annapa hakata se ihoosi.
No kieltämättä se on plussaa jos täysin eri arvomaailman omaavat ihmiset pysyisivät tatuoinnin avulla kaukana.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää naisista leopardikuvioisissa housuissa.
Sama täällä. Kyllä se paremmalta näyttää, kun ne leopardipöksyt on viskattu makkarin lattialle rintsikoiden ja kalsareiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idioottien puuhaa jokatapauksessa. Maksaa siitä, että ihon sisään hakataan myrkkyväriä.
Mä keksin hyvin monta muuta idiootimpaa puuhaa. Mutta osaan käyttäytyä, enkä huutele mielipiteitäni muille. Ymmärrän myös sen, että joillain on tarve yrittää alentaa muita julistamalla ääneen omia tuomitsevia mielipiteitään. Se kertoo vain henkilön omasta epävarmuudesta, hyväksynnän hakemisesta ja heikosta itsetunnosta.
Kyllä minua kaduttaa tramp stamp. Onneksi ei näy vaatteiden alta ja on sama mies ollut vuosikausia, joten ei tarvitse selitellä sitä kenellekään. Olen harkinnut poistoa.
Vierailija kirjoitti:
80-luvulla hiusten värjäämisestä tosiasn puhuttiin samaan tyyliin kuin täällä tatuoinneista. Että kyllä pitää olla päässä vikaa, kun menee värjäämään tukkansa punaiseksi! Haukkujat kertovat lähinnä omasta kapeakatseisuudestaan.
Minun 40-luvulla syntynyt vanhempani on edelleen sitä mieltä että tatuointeja kantavat vain merimiehet tai prostituoidut :D
Vierasaine kehossa aiheuttaa verenmyrkytyksen, niin saa soitella lanssia kiireesti.