Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointien kauhistelu nykyään on yhtä turhaa kuin kauhistelisi värjättyjä hiuksia tai naisia housuissa

Vierailija
16.06.2025 |

Ovat nykyään täysin arkipäivää. 

Kommentit (327)

Vierailija
21/327 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää on piirrellä ihoon, lapsikin tuon tietää.

Mutta silloin kun toisen tatuoinnin aiheuttaa sinussa niin voimakkaan reaktion että tuollaista pitää sanoa/kirjoittaa, merkitsee sitä, että et ole tyytyväinen itseesi tai omaan elämääsi.

Miten? On mielestäni eri asia sanoa ääneen, kamala tuhrukäsi tai tuhrujalka, kun on kyse ihmisen itse ihoonsa ottamista sutuista, kuin sanoa samaa ihmisen syntymälahjaksi saamastaan ulkonäöstä, jolle ihminen ei voi mitään. 

- Eri Keeper

Vierailija
22/327 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset uusiutuu, vaatteet voi vaihtaa toisenlaisiin, mutta tatuoinnit pysyy (tai levähtää). Täysin eri asiasta kyse siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/327 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa miehessä asuu sisäinen ääri-islamisti, joka haluaa käskeä, paheksua ja rajoittaa muiden elämää. 

Vierailija
24/327 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tehköön omalle nahalleen mitä haluaa. En ymmärrä ihmisiä jotka puuttuu toisten ihmisten itsemääräämisoikeuteen.

Olen eri mutta minua nämä kommentit lähinnä naurattaa :D Mies, jolle jokin tatuointi on noin iso ongelma, ei selvästikään ole sellainen ihminen jonka kanssa itse olisin onnellinen. (En ole sinkku, mutta siis jos olisin) On siis kaikkien osapuolien etu että nämä miehet kertovat typeryytensä julki. 

Meinaatko että sinä olisit jollekin täysijärkiselle miehelle suurikin palkinto? Tatuoitu wt :D

Vierailija
25/327 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen, jos mahdollisimman moni mies pysyy minusta kaukana tatuointien vuoksi. Saisi olla sitten rauhassa. Tähän mennessä en ole saanut olla. 

Vierailija
26/327 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa miehessä asuu sisäinen ääri-islamisti, joka haluaa käskeä, paheksua ja rajoittaa muiden elämää. 

Sori vaan mutta kukaan ei ole kieltänyt mitään. Se vaan on kerrottu että kertoo paljon naisesta(ja miehestä) joka tatuoi ihonsa täyteen kuvia joilla ei ole mitään merkitystä. Joskus aikoinaan tatuoinneilla oli joku merkitys ja ne olivat täysin ymmärrettävä asia.

Vierailija
27/327 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen, jos mahdollisimman moni mies pysyy minusta kaukana tatuointien vuoksi. Saisi olla sitten rauhassa. Tähän mennessä en ole saanut olla. 

Arvaa uskooko kukaan. :D

Vierailija
28/327 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tehköön omalle nahalleen mitä haluaa. En ymmärrä ihmisiä jotka puuttuu toisten ihmisten itsemääräämisoikeuteen.

Olen eri mutta minua nämä kommentit lähinnä naurattaa :D Mies, jolle jokin tatuointi on noin iso ongelma, ei selvästikään ole sellainen ihminen jonka kanssa itse olisin onnellinen. (En ole sinkku, mutta siis jos olisin) On siis kaikkien osapuolien etu että nämä miehet kertovat typeryytensä julki. 

Meinaatko että sinä olisit jollekin täysijärkiselle miehelle suurikin palkinto? Tatuoitu wt :D

No ottaen huomioon että jaan elämääni ihanan ja ystävällisen miehen kanssa jo vuosikausien ajan, niin taidanpa minä olla :D Tunne on meillä toki molemminpuolinen.

Vierailija
29/327 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirret porukassa keksii heti tarinoita "mä oon tatuoitu ja kaikki miehet jahtaa mua" 

LOL!

Vierailija
30/327 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silloin kun toisen tatuoinnin aiheuttaa sinussa niin voimakkaan reaktion että tuollaista pitää sanoa/kirjoittaa, merkitsee sitä, että et ole tyytyväinen itseesi tai omaan elämääsi.

Erittäin tyytyväinen etten ole turmellut ihoani kuvilla.

👏👏👏 Odotatko saavasi jonkun erityisedun kuollessasi?

En tietenkään, tyhmä kysymys. Todella outo kysymys sen lisäksi.

Vierailija
31/327 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ottaen huomioon että jaan elämääni ihanan ja ystävällisen miehen kanssa jo vuosikausien ajan, niin taidanpa minä olla :D Tunne on meillä toki molemminpuolinen.

Juu ja se ihana ja ystävällinen on kaltaisesi tatuoitu punaniska.

Vierailija
32/327 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi ja sama ihminen käy ilkkumassa tatuoinneista myönteisesti puhuvien kommentteihin. Ilmeisesti jotenkin koville ottaa, kun pitää ihan nauruhymiöillä korostaa että tässä nyt oikein nauretaan? Ota sinäkin kommentoija chill pill ja keskity omiin asioihisi. 

Vierailija
33/327 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun muutama vuosi sitten KOVAT RÄPPIjätkät tatuoi kasvoihin tai kaulaan jonkun pelletekstin. Nyt ne räppärit on last season mutta naurettavat tatuoinnit vaan pysyy.. 

Vierailija
34/327 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten voimakkaan reaktion sinussa aiheuttaa se, että joku ei pidä tatuoinneista. Sinun kannattaisi ensin tarkastella oman itsetuntosi ja elämäntilanteensi ongelmakohtia, ennen kuin alat muita neuvomaan.

Vierailija
35/327 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko kenenkään uskoa? Mielestäni ei. 

Vierailija
36/327 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Eva Wahlström on hiton seksikäs. Varmasti suurimpaa osaa miehistä pelottaisi tuollainen, kun ei voi komennella. Äkkiä olisi persureppanalla mustat silmät.

Vierailija
37/327 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki kirjoittajat täällä palstalla ole vasemmistolaisia, jos sitä ajat takaa...

Vierailija
38/327 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä kukaan kauhistele. Rumiahan ne on, mutta jokaisella on oikeus töhrystyttää nahkansa miten haluaa. 

Vierailija
39/327 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko kenenkään uskoa? Mielestäni ei. 

Hyvä. Älä sitten kiukuttele kun emme usko.

Vierailija
40/327 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Eva Wahlström on hiton seksikäs. Varmasti suurimpaa osaa miehistä pelottaisi tuollainen, kun ei voi komennella. Äkkiä olisi persureppanalla mustat silmät.

Vain viherpunikin mielestä on seksikästä tulla hakatuksi. Siksi he kannattavatkin islamia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme