Tapailumies sanoi, että yhtään avonaisempaa mekkoa ei kannata käyttää
Taas on yksi tapailumies netistä kierroksessa . Viidet treffit takana ja molemmat olemme 48 v. Hän on ollut oikein mukava ja meillä on ollut tosi hauskaa. Toki molemmat haluavat näyttää parhaat puolensa näin alussa.
Viime treffeillä päälläni oli nilkkapituinen hihaton mekko, joka yläosa on tyköistuva ja rinnat ei näy yhtään edes kaula-aukosta. Olen normaalipainoinen ja siro. Mies sanoi yhtäkkiä tämä on juuri hyvä mekko sulle, ei yhtään paljastavampaa kannata pitää. En edes osannut sanoa mitään, mitä ihmettä tuo tarkoitti?
Oliko kohteliaisuus vai ei kai siellä ala paljastua joku kontrolloiva miehen ominaisuus? En hyväksy että yksikään mies puuttuu pukeutumiseeni ja varsinkin kun mekkoon oli ihan neutraali eikä mikään paljastava tyrkkymekko.
Kommentit (69)
No mitä sitten? Miksi tissivaon näkyä kun sitä ei kukaan halua katsella
No voi hitto, oon just Italiassa ja olen katsellut, miten ihan jo helteen vuoksi naisilla, myös perheenäideillä, on todella kauniita, mutta niukkoja mekkoja muodoista riippumatta. Eipä näytä olevan mikään ongelma seurueen miehille/miehelle. Mikä meissä suomalaisissa on vikana, että suhtaudutaan niin nihkeästi luonnolliseen vartaloon?
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisessa tilanteessa voisi teeskennellä ettei kuullut ja kysyä "anteeksi mitä sanoit".
Toisella olisi mahdollisuus selventää viestinsä jos ensimmäinen versio oli ajattelemattomuuttaan väärin muotoiltu. Ja jos toistaa saman, voi esittää tarkentavan kysymyksen "mitä tarkoitat ".
Ei noin saa tehdä. Silloin jää pois mahdollisuus tehdä tulkintoja ja voi myöhemmin mälvätä mielessään, kavereiden kanssa ja vauvapalstalla, että mitä se mies tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
No voi hitto, oon just Italiassa ja olen katsellut, miten ihan jo helteen vuoksi naisilla, myös perheenäideillä, on todella kauniita, mutta niukkoja mekkoja muodoista riippumatta. Eipä näytä olevan mikään ongelma seurueen miehille/miehelle. Mikä meissä suomalaisissa on vikana, että suhtaudutaan niin nihkeästi luonnolliseen vartaloon?
Tätä olen itsekin miettinyt. Suomessa vain nuori nainen saisi pukeutua paljastavasti (vaikka silloinkin varmaan ruma vaatteilla koreilee), ja varsinkin etelämmässä naisen seksikkyyttä ei pelätä tai pidetä huonona asiana. Suomessa ainut oikea uniformu esim keski-ikäiselle on legginsit ja joku Marimekon tunika 🤮
selvästi kontrollifriikki - on vain yrittänyt näytellä muuta, jätä se ja heti
t. parempi mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen itsekin miettinyt. Suomessa vain nuori nainen saisi pukeutua paljastavasti (vaikka silloinkin varmaan ruma vaatteilla koreilee), ja varsinkin etelämmässä naisen seksikkyyttä ei pelätä tai pidetä huonona asiana. Suomessa ainut oikea uniformu esim keski-ikäiselle on legginsit ja joku Marimekon tunika 🤮
Ja ihan naisten itsensä määrittelemänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan naisten itsensä määrittelemänä.
Okei, en viitannut viestissäni siihen, että miehet jotenkin määrittelisivät tämän?
Laita seuraavaan tapaamiseen jotain paljastavampaa (mutta tilanteeseen sopivaa) ja katso, miten reagoi. Vaikka lyhyet urheilushortsit ja toppi lenkille hellepäivänä. Kerro meille, miten kävi!