Tapailumies sanoi, että yhtään avonaisempaa mekkoa ei kannata käyttää
Taas on yksi tapailumies netistä kierroksessa . Viidet treffit takana ja molemmat olemme 48 v. Hän on ollut oikein mukava ja meillä on ollut tosi hauskaa. Toki molemmat haluavat näyttää parhaat puolensa näin alussa.
Viime treffeillä päälläni oli nilkkapituinen hihaton mekko, joka yläosa on tyköistuva ja rinnat ei näy yhtään edes kaula-aukosta. Olen normaalipainoinen ja siro. Mies sanoi yhtäkkiä tämä on juuri hyvä mekko sulle, ei yhtään paljastavampaa kannata pitää. En edes osannut sanoa mitään, mitä ihmettä tuo tarkoitti?
Oliko kohteliaisuus vai ei kai siellä ala paljastua joku kontrolloiva miehen ominaisuus? En hyväksy että yksikään mies puuttuu pukeutumiseeni ja varsinkin kun mekkoon oli ihan neutraali eikä mikään paljastava tyrkkymekko.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä se mies haluaa seurustella aikuisen naisen kanssa, ei keskenkasvuisen ikiteinin, jolla on tarvetta herutella ja pukeutua kuin hutzu.
No sitten se varmaan etsii sellaisen naisen, eikä komentele ketään mihinkään.
Musta tuo kuulosti kehulta juuri sellaiselle naiselle. Höyrypäät uskaltamattomat vanhatpiiat ulisee.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä itse huolestuihin pahemman kerran, jos kaikki täyspitkää ja rinnat kokonaan peittävää mekkoa peittävät vaatekappaleet ovat miehen mielestä liian paljastavia. Oliko jokin uskovainen?
En usko että mies on uskovainen. Olut on maistunut terassilla, kun on käyty.
ap
Vierailija kirjoitti:
No miksi et heti sanonut, että veetuako sulle kuuluu mun pukeutumiseni? Olisi kyllä itseltä tullut ihan selkäytimestä.
Palstamammalla 2 asiaa jotka kiihtyvät nollasta sataan alle 2 sekunnin, vaaka ja lyhyt pinna. Jos tosissaan noin herkillä ollaan niin suosittelen terapiaa, sinkkuna pysyttelemistä on varmaan turha ehdottaa kun tiedän että miehet pysyvät teistä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi et heti sanonut, että veetuako sulle kuuluu mun pukeutumiseni? Olisi kyllä itseltä tullut ihan selkäytimestä.
Tuo on sen merkki, että normaali mies toteaa, että tämä olikin sitten tässä.
Ja normaali nainen voittaa. Oletko koskaan kuullut naisen sanovan miehelle ensitreffeillä, että hyvä, ettet avannut enempää noita paidannappeja? Typerää puuttua heti ensimertreillä toisen pukeutumiseen.
En mutta olisin varmaan nauranut tuolle tilanteelle
Pitäisi olla kuva mekosta. Ja rinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Kontrollifriikki mies poistoon ja heti.
Kyllä jos on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy miehiä, mitään ei osaa tehdä tai sanoa oikein.
No lol. Olen 36-vuotias enkä ole yhtäkään sellaista miestä tavannut edes treffeillä, joka olisi tuollaista tölväissyt. Kyllä niitä fiksuja miehiä on. Ei tarvitse tuollaista ääliötä tavata.
Aloituksen kaltaiset miehet on sellaisia jotka saavat minun kaltaiseni ihmisen provosoitumaan niin varmasti pukisin seuraaville treffeille - jos sellaisille lähtisin - poikkeuksellisen avonaisen vaatteen. Oikein tiss-it tiskiin niin voi treffeillä huvittaa miehen paheksumista :D
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen kaltaiset miehet on sellaisia jotka saavat minun kaltaiseni ihmisen provosoitumaan niin varmasti pukisin seuraaville treffeille - jos sellaisille lähtisin - poikkeuksellisen avonaisen vaatteen. Oikein tiss-it tiskiin niin voi treffeillä huvittaa miehen paheksumista :D
Hyi hitto mikä provosoituja oot.
Miesten tuontyyppiset kommentit naisten pukeutumisesta eivät ole viattomia kehuja.
Minusta nuo liittyvät miehen epävarmuuteen, pelkäävät että nainen joka käyttää "paljastavampia" vaatteita, on kevytmielinen ja helposti lähtee toisen miehen mukaan. Epäsuora viesti on että "hyvä ettet pukeudu kuin hu*ra".
Juu, asenteet jostain 1950-luvulta, miehelle ei tule mieleen se, että nainen on ihminen ja yksilö, joka tekee omat päätöksensä miessuhteistaan ihan itse eikä siihen vaikuta se, mitä vanhakantaiset miehet määrittelevät naisen pukeutumisen perusteella "kunnolliseksi" tai "huonoksi". Madonna tahi se toinen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto mikä provosoituja oot.
Älä huoli, sinuun en koskisi tikullakaan. Kielenkäytöstäsi päätellen ei koskisi moni muukaan. Mutta sen olet toki jo itse huomannut.
Vaikka mies yrittäisikin kehua minua tuolla tavalla vaatevalinnastani, häiritsisi liikaa sanoma siitä millainen pukeutuminen ei ole suotavaa, ja varsinkin selkeä viesti siitä että halveksuu kevyemmin pukeutuvia naisia (vaikka en itse edes haluaisi pukeutua paljastavammin). Hävettäisi kulkea sellaisen miehen kanssa joka katsoisi muita naisia h*oritellen. Samalla tavalla luiskaan menisi mies joka sanoisi vaikka "onneksi et ole yhtään lihava".
Mies vaihtoon, tuollaiset kommentit äityy vaan pahemmiksi jos annat sen sanoa mitä sylki suuhun tuo.
Tyhmä, tyhmä mies. On sille oikein, että saa rukkaset. On meille muille miehille hyväksi, että nuo tampiot karsiutuu ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Miesten tuontyyppiset kommentit naisten pukeutumisesta eivät ole viattomia kehuja.
Minusta nuo liittyvät miehen epävarmuuteen, pelkäävät että nainen joka käyttää "paljastavampia" vaatteita, on kevytmielinen ja helposti lähtee toisen miehen mukaan. Epäsuora viesti on että "hyvä ettet pukeudu kuin hu*ra".
Juu, asenteet jostain 1950-luvulta, miehelle ei tule mieleen se, että nainen on ihminen ja yksilö, joka tekee omat päätöksensä miessuhteistaan ihan itse eikä siihen vaikuta se, mitä vanhakantaiset miehet määrittelevät naisen pukeutumisen perusteella "kunnolliseksi" tai "huonoksi". Madonna tahi se toinen...
Miesten? Kyse oli nyt tuosta yhdestä tyypistä. Miksi pelkäät miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kommentti tuli yhtäkkiä aivan puskista enkä osannut sanoa siihen mitään. Mies ei ole ollut yhtään sen tyylinen että olisin osannut odottaa mitään tuontapaisia kommenttia.
ap
Se alko nyt testaileen, että miten uppoaa tällaset jutut. Mies luiskaan.
Ei *testannut*, vaan tuli selkärangasta. Big Red Flag.
Hyvä että näytti todellisen luonteensa heti alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy miehiä, mitään ei osaa tehdä tai sanoa oikein.
No lol. Olen 36-vuotias enkä ole yhtäkään sellaista miestä tavannut edes treffeillä, joka olisi tuollaista tölväissyt. Kyllä niitä fiksuja miehiä on. Ei tarvitse tuollaista ääliötä tavata.
Sama juttu, sinkkuaikoina kävin treffeillä varmaan kymmenisen miehen kanssa parin vuoden sisään, eikä jumalauta yksikään kommentoinut kuin positiivisesti vaatevalintojani (jota en edes odota)..
No, mies paljasti olevansa hölmö. Tuonkin olisi pelimies pelastanut ja kääntänyt edukseen jatkokommentilla, mutta en paljasta sitä tässä. t. pelimies
Oletko toisten puolesta "uhriutuja" ?