Tapailumies sanoi, että yhtään avonaisempaa mekkoa ei kannata käyttää
Taas on yksi tapailumies netistä kierroksessa . Viidet treffit takana ja molemmat olemme 48 v. Hän on ollut oikein mukava ja meillä on ollut tosi hauskaa. Toki molemmat haluavat näyttää parhaat puolensa näin alussa.
Viime treffeillä päälläni oli nilkkapituinen hihaton mekko, joka yläosa on tyköistuva ja rinnat ei näy yhtään edes kaula-aukosta. Olen normaalipainoinen ja siro. Mies sanoi yhtäkkiä tämä on juuri hyvä mekko sulle, ei yhtään paljastavampaa kannata pitää. En edes osannut sanoa mitään, mitä ihmettä tuo tarkoitti?
Oliko kohteliaisuus vai ei kai siellä ala paljastua joku kontrolloiva miehen ominaisuus? En hyväksy että yksikään mies puuttuu pukeutumiseeni ja varsinkin kun mekkoon oli ihan neutraali eikä mikään paljastava tyrkkymekko.
Kommentit (69)
No miksi et heti sanonut, että veetuako sulle kuuluu mun pukeutumiseni? Olisi kyllä itseltä tullut ihan selkäytimestä.
Kontrollifriikki mies poistoon ja heti.
Vai niin. Luiskaan pidemmittä puheitta.
Vierailija kirjoitti:
No miksi et heti sanonut, että veetuako sulle kuuluu mun pukeutumiseni? Olisi kyllä itseltä tullut ihan selkäytimestä.
Tuo kommentti tuli yhtäkkiä aivan puskista enkä osannut sanoa siihen mitään. Mies ei ole ollut yhtään sen tyylinen että olisin osannut odottaa mitään tuontapaisia kommenttia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kommentti tuli yhtäkkiä aivan puskista enkä osannut sanoa siihen mitään. Mies ei ole ollut yhtään sen tyylinen että olisin osannut odottaa mitään tuontapaisia kommenttia.
ap
No otapa jatkossa opiksesi. Heti kättelyssä arvostelevat miehet kannattaa nolata ja unohtaa heti.
Yllättävän pian aloittanut kontrolloinnin. Iso varoitusmerkki.
Yritti olla kohtelias, mutta nainen kääntää heti kaiken ympäri. Tämä on just sitä samaa kuin mitä Speden Naisen logiikka -sketisissä. Siinä kun sanotaan "kylläpä sinä nyt olet kaunis", niin nainen suuttuu ja sanoo että olet pitänyt minua rumana. Tekipä niin tai näin, aina menee pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on sen merkki, että normaali mies toteaa, että tämä olikin sitten tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on sen merkki, että normaali mies toteaa, että tämä olikin sitten tässä.
Ja normaali nainen voittaa. Oletko koskaan kuullut naisen sanovan miehelle ensitreffeillä, että hyvä, ettet avannut enempää noita paidannappeja? Typerää puuttua heti ensimertreillä toisen pukeutumiseen.
Mun mies saattaa kommentoida mun vaatteita ja mä vastaan "jaa, vai niin" ja pukeudun just niinkun haluan. Meillä saa kyllä sanoa, mutta ei kumpikaan kontrolloi toista.
Tai ehkä se mies haluaa seurustella aikuisen naisen kanssa, ei keskenkasvuisen ikiteinin, jolla on tarvetta herutella ja pukeutua kuin hutzu.
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Luiskaan pidemmittä puheitta.
periaatteessa komppaan. kukaan minun miekkosistani ei tosin ole pystynyt olemaan kommentoimatta. siitä huolimatta ihan hyviä miehiä silti olleet. joskus otan pukeutumisehdotuksia vastaan, joskus en. ei siitä syystä ole täytynyt yhtäkään luiskauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä se mies haluaa seurustella aikuisen naisen kanssa, ei keskenkasvuisen ikiteinin, jolla on tarvetta herutella ja pukeutua kuin hutzu.
No sitten se varmaan etsii sellaisen naisen, eikä komentele ketään mihinkään.
Laita tapailumies luiskaan. Ei missään tapauksessa tule tuosta parantumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies saa haluta, mutta naisen ei tarvitse sitä käytöstä katsoa. Miehet jotka hu*rittelevat joutaa muutenkin jättää heti asian tullessa ilmi.
Joko olette käyneet burghaa sovittamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Se alko nyt testaileen, että miten uppoaa tällaset jutut. Mies luiskaan.
Se oli kehu. Tarkoitti sitä, että arvosti sun tyylikästä ja asiallista mekkoa ja pukeutumista. Monet miehet ei ihan osaa ilmaista kaikkea aina niin sujuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Yritti olla kohtelias, mutta nainen kääntää heti kaiken ympäri. Tämä on just sitä samaa kuin mitä Speden Naisen logiikka -sketisissä. Siinä kun sanotaan "kylläpä sinä nyt olet kaunis", niin nainen suuttuu ja sanoo että olet pitänyt minua rumana. Tekipä niin tai näin, aina menee pieleen.
Jep. Mäkin tulkitsisin sen kohteliaisuudeksi.
Kohta mies määrää mitä vaatteita saat pitää ja ketä tavata.