Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies sanoi, että yhtään avonaisempaa mekkoa ei kannata käyttää

Vierailija
16.06.2025 |

Taas on yksi tapailumies netistä kierroksessa . Viidet treffit takana ja molemmat olemme 48 v. Hän on ollut oikein mukava ja meillä on ollut tosi hauskaa. Toki molemmat haluavat näyttää parhaat puolensa näin alussa.

Viime treffeillä päälläni oli nilkkapituinen hihaton mekko, joka yläosa on tyköistuva ja rinnat ei näy yhtään edes kaula-aukosta. Olen normaalipainoinen ja siro. Mies sanoi yhtäkkiä tämä on juuri hyvä mekko sulle, ei yhtään paljastavampaa kannata pitää. En edes osannut sanoa mitään, mitä ihmettä tuo tarkoitti?

Oliko kohteliaisuus vai ei kai siellä ala paljastua joku kontrolloiva miehen ominaisuus? En hyväksy että yksikään mies puuttuu pukeutumiseeni ja varsinkin kun mekkoon oli ihan neutraali eikä mikään paljastava tyrkkymekko.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olette käyneet burghaa sovittamassa?

Mies on kantasuomalainen ja luterilainen.

Ap

Vierailija
22/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritti olla kohtelias, mutta nainen kääntää heti kaiken ympäri. Tämä on just sitä samaa kuin mitä Speden Naisen logiikka -sketisissä. Siinä kun sanotaan "kylläpä sinä nyt olet kaunis", niin nainen suuttuu ja sanoo että olet pitänyt minua rumana. Tekipä niin tai näin, aina menee pieleen.

Jotain vikaa miehen älykkyydessä, jos se ei osaa olla tölvimättä. Tyhmät miehet luiskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen että tuo kävi ilmi jo tapailuvaiheessa! Jos tuollaisia "kehuja" tulee suhteen alussa, on ihan satavarmaa että seurustellessa edessä on paljon pahempaa. 

Vierailija
24/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi et heti sanonut, että veetuako sulle kuuluu mun pukeutumiseni? Olisi kyllä itseltä tullut ihan selkäytimestä.

Tuo kommentti tuli yhtäkkiä aivan puskista enkä osannut sanoa siihen mitään. Mies ei ole ollut yhtään sen tyylinen että olisin osannut odottaa mitään tuontapaisia kommenttia.

ap

Jos se vaan koki että pitää sanoa jotakin, ja möläytti sen mitä ajatteli. Jos ei enempää kontrolloi, niin mitä tuosta.

Vierailija
25/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli kehu. Tarkoitti sitä, että arvosti sun tyylikästä ja asiallista mekkoa ja pukeutumista. Monet miehet ei ihan osaa ilmaista kaikkea aina niin sujuvasti.

Joo. "Näytät nätiltä" onkin ihan liian vaikea lause.

Vierailija
26/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritti olla kohtelias, mutta nainen kääntää heti kaiken ympäri. Tämä on just sitä samaa kuin mitä Speden Naisen logiikka -sketisissä. Siinä kun sanotaan "kylläpä sinä nyt olet kaunis", niin nainen suuttuu ja sanoo että olet pitänyt minua rumana. Tekipä niin tai näin, aina menee pieleen.

En yhtään ihmettele että olet sinkku kun käsityksesi naisista perustuu johonkin Speden lätinöihin 70-luvulta. Kehua voi ilman kontrillointia, jos ei tätä osaa niin on aika Uuno.

Vierailija
27/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli kehu. Tarkoitti sitä, että arvosti sun tyylikästä ja asiallista mekkoa ja pukeutumista. Monet miehet ei ihan osaa ilmaista kaikkea aina niin sujuvasti.

Jep! Tai "onpa hyvä mekko" on itsessään ihan neutraali vilpitön kehu. Jatkokommentit siitä, kuinka paljastavaa mekkoa on sopivaa on pitää taas on ihan puhdasta tarvetta kontrollointiin.

Vierailija
28/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä itse huolestuihin pahemman kerran, jos kaikki täyspitkää ja rinnat kokonaan peittävää mekkoa peittävät vaatekappaleet ovat miehen mielestä liian paljastavia. Oliko jokin uskovainen? 

Vierailija
29/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on 48v. Älä odota liikoja. Suomalaiset miehet tunnetusti ei ole parhaita flirttailijoita muutenkaan.

Vierailija
30/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy miehiä, mitään ei osaa tehdä tai sanoa oikein.

Vierailija
31/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä itseltään. Ehkä mies on kontrolloiva, tai ehkä oli vain harkitsematon möläys. 

Vierailija
32/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman turvallisuutesi takia, heivaa tuo nopeasti.

M52

Vierailija
33/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tilanteessa voisi teeskennellä ettei kuullut ja kysyä "anteeksi mitä sanoit".

Toisella olisi mahdollisuus selventää viestinsä jos ensimmäinen versio oli ajattelemattomuuttaan väärin muotoiltu.  Ja jos toistaa saman, voi esittää tarkentavan kysymyksen "mitä tarkoitat ".

Vierailija
34/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi mulle aikoinaan, ettei tykkää farkuista naisilla. No ostin sitten parit suorat housutkin mutta farkuistani en luopunut. Ollaan yhä yhdessä 30 vuotta myöhemmin.

Vierailija
35/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ts. sinusta saa seurustelunne aikana näkyä ihmisten ilmoilla vain käsivarret? Jooei, luiskaan. 

Vierailija
36/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vidun dorka. Toisen pukeutumisesta ei voi määrätä. Jokainen päättää itse mitä pukee päälle.

Vierailija
37/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, kerran kun kävimme erään pariskunnan luona kylässä ja vaimollani oli nahkahousut, isäntäperheen mies oli sanonut vaimolleen:

"Ovathan nahkahousut hyvän näköiset, mutta en sallisi vaimoni käyttävän niitä!"

Mustat nahkahousut on aivan hirveän näköinen vaate. Jos nainen tulisi treffeille sellaisissa, dumppaisin hänet samantien liian erilaisen estetiikantajun perusteella.

Vierailija
38/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Spedellä ollut kyseenalaisia asioita naisten kanssa ?

Siksi se ne "logiikat" keksi.

Niin, ja jos sanoo -kylläpä NYT olet kaunis, miksi NYT ?

Vierailija
39/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy miehiä, mitään ei osaa tehdä tai sanoa oikein.

Kyllä aika moni osaa. 

Vierailija
40/69 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassusti muotoiltu, mutta kaikenlaisia sammakoita voi jokainen suustaan päästää.

Ehkä oli juuri nähnyt jonkun aivan liian paljastavan kesävaatteen, ja ajattelee kuten minäkin, että usein peittävämpi näyttää paremmalta. Ihan siis seksikkäämmältäkin.