Näkökulma: Miesten yksinäisyysepidemian syy: Miehet putosivat kelkasta
Onkohan noin että miehet ovat jääneet kelkasta ja eivät siksi saa naista
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ffc0b6fb-eb11-4297-8cfd-8eeb0321c6b4
Kommentit (2308)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerta se on ensimmäinenkin, kun näkee tällä palstalla, että joku sekoaa totaalisesti.
Murkulla mieliala kuohatelee. Kunhan tuokin kloppi kasvaa, niin maailma opettaa.
Maailma on kyllä jo opettanut millaisia naiset ovat.
Kun naisvihasi on noin kova, erikoista on, että meidän naisten kanssa haluat aikasi viettää.
En vihaa naisia, osoitan vain millaisia olette.
Millainen minä olen?
Olet miesvihaketjussa haukkumassa miehiä.
Olet siis miesvihaaja
Vierailija kirjoitti:
Ei pärjäävä nykymies Suomessa ole pudonnut kelkasta. Mutta sopivien naisten määrä on todella pieni. Minua ei kiinnosta feministi humanteri, joka toitottaa jenkkien vasemmistoliberaalien maailmankatsomusta ja wokea. Sellaista ihmistä ei voi ottaa vakavasti. Mitä sitten jää? Ei mitään. Siinäpä realismi nykymiehelle. Suomalainen nainen (yleistäen) on yllättävän huonolaatuinen vasemmistolainen hermokimppu, jonka paras saavutus on lähinnä somessa loukkaantuminen, "kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin". Oppikaa ja kehittykää, ette ole mitään eliittijoukkoa syntyperänne vuoksi.
Hoikistuminen ei siis sinuakaan saisi pariutumaan naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerta se on ensimmäinenkin, kun näkee tällä palstalla, että joku sekoaa totaalisesti.
Murkulla mieliala kuohatelee. Kunhan tuokin kloppi kasvaa, niin maailma opettaa.
Kun naisvihasi on noin kova, erikoista on, että meidän naisten kanssa haluat aikasi viettää.
Millainen minä olen?
Olet siis miesvihaaja
Enpäs olekaan, en ole haukkunut miehiä, ei ole koskaan ollut syytä eikä ole nytkään. Pidän miehistä, ovat kivoja suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko naiset joilla ei ole miestä jääneet kelkasta?
Eivät ole. Naiset mittaavat miehen arvon sillä saako se pillua
Tämä on niin totta, jos miehellä on nainen niin mies kiinnostaa muita naisia, miestä tullaan iskemään baarissakin kun oma nainen lähtee vessaan, mutta eron sattuessa mies saa vain valjuja haleja ja säälittelyä, säpiä ehkä aluksi pari kertaa mutta sitten hiljenee.
Joo totta. Olen minäkin ollut kiinnostunut varatuista miehistä. Ovat olleet parisuhteessa minun kanssa. Toinen nuorena, toisen kanssa tapaillaan edelleen. Saman katon alla.
Kiltit miehet on sysätty syrjään koska naiset etsii joko jännämiehiä tai statusmiehiä. Tavalliset kilttimiehet on naisten mielestä liian nössöjä ja köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutisjutuissa kirjoitetaan, miten miehet jäävät ilman ja miten yksinäisyys piinaa miehiä. Puhutaan myös tahattomasti lapsettomista miehistä ja ääripäässä tietenkin tahdonvastaisesta selibaatista
Ida, jos edes yrittäisit niin löytäisit juttuja naisista.
Lisäksi Incel-liikkeen on perustanut nainen: https://www.bbc.com/news/world-us-canada-45284455
Eli ongelm on se, et Ida kirjoittaa miehistä. Ylipäätään. Olisko juttu ait ok, jos olisi kirjoittanut naisista myös? Eritellen?
Hän esittää miehistä väitteitä jotka eivät pidä paikkaansa. Se on se ongelma.
Syy Idan toimintaan on hänen miesviha
Selvä. Osa noista linkkaamistasi löytyi kyl ihan tutkimustiedon takaa. Et ihan kaikissa ainakaan ei heittänyt hatusta. Kaikkea en jaksanut tarkistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen minä olen?
Olet siis miesvihaaja
Enpäs olekaan, en ole haukkunut miehiä, ei ole koskaan ollut syytä eikä ole nytkään. Pidän miehistä, ovat kivoja suurin osa.
Valitettavasti olet. Muistetaan nyt että se vaimoaan hakkaava punaniska voi sanoa rakastavansa naisia ja vaimoaan, silti se hakkaa häntä ja haukkuu tytärtään.
Ihme, että poliisi ei vielä tän #miesviha-tyypin ovella ole käynyt hakemassa sitä kuulusteluihin. Hullu riehunut tällä palstalla jo vuosia spämmäämässä naisvihaa ja uhkailuja. Oikea paikka olisi pitkäkestoinen laitoshoito suljetulla osastolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi oman tasonsa. Ylipainoinen tai ruma nainen ei ole kaunis vaan se on alhaista tasoa joten sille kuuluu ruma ja köyhä mies. Meille tavallisille miehille kuuluisi tavallinen nainen eikä ruma nainen.
Eli et huolisi naista, vaikka hän olisi hoikka, jos hän on ruma? Tässä tuli nyt vähän vastausta aiempaan kysymykseeni liittyen lihavuuslääkkeisiin.
En huoli hoikka naista jos se on ruma. Naisen pitää olla hoikka ja sen näköinen että hänen kanssaan kehtaa liikkua julkisilla paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi oman tasonsa. Ylipainoinen tai ruma nainen ei ole kaunis vaan se on alhaista tasoa joten sille kuuluu ruma ja köyhä mies. Meille tavallisille miehille kuuluisi tavallinen nainen eikä ruma nainen.
Kenellekään ei kuulu ketään. Jos et saa elämääsi tavallista naista, et sit saa. Miten se sinusta ruma nainen estää sinua saamasta jotakuta, sinusta sinulle sopivaa?
Kommenttisi tekee sinusta alhaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutisjutuissa kirjoitetaan, miten miehet jäävät ilman ja miten yksinäisyys piinaa miehiä. Puhutaan myös tahattomasti lapsettomista miehistä ja ääripäässä tietenkin tahdonvastaisesta selibaatista
Ida, jos edes yrittäisit niin löytäisit juttuja naisista.
Lisäksi Incel-liikkeen on perustanut nainen: https://www.bbc.com/news/world-us-canada-45284455
Eli ongelm on se, et Ida kirjoittaa miehistä. Ylipäätään. Olisko juttu ait ok, jos olisi kirjoittanut naisista myös? Eritellen?
Hän esittää miehistä väitteitä jotka eivät pidä paikkaansa. Se on se ongelma.
Syy Idan toimintaan on hänen miesviha
Selvä. Osa noista linkkaamistasi löytyi kyl ihan tutkimustiedon takaa. Et ihan kaikissa ainakaan ei heittänyt hatusta. Kaikkea en jaksanut tarkistaa.
Niin, löytyy tutkimus mutta kun siellä ei lue sitä mitä Ida väittää siellä sanottavan. Vähän vääristelemällä saa mukavasti muutettua asian.
Siitä voimme toki keskustella onko Ida vain niin typerä että se on vahinko, vai tekeekö hän sen tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Ei pärjäävä nykymies Suomessa ole pudonnut kelkasta. Mutta sopivien naisten määrä on todella pieni. Minua ei kiinnosta feministi humanteri, joka toitottaa jenkkien vasemmistoliberaalien maailmankatsomusta ja wokea. Sellaista ihmistä ei voi ottaa vakavasti. Mitä sitten jää? Ei mitään. Siinäpä realismi nykymiehelle. Suomalainen nainen (yleistäen) on yllättävän huonolaatuinen vasemmistolainen hermokimppu, jonka paras saavutus on lähinnä somessa loukkaantuminen, "kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin". Oppikaa ja kehittykää, ette ole mitään eliittijoukkoa syntyperänne vuoksi.
No, kovin moni nainen ei halua miestä, jolla on tuollainen näkemys naisista, niin: winwin!
Vierailija kirjoitti:
Ihme, että poliisi ei vielä tän #miesviha-tyypin ovella ole käynyt hakemassa sitä kuulusteluihin. Hullu riehunut tällä palstalla jo vuosia spämmäämässä naisvihaa ja uhkailuja. Oikea paikka olisi pitkäkestoinen laitoshoito suljetulla osastolla.
Voisitko selventää ketä on uhkailtu?
Ai et? Niinpä, siispä levität vain miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kovin moni nainen ei halua miestä, jolla on tuollainen näkemys naisista, niin: winwin!
Olet asian ytimessä. Miehet eivät halua nykynaisia, naiset eivät halua nykymiehiä.
Suurimmalle osalle tämä on aivan ok! Sehän on valinta ja ollaan rehellisiä, jos en pidä lihavista naisista niin en pidä. Ei siinä auta että yritän vakuuttaa itselleni että kyllä mun kuuluisi pitää siitä laiskasta, hieltä ja visvalta haisevasta kaskelotista joka makaa sohvalla ölisemässä etten huomioi häntä riittävästi.
Sitten on se pieni osuus naisia ja miehiä joille se on ongelma. Ne naiset ovat vaatimassa miehiä muuttumaan ja miehet puolestaan ovat itkemässä että naiset ovat nykyään kelvottomia koska ovat muuttuneet.
Noiden naisten ja miesten olemassaolo ei kuitenkaan ole mikään yksinäisyysepidemia, vaikka naistutkimuksen maisterit yrittävätkin näin väittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et huolisi naista, vaikka hän olisi hoikka, jos hän on ruma? Tässä tuli nyt vähän vastausta aiempaan kysymykseeni liittyen lihavuuslääkkeisiin.
En huoli hoikka naista jos se on ruma. Naisen pitää olla hoikka ja sen näköinen että hänen kanssaan kehtaa liikkua julkisilla paikoilla.
Kertoo toooosi paljon miehestä, joka kommentoi: "en huoli hoikkaa naista, jos se on ruma". Normaali ihminen ymmärtää, että ihmiset lihovat ja laihtuvat, rumenevat ja kaunistuvat elämän tilanteiden ja iän myötä. Luonne se on joka ratkaisee, vaikka tietysti ihminen muuttuu myös luonteeltaankin elämän tilanteiden ja iän myötä. Itse olen tavallistakin tavallisemman näköinen, mutta ensimmäinen puolisoni oli kuvankaunis, kunnes onnettomuudessa meni ulkonäkö. Toinen puolisoni oli samanlainen harmaa varpunen kuin minäkin, mutta nyt vanhetessaan yllättäen komistunut valtavasti.
"utta sopivien naisten määrä on todella pieni. Minua ei kiinnosta feministi humanteri, joka toitottaa jenkkien vasemmistoliberaalien maailmankatsomusta ja wokea. Sellaista ihmistä ei voi ottaa vakavasti. "
Ai, nyt sitten kiinnostaa ne naisen ajatuksetkin? Yllättävää kun kuitenkin yleensä saa sen kuvan että naisen ainoa tärkeä ominaisuus on ulkonäkö ja on lopulta aika sama mitä sen naisen päässä liikkuu.
" Suomalainen nainen (yleistäen) on yllättävän huonolaatuinen vasemmistolainen hermokimppu, jonka paras saavutus on lähinnä somessa loukkaantuminen, "kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin". "
En yleensä viitsi puuttua kirjoittajien omaan henkilöön mutta jotenkin minulle tulee nyt väkisin se ajatus että sinä teet itse nyt juuri ihan tuota samaa. Eli loukkaannut somessa siitä kun naiset eivät suostu ajattelemaan kuten sinä haluat.
"Miehenä koen että on todella vaikeaa nykypäivänä tehdä oikein tai olla naisen silmissä oikeanlainen."
Tuossahan on se virheesi. Yrität niin kovasti olla jotain mitä kuvittelet naisten haluavat että unohdat olla ihan vain oma itsesi.
Faktahan on että pitkään hyvään parisuhteeseen et koskaan voi mennä kuin vain ihan omana itsenäsi. Sinun pitää löytää se ihminen joka tykkää sinusta juuri siksi kun sinä olet sellainen kuin olet. Mitään muuta mahdollisuutta ei oikein ole.
Mutta tämä ei tietenkään tarkoita että käyttäydyt miten vain vaan että tuot esiin nimenomaan ne omat parhaat puolesi. Se on usein monilla se kompastuskivi että tätä ei osata luontevasti tehdä.
Vierailija kirjoitti:
"utta sopivien naisten määrä on todella pieni. Minua ei kiinnosta feministi humanteri, joka toitottaa jenkkien vasemmistoliberaalien maailmankatsomusta ja wokea. Sellaista ihmistä ei voi ottaa vakavasti. "
Ai, nyt sitten kiinnostaa ne naisen ajatuksetkin? Yllättävää kun kuitenkin yleensä saa sen kuvan että naisen ainoa tärkeä ominaisuus on ulkonäkö ja on lopulta aika sama mitä sen naisen päässä liikkuu.
Ei, jokainen ymmärtää että sun kaltainen kusipää jää ilman miestä vaikka olisit kuinka kaunis tahansa.
Naiset vain kääntävät sen siihen että "olen liian kaunis, miehet eivät USKALLA lähestyä" eikä kukaan vaivaudu korjaamaan naisten käsitystä asiasta koska... no ei maksa vaivaa.