Näkökulma: Miesten yksinäisyysepidemian syy: Miehet putosivat kelkasta
Onkohan noin että miehet ovat jääneet kelkasta ja eivät siksi saa naista
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ffc0b6fb-eb11-4297-8cfd-8eeb0321c6b4
Kommentit (2308)
Vierailija kirjoitti:
Harhainen kuva sulla siitä millaista on etsiä seuraa miehenä.
Mistä ne naiset voivat tietää millainen olen ja ymmärränkö mitä he hakevat parisuhteelta jos ei tule tykkäyksen tykkäystä missään deittiapissa eikä täällä muuten voi edes teoriassa tavata muita ihmisiä.
Aina joku kaltaisesi tulee neuvomaan "paranna asennettasi" "ole parempi" "älä ole itsesi vaan joku muu" ja vaikka tekisin nuo kaikki se ei muuta tilannetta mitenkään.
Ei tietenkään pidän seurustella sellaisen kanssa jota ei tahdo mutta on se erikoista jos suurin osa miehistä ei kelpaa edes chattiin.
Ei se naisillakaan helppoa ole. Heivasin koko äpin kun 99% yhteydenotoista olivat aivan kuraa vinkumista ja vonkumista tai annetaan väärä kuva itsestään. Treffailu alkoi todella kuluttavaksi. Lopulta olin niin nirso kenen kanssa edes viitsin mitään, kunnes kyllästyin siihen ja päätin että saa tulla ihan livenä iskemää
Et sitten tajunnu ettei miehet tule livenä iskemään koska se on nykyään naisten etuoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa vain raha.
Jaa, no kannattaisiko sitten hommata sitä niillä ylivoimaisilla miesaivoilla?
Tietysti kannattaa, mikä kysymys tuo oikein on?
Se onkin sitten eri asia miksi pelkälle naiselle antaisi mitään siitä? Oliko jotain muuta tarjolla kuin se hilloviiva?
Eli miksi sitä naista ei nyt sitten siltikään tule, vaikka rahaakin on jo hommattu ja sen piti houkutella naisia kuin hunaja kärpäsiä?
Tulisihan niitä mutta kun naisilla ei ole parisuhteeseen mitään positiivista annettavaa
No sitten et varmaan ole yksi n
"Niin, en ole. Olen yksi niistä jotka ovat kertoneet ettei ole mitään mystistä yksinäisyysaaltoa vaan se on naisten tapa levittää miesvihaa.
Korotatte itsenne jalustalle keinolla millä tahansa. Nyt uskottelette viimeisillä voimillanne että miehet jotka ovat todenneet "antaa olla, ei maksa vaivaa" ovat vastentahtoisesti sinkkuja ja ulisevat naisten perään.
Uutinen sulle: emme ulise."
Mut miksi sitten valehtelette, joukottain, kyselyissä ja tutkimuksissa? Perhebarometrin mukaan kun miehet haluaa sen parisuhteen.
"Maailmaa kun seuraa niin hän on lähellä tavoitettaan."
Että keskisit sen lauseen joka loukkaa kaikkia? Melkoinen johtaja olet.
Vierailija kirjoitti:
"Mitäs ne miehet toivoivat parisuhteessa ja kuinka hyvin naiset näihin toiveisiin ja tarpeisiin vastasivat?"
Aika älytöntä että naisten edes pitäisi vastata miesten toiveisiin. Sama toki toisin päin ei voi olettaa että miehet vastaavat naisten toiveisiin. Jos noin olisi niin sen parisuhteen pitää perustaa haavekuvan kanssa.
Mielestäni hyvä suhde syntyisi siitä että yritetään edes vastata toisen tarpeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin sitten eri asia miksi pelkälle naiselle antaisi mitään siitä? Oliko jotain muuta tarjolla kuin se hilloviiva?
Eli miksi sitä naista ei nyt sitten siltikään tule, vaikka rahaakin on jo hommattu ja sen piti houkutella naisia kuin hunaja kärpäsiä?
Tulisihan niitä mutta kun naisilla ei ole parisuhteeseen mitään positiivista annettavaa
"Niin, en ole. Olen yksi niistä jotka ovat kertoneet ettei ole mitään mystistä yksinäisyysaaltoa vaan se on naisten tapa levittää miesvihaa.
Korotatte itsenne jalustalle keinolla millä tahansa. Nyt uskottelette viimeisillä voimillanne että miehet jotka ovat todenneet "antaa olla, ei maksa vaivaa" ovat vastentahtoisesti sinkkuja ja ulisevat naisten perään.
Uutinen sulle: emme ulise."
Mut miksi sitten valehtelette, joukottain, kyselyissä ja tutkimuksissa? Perhebarometrin mukaan kun miehet haluaa sen parisuhteen.
Eivät halua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitäs ne miehet toivoivat parisuhteessa ja kuinka hyvin naiset näihin toiveisiin ja tarpeisiin vastasivat?"
Aika älytöntä että naisten edes pitäisi vastata miesten toiveisiin. Sama toki toisin päin ei voi olettaa että miehet vastaavat naisten toiveisiin. Jos noin olisi niin sen parisuhteen pitää perustaa haavekuvan kanssa.
Mielestäni hyvä suhde syntyisi siitä että yritetään edes vastata toisen tarpeisiin.
Naisilta ei voi nykyään odottaa edes tuota. Sen vuoksi miehiä ei edes kiinnosta potentiaalinen parisuhde naisen kanssa, liikaa riskejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon maksaa? Riippuu millaisen asunnon nainen haluaa miehen kanssa. Mies sen kulut joutuu maksamaan.
Miksi ihmeessä? Kerro nyt yksikin syy, miksi joku mies maksaa yksin asunnon, jonka nainen haluaa. Onko sinulle käynyt niin?
Tämä on todellisuus vain täällä palstalla. Ei irl.
Ulkomailla voi toki olla toisin. Varakkaiden elämässä. Sieltähän osin nämä palstaurhot tietonsa elämästä saa.
Kyllä se oli mun exä joka vinku ja vonku että rakennetaan okt. Sitten kun oli muutama vuosi asuttu niin halus muuttaa keskustaan. Sinne se meni ja minä jäin tänne lasten kanssa.
M45
Itsepä tuollaisen tuuliviirin itsellesi valitsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhainen kuva sulla siitä millaista on etsiä seuraa miehenä.
Mistä ne naiset voivat tietää millainen olen ja ymmärränkö mitä he hakevat parisuhteelta jos ei tule tykkäyksen tykkäystä missään deittiapissa eikä täällä muuten voi edes teoriassa tavata muita ihmisiä.
Aina joku kaltaisesi tulee neuvomaan "paranna asennettasi" "ole parempi" "älä ole itsesi vaan joku muu" ja vaikka tekisin nuo kaikki se ei muuta tilannetta mitenkään.
Ei tietenkään pidän seurustella sellaisen kanssa jota ei tahdo mutta on se erikoista jos suurin osa miehistä ei kelpaa edes chattiin.
Ei se naisillakaan helppoa ole. Heivasin koko äpin kun 99% yhteydenotoista olivat aivan kuraa vinkumista ja vonkumista tai annetaan väärä kuva itsestään. Treffailu alkoi todella kuluttavaksi. Lopulta olin niin nirso kenen kanssa edes viitsin mitään, kunnes kyllästyin siihe
Et sitten tajunnu ettei miehet tule livenä iskemään koska se on nykyään naisten etuoikeus.
Tiedän etteivät tule, siksi kirjoitinkin, ettei haittaa vaikka olisin sinkku lopun elämää. Äppeihin en enää mene ikinä. Sitä paitsi viimeiset 3 parisuhdettani, joista pisin oli 6 vuotta olin tehnyt itse aloitteen ja iskenyt miehen, että joo ei tarvitse mulle alkaa saarnaan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään naisen töissä ei tietenkään ole luppoaikaa?
Jos osaisit lukea, niin huomaisit, että kirjoitin "minun alan työehtosopimuksessa". Ala on iso, naisvaltainen, mutta miehiäkin on.
Jos osaisit ilmaista itseäsi paremmin niin kirjoituksestasi ei saisi mielikuvaa, että kaikki miehet vaan puhuu paskaa ja vetää lunkisti töissä.
Kyllä ymmärryksen puute on sinun päässäsi. Minulle ei jäänyt epäselväksi, että hän puhui vain miehensä työstä. Miksi luulet tarkoittavan kaikkia miehiä, vaikka hän yksilöi asian hyvin selkeästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä hiukan erimieltä. Parisuhde ei voi tyydyttää kaikkia tarpeita oli se miten hyvä tahansa.
Siis 13% miehistä tunsi itsensä yksinäisiksi?! Onpa epidemia.
Idalla itsellään ei käynyt Tinderissä flaksi. Ei löytynyt sopivaa hälle. Ei taida olla hänkään niin tyytyväinen olotilaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haluta parisuhdetta vaan pari suhdetta. Mieluiten puhtaasti seksisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Idalla itsellään ei käynyt Tinderissä flaksi. Ei löytynyt sopivaa hälle. Ei taida olla hänkään niin tyytyväinen olotilaansa.
Ehkä se on huolestuttavaa koska luku on noussut 4% viime ajoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole koskaan Tinderissä ollut...
vinkki: Grindr
Vierailija kirjoitti:
"Maailmaa kun seuraa niin hän on lähellä tavoitettaan."
Että keskisit sen lauseen joka loukkaa kaikkia? Melkoinen johtaja olet.
Ootko vähän vajaa? Vastaat eri henkilölle, minä vain kommentoin maailman tilaa yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minusta miesten jotka ei naisille kelpaa niin heidän vaan tulisi heittäytyä ankkuriksi tähän yhteikuntaan ja olla tekemättä yhtään mitään tällaisen yhteiskunnan eteen.
Yhteiskuntako heille morsiot pitäis laittaa? Miten naiset pakotettais näille miehille? Onhan nytkin naisia, jotka eivät saa parisuhdetta, vaikka sitä toivovat. Miten nämä kaksi ryhmää löytäisivät toisensa? Keksikää itse joku tinderin tapainen, missä ihmiset sais etsiä toisia samanlaisia, ei ne kodista hakemaan tule.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että on paljon yksinäisiä. Tiedän myös ihan kokemuksesta, että miehen on parempi elää parisuhteessa. Elämän laatu on kaksin vain moninkertaisesti parempaa.
Parisuhdemarkkinat ovat (kaiketi evolutiivisesti) aika raakaa kilpailua. Naamataulun ulkonäköön vaikuttavat geenit on saatu syntymässä, eikä niihin voi vaikuttaa. Kaikkeen muuhun voi. Pojat kilpailevat lapsuudesta asti vahvuuksillaan, ovat ne sitten jääkiekko, laulutaito tai oppimiskyky (you name it). Oma motiivini pärjätä oli jo kaksitoistavuotiaasta asti tyttöjen huomion saaminen.
Tällä ulkonäöllä ja fysiikalla ei tyttöjä hurmattu. Piti keskittyä opiskeluun ja oppimiseen. Maailmalla vaihto-oppilaana ja -opiskelijana tuli kielitaitoa ja käytöstapoja. Se oli minun tapani olla yksi opiskelumaailman alfauroksista.
En muista, että olisin täysi-ikäisenä ollut koskaan ilman tyttöystävää. Yliopistossa tavoitteeni oli löytää älykäs, huumorintajuinen. ja ka
Sama kokemus itselläni, keski-ikäisellä miehellä. Nuorena miehenä sopivan naisen löytäminen ja naimisiin meneminen olivat prioriteettilistan kärjessä. Naisen perässä muuttaminen ja elämän rakentaminen uudelle paikkakunnalle ei ollut mikään ongelma tai kynnyskysymys.
Katsoessani parikymppistä poikaani en näe samaa draivia. Onko testosteronitasoille tapahtunut jotain vai eikö edes haluta tavoitella pysyvää parisuhdetta?
Miesten kannalta tällainen saamattomuus naisrintamalla on huono juttu. Mies tarvitsee jotain itseään enemmän motivoituakseen ja saadakseen itsestään irti potentiaalinsa. Oma perhe on luonteva yksikkö tähän tehtävään. Sen eteen tehdään mielellään kaikki voitava. Vaikka täällä haukutaan miesten vähäisempää panosta kotitöihin, niin muistuttaisin, että kuinka monta taloa onkaan rakennettu ja pitkää päivää tehty miesten toimesta, oman perheen hyväksi. Vakaasti ja valittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Purkaa traumojaan kirjoittamalla heppoista tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta miesten jotka ei naisille kelpaa niin heidän vaan tulisi heittäytyä ankkuriksi tähän yhteikuntaan ja olla tekemättä yhtään mitään tällaisen yhteiskunnan eteen.
Yhteiskuntako heille morsiot pitäis laittaa? Miten naiset pakotettais näille miehille? Onhan nytkin naisia, jotka eivät saa parisuhdetta, vaikka sitä toivovat. Miten nämä kaksi ryhmää löytäisivät toisensa? Keksikää itse joku tinderin tapainen, missä ihmiset sais etsiä toisia samanlaisia, ei ne kodista hakemaan tule.
Eihän yhteiskunnan tarvi heille mitään antaa, eikä heidän yhteiskunnalle. Voivat jopa aktiivisesti huonontaa tilannetta koska ei siitä heille ole haittaa.
Maailmaa kun seuraa niin hän on lähellä tavoitettaan.