Näkökulma: Miesten yksinäisyysepidemian syy: Miehet putosivat kelkasta
Onkohan noin että miehet ovat jääneet kelkasta ja eivät siksi saa naista
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ffc0b6fb-eb11-4297-8cfd-8eeb0321c6b4
Kommentit (2308)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te edes olette yhdessä?
Varmasti tuon miehen rakkauden takia. Jos tilanne olisi toisinpäin, niin nainen jättäisi heti köyhemmän miehen ja ei todellakaan maksaisi mitään lomia tälle.
Ja naiset hurraisivat vieressä, jätä se surkimus.
Vierailija kirjoitti:
"Tuollainen reaktio kun mies ei maksa naisen kuluja, vaikka naiset aina julistavat etteivät miehet ole koskaan missään mitään maksaneetkaan vaan naiset maksavat puolet ja päälle lapsen kulut.
Meillä ei ole lapsia, kieltäydyin seksistä ilman kahta ehkäisyä joten nainen ei päässyt kusettamaan."
Tosi luottamuksellinen parisuhde.
Naisiin ei valitettavasti voi luottaa. Ehkäisyn salaa poisjättäminen on toki raiskaus, mutta lähes mahdotonta todistaa ilman naisen tunnustusta.
Vierailija kirjoitti:
AP:n linkittämä artikkeli oli hyvä. Olen samaa mieltä. Ne miehet, jotka eivät saa parisuhdetta, ovat usein juuri niitä, joilla koko parisuhteen idea on aika hakusessa. Heille ei tule mieleenkään yrittää ymmärtää mitä se mahdollisen suhteen toinen osapuoli hakee parisuhteesta. Sitten ihmetellään miksi ei kelvata.
Ja niinku joku tossa aiemmin laittoi, että netissä on paljon vihaisia miehiä, jotka syyttää siitä naisia, että kaikki ei kelpaa naisille. Ja että on kyyninen peli naisilla menossa. Miten ihmeessä mä alan seurustelemaan jonkun kanssa, joka ei mua yhtään kiinnosta millään tavalla? Heidän mielestään naisten vaan pitäis alkaa olemaan sellaisten kanssa, ei voi ymmärtää. Ja sit oltais vihaisia kun vähän ajan päästä nainen erois, kun viimeistään huomais, ettei vaan löydy mitään, ni sekin sit naisen vika, eikä varmaan itessä mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi asun niin kaukana kaikesta etten ole naista (tai miestä) nähnyt livenä 6 vuoteen. En jaksaisi sekuntiakaan teidän mussutusta.
Mutta olet kuten kaikki ihmiset, eli kaipaat ihmisten seuraan ja yhteisöllisyyttä. Siksi hakeudut palstallekin.
No en. Pääsisin ihmisten sekaan vaikka heti mutta en mene.
Miksi olet palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei halua enää parisuhdetta.
Ansiosidonnaista leikattiin eikä kukaan halua olla piika 595 kuukaudessa työmarkkinatuella.
Yksin asuessa saa asumistukea ja toimeentulotukea.
Ja jos mies sairastuu niin helppo erota.
Leskeneläkekin on leikattu.
Tulevaisuudessa sotejohtajat on pulassa, kun ei ole omaishoitajia.
Vanhemmat naiset on olleet omaishoitajina, mutta he saavat loppuelämän leskeneläkkeen.
Tulevaisuudessa ei ole omaishoitajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastokeskuksen Ajankäyttötutkimuksen mukaan miesten ja naisten kokonaistyöaika on tällä hetkellä sama.
Ei ole sama vaan miehillä suurempi.
Tarkistapa Tilastokeskuksen sivuilta uusimman Ajankäyttötutkimuksen tulokset niin huomaat, että ensimmäistä kertaa kokonaistyöaika miesten ja naisten välillä on sama.
Toimintoihin osallistuneilla miehillä kokonaistyö aika (10 t. 54 min.) oli 7 minuuttia pidempi kuin naisilla (10 t. 47 min.).
Samalla tasolla, ei sama. Miehillä pidempi, joka päivä.
Tuo tekee vuositasolla aika paljon enemmän.
Olen kirjoittanut tästä ennenkin, mutta minun alan työehtosopimuksessa ei ole ylityötä, on vain liukumaa. Kiireaikoina tehdään pitkää päivää, ylitunnit saa va
"Kenenkään naisen töissä ei tietenkään ole luppoaikaa?"
Hyvä kysymys. Omalla ei ole (opetus). Mitä tiedän muiden alojen kavereiden paikoista, niin ei kyl ole mitään luppoaikaa. Lähinnä kiire aina, koska ne ylityöt on usein kiellettyjä. Ja työt pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei halua enää parisuhdetta.
Ansiosidonnaista leikattiin eikä kukaan halua olla piika 595 kuukaudessa työmarkkinatuella.
Yksin asuessa saa asumistukea ja toimeentulotukea.
Vanhemmat naiset on olleet omaishoitajina, mutta he saavat loppuelämän leskeneläkkeen.
Tulevaisuudessa ei ole omaishoitajia.
Hallitus vei leskeneläkkeen nuoremmilta, mutta maksaa sen isompina hoitokuluina, kun ei ole omaishoitajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n linkittämä artikkeli oli hyvä. Olen samaa mieltä. Ne miehet, jotka eivät saa parisuhdetta, ovat usein juuri niitä, joilla koko parisuhteen idea on aika hakusessa. Heille ei tule mieleenkään yrittää ymmärtää mitä se mahdollisen suhteen toinen osapuoli hakee parisuhteesta. Sitten ihmetellään miksi ei kelvata.
Ja niinku joku tossa aiemmin laittoi, että netissä on paljon vihaisia miehiä, jotka syyttää siitä naisia, että kaikki ei kelpaa naisille. Ja että on kyyninen peli naisilla menossa. Miten ihmeessä mä alan seurustelemaan jonkun kanssa, joka ei mua yhtään kiinnosta millään tavalla? Heidän mielestään naisten vaan pitäis alkaa olemaan sellaisten kanssa, ei voi ymmärtää. Ja sit oltais vihaisia kun vähän ajan päästä nainen erois, kun viimeistään huomais, ettei vaan löydy mitään, ni sekin sit naisen vika, eikä varmaan itessä mitään vikaa.
Harhainen kuva sulla siitä millaista on etsiä seuraa miehenä.
Mistä ne naiset voivat tietää millainen olen ja ymmärränkö mitä he hakevat parisuhteelta jos ei tule tykkäyksen tykkäystä missään deittiapissa eikä täällä muuten voi edes teoriassa tavata muita ihmisiä.
Aina joku kaltaisesi tulee neuvomaan "paranna asennettasi" "ole parempi" "älä ole itsesi vaan joku muu" ja vaikka tekisin nuo kaikki se ei muuta tilannetta mitenkään.
Ei tietenkään pidän seurustella sellaisen kanssa jota ei tahdo mutta on se erikoista jos suurin osa miehistä ei kelpaa edes chattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukuisat kulttuurit ovat eri mieltä kanssasi. Lisäksi kuningattaria on ollut kautta aikain, myös ilman kuningasta.
Aina löytyy poikkeuksia. Kumpi sukupuoli oli edustettuna kuningattareiden lähipiireissä , toimielimissä, neuvonantajina jne?
Olen eri, mutta hovit olivat voimakkaasti sukupuolittuneita. Naiset olivat hovinaistensa kanssa, miehet hovimiesten kanssa, mutta syötiin ja seurusteltiin myös yhdessä. Naisilla oli epäsuoraa valtaa, mutta vain harvoin muodollista valtaa, se oli tosiaan poikkeus. Nyt siis puhutaan ajasta ennen 1700-lukua. Kirkon piireissä naisillakin oli valtaa, siis nimenomaan katolisessa kirkossa, sillä naiset pääsivät luostareissa opiskelemaan ja johtamaan, jolloin he saattoivat olla hyvinkin vaikutusvaltaisia. Reformaatio tuhosi tämän niissä maissa, joihin se levisi eli reformoidut kirkot palauttivat naiset keittiöön, he myös "vapauttiv
Eivät naiset hallinneet kuningattarien rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tuon miehen rakkauden takia. Jos tilanne olisi toisinpäin, niin nainen jättäisi heti köyhemmän miehen ja ei todellakaan maksaisi mitään lomia tälle.
Eihän tuossa mies maksaa vaimolleen lomia eikä mitään muutakaan. Elintasokin on valittu miehen tulojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niinku joku tossa aiemmin laittoi, että netissä on paljon vihaisia miehiä, jotka syyttää siitä naisia, että kaikki ei kelpaa naisille. Ja että on kyyninen peli naisilla menossa. Miten ihmeessä mä alan seurustelemaan jonkun kanssa, joka ei mua yhtään kiinnosta millään tavalla? Heidän mielestään naisten vaan pitäis alkaa olemaan sellaisten kanssa, ei voi ymmärtää. Ja sit oltais vihaisia kun vähän ajan päästä nainen erois, kun viimeistään huomais, ettei vaan löydy mitään, ni sekin sit naisen vika, ei
Mistä ne naiset voivat tietää millainen olen ja ymmärränkö mitä he hakevat parisuhteelta jos ei tule tykkäyksen tykkäystä missään deittiapissa eikä täällä muuten voi edes teoriassa tavata muita ihmisiä.
Aina joku kaltaisesi tulee neuvomaan "paranna asennettasi" "ole parempi" "älä ole itsesi vaan joku muu" ja vaikka tekisin nuo kaikki se ei muuta tilannetta mitenkään.
Ei tietenkään pidän seurustella sellaisen kanssa jota ei tahdo mutta on se erikoista jos suurin osa miehistä ei kelpaa edes chattiin.
Sun pitäis nyt vain ymmärtää ettei naiset ole seuranetsimisen arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi asun niin kaukana kaikesta etten ole naista (tai miestä) nähnyt livenä 6 vuoteen. En jaksaisi sekuntiakaan teidän mussutusta.
Mutta olet kuten kaikki ihmiset, eli kaipaat ihmisten seuraan ja yhteisöllisyyttä. Siksi hakeudut palstallekin.
Miksi olet palstalla?
Haukkuakseni sinua ja muita ihmisiä. Aiheuttaakseni pahaa mieltä ja vihaa kaikkien välillä. Kun tarpeeksi pahasti sanoo ei kukaan mies tai nainen halua olla enää kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa mies maksaa vaimolleen lomia eikä mitään muutakaan. Elintasokin on valittu miehen tulojen mukaan.
Elintaso on valittu naisen tulojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet palstalla?
Haukkuakseni sinua ja muita ihmisiä. Aiheuttaakseni pahaa mieltä ja vihaa kaikkien välillä. Kun tarpeeksi pahasti sanoo ei kukaan mies tai nainen halua olla enää kenenkään kanssa.
Voi voi
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon maksaa? Riippuu millaisen asunnon nainen haluaa miehen kanssa. Mies sen kulut joutuu maksamaan.
Miksi ihmeessä? Kerro nyt yksikin syy, miksi joku mies maksaa yksin asunnon, jonka nainen haluaa. Onko sinulle käynyt niin?
Tämä on todellisuus vain täällä palstalla. Ei irl.
Ulkomailla voi toki olla toisin. Varakkaiden elämässä. Sieltähän osin nämä palstaurhot tietonsa elämästä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä aihe tuo naisille aina niin suurta mielihyvää? Täälläkin moni ihan hykertelee. Miksi näin?
M49
Naiset nauttivat ajatuksesta että joku mies jossain kärsii.
Sen takia ne nauttivat jopa kun sairaanhoitaja varastaa leukemiaan kuolevalta pikkupojalta sen kipulääkkeet.
Palstakommentit liittyvät lähinnä palstaulisijoihin. Hyvin harva ajattelee elämänsä miehistä pahasti. Ellei ole todella huonoja kokemuksia.
Voi kultaseni, ei liity. Kaikki naiset ajattelevat juuri noin kaikista miehistä, ei edes oman elämänsä miehistä vaan aivan kaikista.
Mitäs ne kaikki miehet naisista ajattelevat, siis kaikista naisista, äiti mukaan lukien?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet palstalla?
Sitä odotellessa.
Ei se naisillakaan helppoa ole. Heivasin koko äpin kun 99% yhteydenotoista olivat aivan kuraa vinkumista ja vonkumista tai annetaan väärä kuva itsestään. Treffailu alkoi todella kuluttavaksi. Lopulta olin niin nirso kenen kanssa edes viitsin mitään, kunnes kyllästyin siihen ja päätin että saa tulla ihan livenä iskemään. Vaikka se tarkoittaisi että olisi loppuelämän sinkkuna, viihdyn niinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon maksaa? Riippuu millaisen asunnon nainen haluaa miehen kanssa. Mies sen kulut joutuu maksamaan.
Miksi ihmeessä? Kerro nyt yksikin syy, miksi joku mies maksaa yksin asunnon, jonka nainen haluaa. Onko sinulle käynyt niin?
Tämä on todellisuus vain täällä palstalla. Ei irl.
Ulkomailla voi toki olla toisin. Varakkaiden elämässä. Sieltähän osin nämä palstaurhot tietonsa elämästä saa.
Kyllä se oli mun exä joka vinku ja vonku että rakennetaan okt. Sitten kun oli muutama vuosi asuttu niin halus muuttaa keskustaan. Sinne se meni ja minä jäin tänne lasten kanssa.
M45