Kenelläkään kokemusta Helsingin Lonnan saaren sekasaunasta?
Tuo ihan aito sekasauna, uimapuku vapaaehtoinen. Onko joku käynyt, käykö siellä myös naisia ja käyttääkö suurin osa tuolla uimapukua vai ovatko alasti? Kiinnostaisi mennä ihan alasti sekasaunaan eikä haittaa vaikka naisilla olisi uimapuvut päällä, ei kuitenkaankiinnosta mennä jos on pelkkiä äijiä tuolla.
Kommentit (23)
Mielenkiintoinen ilmiö tämä että löytyy tätä porukkaa joilla hirveä tarve päästä sekasaunaan keukkuloimaan alasti. Noh, huvinsa kullakin. Itse saunon uimashortseissa yleisissä saunoissa enkä oikein ymmärrä miksi siellä pitäisi olla alasti. Jokin aika sitten kävin Lapinlahden lähteen saunalla sekavuorolla. Kyllä se aika oudolta tuntui kun kaikk muut kuusi ihmistä ilvat uima-asut päällä ja sitten yksi mies tuli sekaan alasti. Kai siitä jotain jännitystä sitten saa kun pääsee prinssinakkiaan esittelemään. Vaikka tuskinpa se ketään kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen ilmiö tämä että löytyy tätä porukkaa joilla hirveä tarve päästä sekasaunaan keukkuloimaan alasti. Noh, huvinsa kullakin. Itse saunon uimashortseissa yleisissä saunoissa enkä oikein ymmärrä miksi siellä pitäisi olla alasti. Jokin aika sitten kävin Lapinlahden lähteen saunalla sekavuorolla. Kyllä se aika oudolta tuntui kun kaikk muut kuusi ihmistä ilvat uima-asut päällä ja sitten yksi mies tuli sekaan alasti. Kai siitä jotain jännitystä sitten saa kun pääsee prinssinakkiaan esittelemään. Vaikka tuskinpa se ketään kiinnostaa.
Minä olen nainen ja käyn saunassa mieluummin alasti, koska se tuntuu kivemmalta. Hyvin kuumassa saunassa myös bikinin yläosa helposti muuttuu polttavan kuumaksi.
Jos sekassunassa kaikilla muilla on uikkarit, minäkin yleensä laitan ne, vaikka paikassa olisi täysin ok olla alasti, vaikka se vähän harmittaakin. Olisi kiva, jos alastomuus olisi noin yleisest ihmisille enemmän ok saunassa.
Jätä Lonna rauhaan.