Minua ärsyttää kuin nykyään maapallossa pitää valehdella jos haluaa olla terve ja tasapainoinen
Minua ärsyttää niin paljon valheet ja se että pitää valehdella.
Kaikkeen on tasapainonsa
Kommentit (43)
Maailmassa ei tarvitse valehdella. Suurin osa vaan mieluummin valehtelee kun ottaa niskaansa kaiken sen nassettelun sun muun persuttelun jos satut ääneen ihmettelemään kultin päivän aivopieruja tai nauramaan sille miten kultti ei kykene ikinä perustelemaan ensimmäistäkään väitettään vaan keskustelu käydään sensuurilla. Jäljelle jää vain kultin argumentit.
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa ei tarvitse valehdella. Suurin osa vaan mieluummin valehtelee kun ottaa niskaansa kaiken sen nassettelun sun muun persuttelun jos satut ääneen ihmettelemään kultin päivän aivopieruja tai nauramaan sille miten kultti ei kykene ikinä perustelemaan ensimmäistäkään väitettään vaan keskustelu käydään sensuurilla. Jäljelle jää vain kultin argumentit.
En ymmärtänyt
Kielitaidosta päätellen ap on iigori, joka haluaa kertoa, että meille valehdellaan 😄
Oletko jo muistanut ottaa aamulääkkeesi?
Vierailija kirjoitti:
En tarvi aamuläkettä, eikä minulla ole sellaista reseptissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä yhtään tasapainoista ihmistä jonka ei tarvitse valehdella tasapainon eteen?
Mitä pitää muka valehdella?
Ns. valkoisia valheita. Se että valehtelee täysin ei käy päihinsä
Ap
Haluaisin että maapallo olisi sellainen paikka että ei olisi valheita
Et haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä yhtään tasapainoista ihmistä jonka ei tarvitse valehdella tasapainon eteen?
Ap
Et haluaisi.
Miksi en?
Valehtelen usein painoni maapallon gravitaatiossa. Muilla planeetoilla ei ehkä tarvisi.
Jotenkin hellyyttävän söpösti sanottu että täällä Maapallossa. Jännää ajatella jos joku kuuntelee Maapllon ulkopuolella näitä :)
Vierailija kirjoitti:
On mutta vähän.
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt miksi sinulle tulee aina tämä sama asia ensimmäisenä mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen päättänyt että en valehtele sittenkään, en edes pientä valhetta, vaikka siihen olisi mahdollisuus
Ap
Kiitos