Homeiset hedelmät kaupoissa
Tänään törmäsin sitruunoihin jotka olivat törkeän näköisiä. Noin kolmasosa oli homeisia ja sinne jäivät homettomalta näyttäneet. Miksi alueen hoitajat päästävät homeiset sitruunat myyntiin?
Kommentit (27)
En osta koskaan yhtään hedelmää tai kasvista laarista, jos joukossa on yksikin homeinen. Minulta jäi keltainen paprika tänään sen takia ostamatta.
Kuopion keskustan s-marketin hevi-tiski on pelkkä vitsi, surkea valikoima ja nekin raakaa ja paikoin pilalla. Tosi törkyinen kauppa muutenkin, hyi
Prismassa huonoja hedelmiä yleensäkin, cittarissa parempia.
S-ryhmän tunnusmerkki tuo. Lidlistä en ole hometta löytänyt koskaan, mistään.
Vierailija kirjoitti:
Hah! Helsingissä oman kokemuksen mukaan Lidl on ollut se pahin näistä. Viimeksikin kun kävin oli useissa minitomaattirasioissa hometta. Aina kannattaa tsekata rasian pohja.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin komppaan, että aina ne homeiset tai nuhjuiset hedelmät on Prismassa. En tiedä miten voi olla niin paljon huonoa kaupassa, jossa ainakin tällä paikkakunnalla on suurin asiakaskunta ja menekki.
Helsingissä myös eräässä K-marketissa homeisia ruokia, esim. mandariiniverkkopusseista oikein pölähti kerran ilmaan hometta. Kyseinen K-kauppias säästää työntekijöissä ja pitää kioskihintoja monessa tuotteessa.
Sanoitteko asiasta? Mä sanon aina.
Vierailija kirjoitti:
Prisman heviosasto on pimeä, oletteko huomanneet? Siellä on vain värjättyjä spottivaloja joihin laareihin. Sillä on ihan syynsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah! Helsingissä oman kokemuksen mukaan Lidl on ollut se pahin näistä. Viimeksikin kun kävin oli useissa minitomaattirasioissa hometta. Aina kannattaa tsekata rasian pohja.
Valitettavasti Lidlin hedelmien huonon laadun huomaa vasta kotona. Rasiasta joutuu heittämään kolmanneksen pois jo päivän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kyllä sanoa, mutta itse en ole jaksanut aina etsiä myyjää. Olen joskus nostanut ne homeiset erilleen, joska myyjä huomaisi ne.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle? En ala metsästämään heviosaston hoitajaa.
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvät hyssykät sentään. En ala palkatta tehdä heviosastonhoitajan töitä. Käytkö sinä ensin koko osaston läpi, haet sitten jonkun myyjän takahuoneesta makoilemasta, talutat läpi osaston ja selität, missä kaikkialla on homeisia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti Lidlin hedelmien huonon laadun huomaa vasta kotona. Rasiasta joutuu heittämään kolmanneksen pois jo päivän jälkeen.
En ole koskaan tuollaiseen törmännyt. Avokadot olivat priimaa, mangot mitä ostin, omenat... Ainoastaan päivän viimeisista kirsikoista osa oli pehmennyt, mutta sekin johtui siitä että jouduin ottamaan viimeiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä koske pelkkää Lidliä.
Vesimelonin palat ja luumut on usein huonokuntoisia paikallisessa S-marketissa.
Miksikö? Varmaan samasta perussyystä, kuin vanhusten makuuttaminen märissä vaipoissa, ylisuuret ryhmät päiväkodeissa ja kouluissa, kuukausien jonot julkiseen lääkärinhoitoon jne. Nämä esimerkit ovat tosin verovaroin kustanettavista tehtävistä, kun taas myyjän työt eivät, mutta silti. Säästöjen ja voittojen maksimointi on päivän sana.Työntekijän työmäärät ja vastuut on kasvatettu sellaisiin mittasuhteisiin, ettei millään ehdi hoitaa kaikkea, vaikka haluaisi. Valittaminen johtaa vain siihen, että myyjä haukutaan pystyyn, ja oletetaan ja vaaditaan, että ne kaikki hommat on vain ehdittävä hoitaa, koska tilalle tulijoita on kuulemma valtavasti.
Viime aikoina on alkanut kuulumaan aina vain enemmän asiakkaiden suoraa haukkumista myyjille, että kun on niin vähän henkilökuntaa. Miettikääpä nyt ihan rauhassa, auttaako myyjän haukkuminen mitään? Mikähän olisi se kohde, johon tällaiset haukut tulisi kohdistaa?
Pitää olla tarkempi kun käy missään. Hevi osastot ovat kyllä pahin kaupan osastoista. Tosin vanhentuneita eineksiä on monissa kaupoissa näkynyt ja pitää niitäkin tutkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvät hyssykät sentään. En ala palkatta tehdä heviosastonhoitajan töitä. Käytkö sinä ensin koko osaston läpi, haet sitten jonkun myyjän takahuoneesta makoilemasta, talutat läpi osaston ja selität, missä kaikkialla on homeisia tuotteita.
Kyllä ja voit myös laittaa palautetta. Viimeksi jääsalaatti oli pilaantunut juuresta ja huomasin vasta kotona, laitoin palautetta ja he korvasivat 5€.
Kiitos, huomasin saman asian Itäkeskuksen Prismassa tänään, menin Citymarkettiin.