Kuinka useasti nukut kellon ympäri?
Eli kaksitoista tuntia putkeen? Itse heräsin tänään kello 11.30 ja menin nukkumaan eilen 22.30 😱 vedin eilen kolmen tunnin lenkin...
Kommentit (24)
Kerran viikossa. Neuroleptilääkityksellä nukkuu pitkään.
En ikinä. Herään aina viimeistään klo 7 vaikka menisin kuinka myöhään nukkumaan. Sisäinen kello herättää.
En koskaan. Nukun max 6-8 tuntia kerrallaan.
En koskaan. Yöuneni on keskimäärin 6 tuntia.
Viimeksi 2022 koronan pahimpana vuorokautena. En normaalisti nuku kuin 5-6 tuntia, mun pitää olla todella pahan taudin kourissa, jotta saan nukuttua kellon ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikossa. Neuroleptilääkityksellä nukkuu pitkään.
Totta. Minulla on neuroleptilääkitys ja pakko todeta tämä. Joku joka ei usko niin kokeilkaa uskomattomat ite neuroleptilääkettä niin uskotte.
Minä nukun yleensä 10-12h
On tosin päiviä että herään aikaisemmin. Olisi unelma jos voisin nukkua 7-8h neuroleptilääkityksellä
Mua nukuttaa kans liikunnan jälkeen älyttömästi. Voisin hyvin vetää 12 tunnin unet, mutta yleensä pyrin heräämään viimeistään 10 tunnin jälkeen.
Selvin päin todella harvoin. Kännissä tuo onnistuu helposti.
Joskus sairaana voi nukkua kellon ympäri, mutta normaalisti tuota ei tule tehtyä.
En koskaan. Normaalisti 6 - 9 tuntia.
En koskaan. Nukun tavallisesti 4-5 tuntia.
Eiks teidän tartte edes kusella käydä välillä?
Tämä on todella kiva keskustelunaihe. Minä itse nukun liikaa. Tasapaino kaikessa
Kerran pari viikossa. Rakastan nukkumista. Ellen juo kahvia, voin nukkua 1518 tuntia. Toisaalta voin myös tehdä töitä 24 h putkeen, kun flow on päällä.
Ei lääkityksiä tai sairauksia, ainoastaan hyvät unenlahjat.
Teininä viimeksi. Siis joskus 30 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Eiks teidän tartte edes kusella käydä välillä?
Ei. Minulla on neurolepti lääkitys. Toivon että joku päivä ei tarvitse enää syödä lääkkettä
Keskimäärin kerran 20 vuodessa.