Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Runsas yöhikoilu. Kokemuksia kellään?

Vierailija
15.06.2025 |

Mikä selvisi syyksi kyseiselle vaivalle?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verikokeet Ok, ei suurentuneita imusolmukkeita. Vointi muuten hyvä, mutta öisin herään rintakehä märkänä. 

Stressiä kyllä on aikalailla, mutta aikaisemmin ei ainakaan ole näkynyt kyseisellä vaivalla. Ja tätä siis jatkunut jo useamman kuukauden.

Minulla oli sama vaiva. Syynä oli, että maksa tuotti öisin liikaa sokeria. Sain diabeteslääkkeen ja vaiva loppui.  Maksa tuottaa kaikilla öisin sokeria, jota aivot tarvitsevat.  Minulla siis liikaa, josta oireena oli tuo rintakehän hikoilu ja lihominen.

Miten tuo todettiin? Maksa-arvot Ok.

Sokerirasitustesti ja erittäin kokenut lääkäri (väitellyt). Työterveyslääkäreistä ei ollut mitään apua, pelle porukkaa.

Vierailija
42/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verikokeet Ok, ei suurentuneita imusolmukkeita. Vointi muuten hyvä, mutta öisin herään rintakehä märkänä. 

Stressiä kyllä on aikalailla, mutta aikaisemmin ei ainakaan ole näkynyt kyseisellä vaivalla. Ja tätä siis jatkunut jo useamman kuukauden.

Minulla oli sama vaiva. Syynä oli, että maksa tuotti öisin liikaa sokeria. Sain diabeteslääkkeen ja vaiva loppui.  Maksa tuottaa kaikilla öisin sokeria, jota aivot tarvitsevat.  Minulla siis liikaa, josta oireena oli tuo rintakehän hikoilu ja lihominen.

Miten tuo todettiin? Maksa-arvot Ok.

Sokerirasitustesti  ja erittäin kokenut lääkäri (väitellyt). Työterveyslääkäreistä ei ollut mitään apua, pelle porukkaa.

Lisään vielä, ettei minunkaan maksa-arvoissa ollut mitään vikaa. Ainoa vika vain tuo, että maksa tuotti liikaa sokeria nukkuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus krooninen ylikunto.

Vierailija
44/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joskus krooninen ylikunto.

Eli siis urheilit paljon?

Mulla tulee lähinnä lenkkeiltyä 3-4x viikossa, kesällä muuta liikuntaa päälle. Mikään himoliikkuja en ole. 

Vierailija
45/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
46/46 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet, diabetes,  Testasin, minkälainen peitto ja vaatetus pitää olla, että olisi hyvä.  Lopputulos;  Nukun alasti, kesällä peittona yksi pussilakana, talvella kaksi pussilakanaa.  Ei täkkiä tai muuta peittoa.  Villasukat pitää olla jalassa, koska makuuhuone on viileä.