Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ticket To Heaven välikausihaalari...

25.03.2007 |

Minä mietin tuota nyt pojalle (kohta 1½v)

Aiempaa kokemusta meillä muiden lasten kohdalla Lennestä, Reimatecistä sekä Travallen Remusta ja tyytyväisiä ollaan oltu. Tuo Ticketin limen vihreä baby malli on todella herkullinen...

Eli millainen laatu Ticketissä on esimerkiksi Travallen Remuun ja Reimateciin verrattuna?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta laatu on reimateciin verrattuna parempi. Kangas on kestävämpää ja värit kivoja! Remuista ei ole kokemusta!

Vierailija
2/5 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että totisesti tuntuu paremmalta kun nuo Tecit ja Remut. Kangas on vahvemman tuntuista ja värit totisesti kauniimpia. Meillä on vuosia käytetty noita edellämainittuja mutta nyt on alkanut tympiä. Pienimmillä paikkakunnilla joka tenavalla on samanlainen haalari kun kaupat myyvät yleensä rajoitetusti eri värejä. Nyt meillä on tuo limen värinen puku ja näyttäisi toistaiseksi erottuvan katukuvasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko reilua vai " sopivaa" mielestänne? Koko 98 taitaa olla sopiva hoikalle 2.5 vuotiaalle pojalle..?

Vierailija
4/5 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

carmela, tuolla toisessa ticketiä koskevassa keskuslussa ilmeni, että ovat tosi reilua mitoitusta!!

Ehkä minä sitten uskallan tilata tuon haalarin!! Reimatecin ja Remun laatu on ollut mielestäni ihan hyvää, joskin hintaansa nähden saisi olla kestävämpää.. vielä mietityttää tuo väri, ihanalta näyttää kuvassa tuo lime, mutta onko sitä kirkkaassa päivän valossa.. entä asusteet, minkä väriset sopis.. oranssi, tummansininen..?

Vierailija
5/5 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2,5v. tytöllä talvipuku oli 80cm Ticket ja nyt kevääksi ostin aluksi 92cm ja seuraavaksi vielä 86cm, kun sellaisen löysin :) Talven reimatec oli kokoa 86cm...joten itse ostan Ticketin koossa pienempänä kuin Reimatecin.