Lopettakaa se ruoan sorkkiminen ja tökkiminen paistinpannulla!
Kamalaa katsoa vierestä kun ei osata edes paistaa oikein.
Kommentit (30)
Tämä on ihan käsittämätöntä ettei niin yksinkertainen asia onnistu
En minä ainakaan töki paistinpannulla mitään. Lastalla saatan siirrellä ja käännellä. Jauhelihaa tulee jopa tökittyä pienemmiksi murusiksi.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan töki paistinpannulla mitään. Lastalla saatan siirrellä ja käännellä. Jauhelihaa tulee jopa tökittyä pienemmiksi murusiksi.
Siirtely ja kääntely kuuluu samaan katgoriaan hämmentämisen ja tökkimisen kanssa. Lopeta se!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirtely ja kääntely kuuluu samaan katgoriaan hämmentämisen ja tökkimisen kanssa. Lopeta se!
Mutta en tee sitä paistinpannulla vaan lastalla.
Mäkin ihmettelen tätä tapaa. Eihän se ruoka ehdi yhtään paistua, kun jatkuvasti käännellään ja härvätään. Typerintä on se, että pihvejä käännellään grillauksen aikana jatkuvalla syötöllä ja lopputulos on kuiva korppu.
Hyvää oli, tein tökityn munakkaan ja paistin pekonia jonka erityisesti tökin hyvin.
T: Töktökmies espoosta
Ps ottakaas kahvia tai jotain..kyllä se siitä
Pps pitää vaanolla ihan p*keleen painava valurautapaistinpannu (menikö yhdyssanana oikein?!) joka kestää ja on hyvä tökiskellä. Ja jos vähän kehaisen, itse suosin tätä tamakoshi-hajabusa koulukuntaa tökkimisessä. Ei se helpoin tie, mutta niin palkitseva
Et kai ole muiden kotona kattomassa kokkaamista?
Vierailija kirjoitti:
Et kai ole muiden kotona kattomassa kokkaamista?
Aika usein tulee käytyä, ja sorkkimista ja tökkimistä on. Missään ei tippaakaan paistopintaa. Eikö olisi sama sitten höyryttää kaikki eikä leikkiä paistavansa.
Eli ap paistaa jauhelihan katsomalla vierestä,miten osin palaa mustaksi mössöksi ja osin jää raa'aksi koska sitä ei sekoiteta lainkaan? Sitten se pinkki/musta mössö maustetaan sekoittamatta mausteita myöskään,kaadetaan makaronin sekaan ja ääntä kohti?
Enpä haluaisi syödä ap:n luona.
Vierailija kirjoitti:
Eli ap paistaa jauhelihan katsomalla vierestä,miten osin palaa mustaksi mössöksi ja osin jää raa'aksi koska sitä ei sekoiteta lainkaan? Sitten se pinkki/musta mössö maustetaan sekoittamatta mausteita myöskään,kaadetaan makaronin sekaan ja ääntä kohti?
Enpä haluaisi syödä ap:n luona.
Taidat olla vähän yksinkertainen.
Pihvinpaistajaksi synnytään eikä opita.
Enpä ole koskaan paistinpannulla tökkinyt mitään. Ehkä se on jotain hienompaa juttua?
Vaatii muuten taitoa keittää jauheliha paistinpannulla eikä paistaa.
Vierailija kirjoitti:
No kun moni täällä pesee jauhelihan niin se on pakko keittää.
Vierailija kirjoitti:
Eikä vaadi. Itse teen tomaattijauhelihakastikkeen niin, että laitan sentin verran vettä pannulle ja kun se alkaa kuumua, murustelen jauhiksen sinne. Se leviää veteen oikein hyvin ja tasaiseksi. Sitten mukaan sipulit, mausteet ja tomaattikastike. Haudutan sitä niin kauan kuin tarvitsee ja tulos on parempi ja tasaisempi kuin rasvassa kärytetystä jauhiksesta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä vaadi. Itse teen tomaattijauhelihakastikkeen niin, että laitan sentin verran vettä pannulle ja kun se alkaa kuumua, murustelen jauhiksen sinne. Se leviää veteen oikein hyvin ja tasaiseksi. Sitten mukaan sipulit, mausteet ja tomaattikastike. Haudutan sitä niin kauan kuin tarvitsee ja tulos on parempi ja tasaisempi kuin rasvassa kärytetystä jauhiksesta ikinä.
Varmaan ihan hyvä jauhelihakeitto tuolla tavoin tulee. Jauhelihakastikkeeseen jauheliha kuitenkin ruskistetaan ilman tökkimistä ja vatkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan hyvä jauhelihakeitto tuolla tavoin tulee. Jauhelihakastikkeeseen jauheliha kuitenkin ruskistetaan ilman tökkimistä ja vatkausta.
Onko sinulla mitenkä paljon puutteita luetunymmärtämisessä? Vettä on tilkka pohjalla, joten ruoasta ei tule millään mittarilla keittoa. Sinun kastikkeesi on ilmeisesti osin palanut lihamöykky jauholiemessä.
Sano oikea tapa paistaa tai muuten ne jatkavat tökkimistä.