Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet miehet luulevat että nainen saa aina yhdynnässä orgasmin...

Vierailija
15.06.2025 |

Ja jos ja kun ei saa, on nainen löysäpillu ja tunnoton. Vaikka totuus on, että vain harva nainen saa yhsynnässä. Vika ei KOSKAAN ole miehessä

Kommentit (433)

Vierailija
141/433 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti on ihan feikkausta puhua mistään feikkauksista, ei sellaista todellisuudessa ole. Kaikki naiset saavat heti, kun kulli sisään sujahtaa. Ja mihinkään klitorikseen se orgasmi ei liity, on vain miehen ja sen maagisen kullin taikaa!

Ja jokainen pillu tuntee sen kalun sykäykset ja ruiskimiset, ja jos joku harvinainen nainen ei tunne, on hän hyödytön ja täysin epäkelpo nainen.

Näytä mulle ne viestit joissa nyt vaikka tämän viimeisen puolen tunnin keskustelun aikana väitettiin. Minä voin kyllä näyttää sen viestin jossa täysin ilman perusteita väitettiin yhden palstalaisen vaimoa feikkaajaksi.

Vierailija
142/433 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoja ihmisiä täällä.Kun nainen sanoo, ettei saa pelkällä yhdynnällä orgasmia, se on jonkun mielestä riidan haastamista!

Vähemmistö naisista on sinun kaltaisia kaikkien tutkimusten mukaan, ja se on ihan ok. 

Tässä joku väittää ja vielä keksinyt omasta päästään tuon. Oikeasti vain noin joka kolmas saa pelkällä yhdynnällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/433 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kuvitella mitään, kun oma vaimo ollut vastakohta tunnottomalle ap:lle. Halunnut ja saanut tuhansia kertoja orgasmit aina yhdynnässä. Enimmät ottanut vielä itse. Hänelle suukseksi ja emättimen sormetus olleet esileikkiä ja valmistautumista pääasiaan, eli yhdyntään. Tämä riippumatta siitä, onko saanut orgasmin ensin nuolemalla vaiko vasta yhdynnässä. Yhdynnässä lauettu liki aina yhtä aikaa ja monen monesti vaimon orgasmi lähti liikkeelle vasta kun hän tunsi minun tulevan, eli orgasmini laukaisi vaimon orgasmin. Häntä panettanut nuoresta asti ja kullin avulla piti saada monta orgasmia viikossa, vuodesta ja vuosikymmenistä toiseen. Saanut yhdyntäorgasmit vain kun kullini ollut tyveä myöten sisällä ja siellä hierottu ja venytetty pillunpohjaa. Ei ole saanut koskaan sormilla klitorista hieroen, liian herkkä ja kaivannut aina emättimen sisään jotan hieromaan. Tosin kullini ollut ainoa mikä jatkuvan  panetuksen on poistanut. 

Ja tässä Pate väittää tuntemattomia tunnottomaksi.

Vierailija
144/433 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti on ihan feikkausta puhua mistään feikkauksista, ei sellaista todellisuudessa ole. Kaikki naiset saavat heti, kun kulli sisään sujahtaa. Ja mihinkään klitorikseen se orgasmi ei liity, on vain miehen ja sen maagisen kullin taikaa!

Ja jokainen pillu tuntee sen kalun sykäykset ja ruiskimiset, ja jos joku harvinainen nainen ei tunne, on hän hyödytön ja täysin epäkelpo nainen.

Tässähän ei puhuta kenestäkään nimenomaisesta hemkilöstä, vain aivan yleisesti mitä ajatuksia palstalla liikkuu.

Vierailija
145/433 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö oikeasti jonkun miehen, joka luulee noin?

Vierailija
146/433 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaatimattomat esimerkit löysit noista sun väittämistäsi asioista. Mutta voisitko kertoa vielä sen, miksi pidät itseäsi parempana tietäjänä tuntemattomien naisten asioista kuin näiden naisten kanssa kymmeniä vuosia eläneet ja sekstanneet miehet?

Ethän vain halua provoilla noilla feikkauspuheillasi? Ja jos haluat, niin millä tavalla tarkalleen kuvittelet sen parantavan keskustelua ja edistävän omaa asiaasi?

Vierailija
147/433 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän ei puhuta kenestäkään nimenomaisesta hemkilöstä, vain aivan yleisesti mitä ajatuksia palstalla liikkuu.

No entäs tässä sitten? Tämä oli suora vastaus Paten viestiin ja siihen minä tartuin:

"Vaimosi ei anna koskea klitorikseen, koska et osaa käsitellä sitä. Yhdynnässä hän feikkaa orgasmin, jotta se loppuisi. Noin minä toimin exäni kanssa."

Vierailija
148/433 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäs tässä sitten? Tämä oli suora vastaus Paten viestiin ja siihen minä tartuin:

"Vaimosi ei anna koskea klitorikseen, koska et osaa käsitellä sitä. Yhdynnässä hän feikkaa orgasmin, jotta se loppuisi. Noin minä toimin exäni kanssa."

Minä   en ole tuota kirjoittanut, täällä kirjoittelevat muutkin kuin minä. Ja oikeestihan mm. Pate ON täälläkirjoitellut kokoajan, miten hänen vaimonsa saa tai on saanut pelkässä yhdynnässä aina, ja että klitrikseen ei ole saanut koskea. Piste. Ja mulle on sanottu, että jankutan, eli siitä klitoriksesta ei olis tasrvi puhua.

Vierailija
149/433 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oikeestihan mm. Pate ON täälläkirjoitellut kokoajan, miten hänen vaimonsa saa tai on saanut pelkässä yhdynnässä aina, ja että klitrikseen ei ole saanut koskea. Piste. Ja mulle on sanottu, että jankutan, eli siitä klitoriksesta ei olis tasrvi puhua.

No tätähän olen tässä nyt yrittänyt kysellä, että miksei Pate saisi kertoa oman vaimonsa saamisista, kenen sitten? Jankutus tietysti erikseen, mutta et ainakaan voi väittää, etteikö hänelle tauotta myös vittuiltaisi saman asian jankuttamisesta...

Vierailija
150/433 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää parin ihmisen nahistelu täällä aiheuttaa mulle kyllä sen sortin huumoriorgasmit että voi luoja 😂 onko teidän elämä noin vaikeaa ja kurjaa?

Vierailija
151/433 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää parin ihmisen nahistelu täällä aiheuttaa mulle kyllä sen sortin huumoriorgasmit että voi luoja 😂 onko teidän elämä noin vaikeaa ja kurjaa?

Sama. Ei tartte klittaan koskea tai sisään työntyä.

Vierailija
152/433 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oikeestihan mm. Pate ON täälläkirjoitellut kokoajan, miten hänen vaimonsa saa tai on saanut pelkässä yhdynnässä aina, ja että klitrikseen ei ole saanut koskea. Piste. Ja mulle on sanottu, että jankutan, eli siitä klitoriksesta ei olis tasrvi puhua.

No tätähän olen tässä nyt yrittänyt kysellä, että miksei Pate saisi kertoa oman vaimonsa saamisista, kenen sitten? Jankutus tietysti erikseen, mutta et ainakaan voi väittää, etteikö hänelle tauotta myös vittuiltaisi saman asian jankuttamisesta...

Paten puheet ja jankutukset voi sivuuttaa. Ei ole enää edes viihdearvoa.

Vierailija
153/433 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli bro sinunkin vaimosi osaa lypsää kullisi tyhjäksi kun haluaa saada loppumaan. Ehkä meidän vaimot nyt vaan osaa käyttää pillujensa lihaksia paremmin. 

Pate.

Jos ihan rehellinen olen niin ei osaa, mutta osaa muita konsteja kyllä. Pointtini oli lähinnä se, että kun pitkässä suhteessa on asiat kunnossa, niin ei silloin tarvitse feikkailla mitään, asiasta voi kommunikoida. Näille "vaimos vaan feikkaa" -provoilijoille ihan vieras ajatus ilmeisesti.

Ne vaan projisoi omia ongelmiaan muihin ihmisiin.

Vierailija
154/433 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia te löysäpillut nyt vaan olette. Ei se ole mun eikä kenenkään muun vika.

Vierailija
155/433 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli bro sinunkin vaimosi osaa lypsää kullisi tyhjäksi kun haluaa saada loppumaan. Ehkä meidän vaimot nyt vaan osaa käyttää pillujensa lihaksia paremmin. 

Pate.

Jos ihan rehellinen olen niin ei osaa, mutta osaa muita konsteja kyllä. Pointtini oli lähinnä se, että kun pitkässä suhteessa on asiat kunnossa, niin ei silloin tarvitse feikkailla mitään, asiasta voi kommunikoida. Näille "vaimos vaan feikkaa" -provoilijoille ihan vieras ajatus ilmeisesti.

Ne vaan projisoi omia ongelmiaan muihin ihmisiin.

Nyt on kyllä kyökkipsykologi tullut paikalle.

Vierailija
156/433 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä mulle ne viestit joissa nyt vaikka tämän viimeisen puolen tunnin keskustelun aikana väitettiin. Minä voin kyllä näyttää sen viestin jossa täysin ilman perusteita väitettiin yhden palstalaisen vaimoa feikkaajaksi.

Tuo hahmo lukee ja ymmärtää just, mitä itse haluaa. Ei se itselleen mitään voi.

Vierailija
157/433 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vaimosi ei anna koskea klitorikseen, koska et osaa käsitellä sitä. Yhdynnässä hän feikkaa orgasmin, jotta se loppuisi. Noin minä toimin exäni kanssa

Korkki kii!

Vierailija
158/433 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa ketjussa, missä mainitaan orgasmi, niin Klitoris Hullu ja Pate on aina mukana jauhamassa samaa wanhaa paskaa. Molemmat lienevät muistisairaita ja kuvittelevat kirjoittavansa kommenttinsa ekaa kertaa ikinä. Molemmat ovat lisäksi aina oikeassa. 

Vierailija
159/433 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisessa ketjussa, missä mainitaan orgasmi, niin Klitoris Hullu ja Pate on aina mukana jauhamassa samaa wanhaa paskaa. Molemmat lienevät muistisairaita ja kuvittelevat kirjoittavansa kommenttinsa ekaa kertaa ikinä. Molemmat ovat lisäksi aina oikeassa. 

Klitoriksesta ja naisen nautinnosta puhuminen ei ole paskaa. Sinä olet se joka haukut naisia.

Vierailija
160/433 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana millaiseen kaninkoloon pääni työnsinkään klikatessani vauva.fi foorumille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi