Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monet miehet luulevat että nainen saa aina yhdynnässä orgasmin...

Vierailija
15.06.2025 |

Ja jos ja kun ei saa, on nainen löysäpillu ja tunnoton. Vaikka totuus on, että vain harva nainen saa yhsynnässä. Vika ei KOSKAAN ole miehessä

Kommentit (433)

Vierailija
81/433 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne naiset itse tiedä miten saavat tai eivät saa. Ei siihen tutkimuksia tarvita, nainen ihan itse tietää. (paitsi joku mies jossain...)

Mitenn selität sitten sen, että saamaton nainen alkaa yhtäkkiä saamaan uuden miehen kanssa. Miten se on mahdollista, jos naisessa piti olla sellainen ettei saa.  

Sen nyt on nähty, ettei nainen sitä ainakaan tiedä etukäteen saako vai onko saamatta uuden miehen kanssa. Miehellä varmasti ihan yhtä iso merkitys ellei isompi. Vaimoni ei olisi varmaan saanut ainuttakaan orgasmia yhdynnässä, jos en olisi aina pitänyt huolen riittävän pitkistä esileikeistä. Sittenkin piti olla vielä tarkka oikeasta ajoituksesta, että hän sai yhdynnässä. Jos aloitin liian aikaisin, ei saanut ja mitä pidempää yrititin sen kauemmas karkasi. Eli oikealainen esileikki ja ajoitus olivat tae siitä, että hän sai tai oli edes mahdollisuus saada.

Näitä sun juttuja ei enää kukaan jaksa lukea. Samaa diibadaabaa. 

Vierailija
82/433 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun tai kenenkään naisen tarvitse selitellä mitään sulle Pate. Aivan sama mitä sulle tai jollekkin randomille sanoo.

Mulla on aivan ihana pillu, vaikka sitä haukutkin  - mieheni sitä rakastaa, ja saan huumaavia orgasmeja. 

Mitä ylipäänsä kenellekään miehelle kuuluu mun orgasmit tai muidenkaan.

Mutta miehesi ei saa, kun sun pitää runkata se maaliin. Olet siis aika itsekäs tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/433 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne naiset itse tiedä miten saavat tai eivät saa. Ei siihen tutkimuksia tarvita, nainen ihan itse tietää. (paitsi joku mies jossain...)

Mitenn selität sitten sen, että saamaton nainen alkaa yhtäkkiä saamaan uuden miehen kanssa. Miten se on mahdollista, jos naisessa piti olla sellainen ettei saa.  

Sen nyt on nähty, ettei nainen sitä ainakaan tiedä etukäteen saako vai onko saamatta uuden miehen kanssa. Miehellä varmasti ihan yhtä iso merkitys ellei isompi. Vaimoni ei olisi varmaan saanut ainuttakaan orgasmia yhdynnässä, jos en olisi aina pitänyt huolen riittävän pitkistä esileikeistä. Sittenkin piti olla vielä tarkka oikeasta ajoituksesta, että hän sai yhdynnässä. Jos aloitin liian aikaisin, ei saanut ja mitä pidempää yrititin sen kauemmas karkasi. Eli oikealainen esileikki ja ajoitus olivat tae siit

Pate Original.

Samaa paskaa, samassa paketissa since 2010! Over and over again. 

Maailma muuttuu. Paten vaimon pillukin muuttuu. Mutta Paten jutut ei.

Vierailija
84/433 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peniksen koko vaikutaa kyllä siihen, miten hyvin nainen saa orgasmin.

A-pistettä ei lyhyellä peniksellä pysty hieromaan.

Näin on. Vaimo saanut kaikki orgasmit pillun perillä hieroen. Mutta puolisääreen ei ollenkaan. Sama juttu lyhyen keskivertokalun kokoisen dildon kanssa, ei lähde, mutta annas olla pohjaan ylettyvän isomman paksumman dildon kanssa. Ei tarvita montaa työntöä niin lähtee...

Pieni päivitys tilanteeseen. Vaimoni ei saa enää kullillani, koska pillu on jotenkin muuttunut. Sai viimeeksi 2000-luvun vaihteessa naimalla.

Sinä se jaksat kateellisena aina puhua paskaa.  Kun kerran minua stalkkaat niin

Buhahahaa. Kateellinen sun kaltaiselle piilohomolle. Johan vitsin murjasit.

Kokeilisit nyt vihdoin jo jotain muuta kun noita samoja vanhoja juttujasi. Niin, myös vaimosi kanssa.

Sun kullisi on nykyään armotta liian lyhyt vaimollesi, kun pillun pohja on liikkunut pohjoiseen. Mutta onneksi teillä on se teidän yhteinen lelu, Jelly Jortikka. Sillä ylettää molempien namipaikkoihin. Joko olet uskaltanut antaa tekokullin vaimon käteen ja pyytää sitä perseeseesi? Tiedä vaikka vaimo saisi siitä lisää kiimaa pilluunsa ja alkaisi oikeasti valuja kiimalimojaan. Kantsis ainakin kokeilla.

Vierailija
85/433 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen nyt on nähty, ettei nainen sitä ainakaan tiedä etukäteen saako vai onko saamatta uuden miehen kanssa. Miehellä varmasti ihan yhtä iso merkitys ellei isompi. Vaimoni ei olisi varmaan saanut ainuttakaan orgasmia yhdynnässä, jos en olisi aina pitänyt huolen riittävän pitkistä esileikeistä. Sittenkin piti olla vielä tarkka oikeasta ajoituksesta, että hän sai yhdynnässä. Jos aloitin liian aikaisin, ei saanut ja mitä pidempää yrititin sen kauemmas karkasi. Eli oikealainen esileikki ja ajoitus olivat tae siitä, että hän sai tai oli edes mahdollisuus saada.

Miksi vedätte nykyään köyttä eri suuntiin. Vaimo aistii sun piilohomoutesi.

Vierailija
86/433 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hyvä juttu, etteivät kikki naiset yhdyntäorkkuja saa. Eihän sitä miespart muuta ehdittäis kuin naisia naimaan tai naisia karkuun juoksemaan kuten naisten hakuvuorolla tansseissa, jos ei miellyttänyt. Kerran taisin vain naista karkuun juosta, etteivät kaverit rupea perunavitsejä heittelemään. 

Tää on ihan totta. Mun viimeisin mies oli sellainen et sain orgasmin 9/10 kerroista aina hänen kanssa. Onpa kiva lähtee etsimään uutta miestä kun tietää, että se on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta et löytäis yhtä yhteensopivan miehen 

Sillä miehellä on n. 25% mahdollisuus löytää nainen, joka saa orgasmin pelkässä yhdynnässä.

Tääkin. Ja osalle miehistä se kai ois aika tärkeä juttu. Ottaisin hänet kyllä takaisin heti, jos kelpaisin 

Vierailija
87/433 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun on pakko myöntää että onhan se mun parisuhteessa ollut ehkä jopa seksielämän pelastus että saan myös yhdynnässä, nopeasti ja helposti. Arjessa kun se muutaman minuutin yhdyntä joka päättyy molempien tulemiseen on kertakaikkiaan ainut mihin meillä on aikaa ja energiaa. 

Vierailija
88/433 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kullisi on nykyään armotta liian lyhyt vaimollesi, kun pillun pohja on liikkunut pohjoiseen. Mutta onneksi teillä on se teidän yhteinen lelu, Jelly Jortikka. Sillä ylettää molempien namipaikkoihin

Juu vitsi vitsi vaan  miten menikään. Taas kerran osoittat täydellistä tietämättömyyttä kun et pöljä edes ymmärrä, kaluni on pidempi ja paksumpi kuin Jelly jortikka.

Vierailija
89/433 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en luule minä tiedän 

Vierailija
90/433 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en luule minä tiedän 

Juuri näin

N63!

Vierailija
91/433 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja ihmisiä täällä.Kun nainen sanoo, ettei saa pelkällä yhdynnällä orgasmia, se on jonkun mielestä riidan haastamista!

Vierailija
92/433 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pate Original.

Mistä sä näitä satuja oikein revit?? En ollut 2010 edes  käynyt saitilla lukemassa, enkä todellakaan kirjoittanut riviäkään. Muutenkin luulette täällä jatkuvasti jjotaiin juttuja ja kommentteja minun kirjoittamiksi ja sotkette kirjoittajat koko ajan. Aina viitsi korjata. Mutta eikä täällä on joku toinen mies puollustanut naisia ja arvostellut itsekäitä miehiä, jotka ei halua tai pysty tyydyttämään naistaan. Se näyttää olevan useallekin itsekkäälle miehelle punainen vaate ja sitten triggeröidytään jne....tai menee muuten vain ihon alle kuten edelläkin taas nähty. 

Vierailija
93/433 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kuvitella mitään, kun oma vaimo ollut vastakohta tunnottomalle ap:lle. Halunnut ja saanut tuhansia kertoja orgasmit aina yhdynnässä. Enimmät ottanut vielä itse. Hänelle suukseksi ja emättimen sormetus olleet esileikkiä ja valmistautumista pääasiaan, eli yhdyntään. Tämä riippumatta siitä, onko saanut orgasmin ensin nuolemalla vaiko vasta yhdynnässä. Yhdynnässä lauettu liki aina yhtä aikaa ja monen monesti vaimon orgasmi lähti liikkeelle vasta kun hän tunsi minun tulevan, eli orgasmini laukaisi vaimon orgasmin. Häntä panettanut nuoresta asti ja kullin avulla piti saada monta orgasmia viikossa, vuodesta ja vuosikymmenistä toiseen. Saanut yhdyntäorgasmit vain kun kullini ollut tyveä myöten sisällä ja siellä hierottu ja venytetty pillunpohjaa. Ei ole saanut koskaan sormilla klitorista hieroen, liian herkkä ja kaivannut aina emättimen sisään jotan hieromaan. Tosin kullini ollut ainoa mikä jatkuvan  panetuksen on poistanut. 

Ihana kiihotar eikä mikään palstarähjä. 

Vierailija
94/433 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen saa pelkässä yhdynnässä. MIesten on jotenkin vaikeaa tajuta, että sen kalun oikea vastakappale on KLITORIS: ei se vagina, ja jos nainen saa yhdynnässä, sekin luultavammin tulee sen ulkoisen klitan ansiosta, Ja ansio on oikea sana!

Aivan. Tosi on.

Sama jos mieheltä olis pelistä pois terska. Heiluttele siinä kivespussejas 😁 ja ota orgasmi, se on omalla vastuulla 🤣

Hei, tää on hyvä.

Vierailija
95/433 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kuvitella mitään, kun oma vaimo ollut vastakohta tunnottomalle ap:lle. Halunnut ja saanut tuhansia kertoja orgasmit aina yhdynnässä. Enimmät ottanut vielä itse. Hänelle suukseksi ja emättimen sormetus olleet esileikkiä ja valmistautumista pääasiaan, eli yhdyntään. Tämä riippumatta siitä, onko saanut orgasmin ensin nuolemalla vaiko vasta yhdynnässä. Yhdynnässä lauettu liki aina yhtä aikaa ja monen monesti vaimon orgasmi lähti liikkeelle vasta kun hän tunsi minun tulevan, eli orgasmini laukaisi vaimon orgasmin. Häntä panettanut nuoresta asti ja kullin avulla piti saada monta orgasmia viikossa, vuodesta ja vuosikymmenistä toiseen. Saanut yhdyntäorgasmit vain kun kullini ollut tyveä myöten sisällä ja siellä hierottu ja venytetty pillunpohjaa. Ei ole saanut koskaan sormilla klitorista hieroen, liian herkkä ja kaivannut aina emättimen sisään jotan hieromaan. Tosin kullini ollut ainoa mikä jatkuvan  panetuksen on poistanut. 

Noin 50 naista joista alle 10 on ollut tämän jutun tapaisia naisia.Kyllä seksi tälläisten naisten kanssa on erikoisen hienoa.

Vierailija
96/433 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mä kerroin täällä viimein saaneeni orgasmin vakipanon kanssa, niin se oli joidenkin mielestä väärin saatu orgasmi. Mä siis sain orgasmin klitoriskiihottimen avulla kun mies samalla pani mua takaapäin. Jotkut eivät ymmärrä tuollaista ja tuli paska mieli mulle kun taas sain tuntea olevani viallinen nainen. Olin iloinen tuosta orgasmista, mutta joidenkin piti tulla lyttäämään tuo ilo. No olen siitä huolimatta jatkanut tuon lelun käyttöä ja saanut orgasmeja miehen kanssa. Mulle kun on vaikeaa saada orgasmi kun on toinen ihminen läsnä. Yksin ollessa saan helposti.

Hei tuo on nyt ainakin minusta miehenä aivan mahtavaa että olet uskaltanut otta mukaan tuon lelun leikkeihin ja saat sen avulla orgasmin. Jo  tuo että uskalta ehdotaa että haluaisn tehdä niin vaati rohkeutta. Minua ei miehenä tuo nyt mitenkään haitaisi minusta vain on aina mahtavaa jos nainen saa tavalla tai toiselle se vaan on niin upea =)

Vierailija
97/433 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me kun aamulla rakasteltiin ihanasti...niin äsken sainkin sitten syöpädiagnoosin, kun lekuri soitti. Jee. Hyvää juhannusta ja hääpäivää!

Saatanan paskaukot olkaa jo hiljaa.

Vierailija
98/433 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla monesti niin nainen on tullu eka sitten vasta mä

🙃

kik on muhku2262

Vierailija
99/433 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mä kerroin täällä viimein saaneeni orgasmin vakipanon kanssa, niin se oli joidenkin mielestä väärin saatu orgasmi. Mä siis sain orgasmin klitoriskiihottimen avulla kun mies samalla pani mua takaapäin. Jotkut eivät ymmärrä tuollaista ja tuli paska mieli mulle kun taas sain tuntea olevani viallinen nainen. Olin iloinen tuosta orgasmista, mutta joidenkin piti tulla lyttäämään tuo ilo. No olen siitä huolimatta jatkanut tuon lelun käyttöä ja saanut orgasmeja miehen kanssa. Mulle kun on vaikeaa saada orgasmi kun on toinen ihminen läsnä. Yksin ollessa saan helposti.

Hei tuo on nyt ainakin minusta miehenä aivan mahtavaa että olet uskaltanut otta mukaan tuon lelun leikkeihin ja saat sen avulla orgasmin. Jo  tuo että uskalta ehdotaa että haluaisn tehdä niin vaati rohkeutta. Minua ei miehenä tuo nyt mitenkään haitaisi minusta vain on aina mahtavaa jos nainen saa tavalla tai toiselle se vaan on

Saa sinä kuinka ikinä saatkin, ei kuulu kellekkään! Hienoa.

Vierailija
100/433 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pate Original.

Mistä sä näitä satuja oikein revit?? En ollut 2010 edes  käynyt saitilla lukemassa, enkä todellakaan kirjoittanut riviäkään. Muutenkin luulette täällä jatkuvasti jjotaiin juttuja ja kommentteja minun kirjoittamiksi ja sotkette kirjoittajat koko ajan. Aina viitsi korjata. Mutta eikä täällä on joku toinen mies puollustanut naisia ja arvostellut itsekäitä miehiä, jotka ei halua tai pysty tyydyttämään naistaan. Se näyttää olevan useallekin itsekkäälle miehelle punainen vaate ja sitten triggeröidytään jne....tai menee muuten vain ihon alle kuten edelläkin taas nähty. 

Älä homppeli ulise vaan pane pilleri poskeesi ja toivo, että vaimosi antaa sitä kuivaa pilluaan sulle.

Onneksi sulla ei koskaan mikään mee ihon alle. Perseeseesi sen sijaan menee. Joko vaimo on tietoinen piilohomoleikeistäsi?