Riikka Purra: "Näen perussuomalaiset pääministeripuolueena" ja arvaa kuka olisi puolueen päministeri??
Purra linjaa puolueen tavoittelevan suurimman puolueen paikkaa ja pääministeripuolueen asemaa.
- Suomi nousee, meillä tulee paremmat ajat.
Purra kertoo päässeensä eilen "radalle".
Kommentit (117)
Laadukkaiden PS-poliitikkojen lukumäärä: 0 kpl.
Vierailija kirjoitti:
Näen perussuomalaiset vuodesta 2027 eteenpäin oppositiossa hyvin pitkän ajan.
Sosialisteille lävähtää totuus silmille ei auta puheet lääkäriin pääsystä kun 10miljardia sopeuttaa,joutuu siis viimeinkin vastaamaan siitä mitä Marinin hallitus touhusi.
Olisiko Riikka valtiotieteilijä jos hän olisi mennyt itse töihin? Ei, koska hänellä ei olisi ollut aikaa lukea pääsykokeisiin.
Missä Riikka, siellä fiksaatioita ja psykoosikohtauksia.
Olen Purran kanssa vain yhdessä asiassa samaa mieltä. Unohdin tosin jo, mikä se oli.
Purra pilasi puolueensa ja hallituksen.....taitamattoman naisen saavutus. Ilmankos on hermoraunio ja suonet päässä pullistelee...samoin silmät vinkuu kun vihaisella sonnilla.
Persujen huumekartelli pyörii ihan avoimesti ja aineita riittää
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a23dec18-05ef-4ab2-bba1-f4127b3e3…;
Pääministeri Purra. Kuulostaa niin hienolta.
Onhan meillä jo nyt pääministerinä miespuoleinen Riikka.
Riikka Purra on ministereistä pätevin ja osaavin. Toivoisin näkeväni hänet pääministerinä.
Vassarit, pian olette itse hallitusvastuussa! Löytyykö muuta osaamista kuin taukoamaton räksytys? Rahaa nyt ei ole.
Tuolla Riikan laskutavalla "Liike.Nyt" voisi olla myös. Hjallis pääministeriksi!
Vierailija kirjoitti:
Kun hissi ei mene muualle kuin alakertaan.
Sama on käynyt kannatuksen kanssa
Itseriittoisuutta tuntuu Purrelilla riittävän.
Syrjäyttääkö Netanjahu viimeinkin Purran? Tämä voi olla vaarallinen uutinen arjalaisille ihmisille..