No nyt on sitten KUUMA!
Onko nyt hyvä? Tätäkö toivoitte? Täh?
Hiki valuu, paarmat pörrää. Ei pakopaikkaa. Ei ole hyvä tämä!!!
Onneksi huomenna jäähtyy ja tiistaina tulee vettä. Paljon parempi. Valkoselle miehelle.
Kommentit (30)
Mä odotinkin milloin joku valittelee paarmoista. Ihana helle, mutta ne veen paarmat.
Mulla on ihanne paikka, kun oon mökillä niin pääsen helposti järveen viilentymään, mutta silti tuntuu tämä kuumuus. Paskakin ihan löysää näillä säillä.
Tässä lämpötilassa Singaporessa vanhuksia kielletään menemästä ulos paleltumisriskin vuoksi, se siitä "helteestä". Muuten oli viikolla iso otsikko; auringossa jopa +60 Espanjassa, äsken kun olin terassillani, niin mittari siinäkin näytti +60, asteikko loppui siihen. Varjossa kuitenkin vain +24, kauheaa liioittelua lehdissä, aina auringon paisteessa enemmän on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla tulemme olemaan sulkukorkepaineen vaikutuspiirissä. Sadetta ei tule kuukauteen. Paineasetelma ei liiku milliäkään.
-Kylmis
Yes 😊
Vierailija kirjoitti:
Kuuma? Siis missä? Meillä täällä Helsingissä, Suomessa +26, aurinko porottaa täydeltä taivaalta ja on aivan ihanaa. Askelmittarista katsoin niin vasta 12km kävelty tänään. Eikä missään vaiheessa ole ollut kuuma, mukavasti alkavan lämmin, ehkä tästä vielä kesä saadaan.
Saadaan saadaan :)
Vierailija kirjoitti:
Eka hellepäivä menee, mut toinen ei.
Mihin se toinen sitten häviää?
Vierailija kirjoitti:
Kuuma? Siis missä? Meillä täällä Helsingissä, Suomessa +26, aurinko porottaa täydeltä taivaalta ja on aivan ihanaa. Askelmittarista katsoin niin vasta 12km kävelty tänään. Eikä missään vaiheessa ole ollut kuuma, mukavasti alkavan lämmin, ehkä tästä vielä kesä saadaan.
26 on jo oksettavan kuuma. Ei ole ihmisen keli sellainen ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin tai näin, aina väärinpäin.🤔🤔
Viileä sää ei ole koskaan väärinpäin.
Jotenki on lämmintä ulkona, mutta kohta lähden saunaan.