Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä ihmettelee lääkäreitten kirjaamiskäytäntöjä, kun kuulemma samasta asiasta saattaa olla kolmekin eri versiota

Vierailija
15.06.2025 |

Ja voi poiketa aika radikaalistikin toisistaan. 

Kannassa on jotain tekstinpätkiä joita sitten "stilisoidaan".

Lopulta voi olla tuloksena jokin mt-ongelma, vaikka faktat kertoo muuta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt ihmeessä näitä eri versioita.

Vierailija
2/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit eivät edelleenkään kirjaa kantaan vaan omaan potilastietojärjestelmään josta tekstit siirtyvät omakantaan asiakkaalle itselleen tarvittaessa luettaviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilas ei tiedä mistä kirjaukset ovat peräisin. 

Vierailija
4/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhoista kirjauksista saattaa olla kymmenenkin versiota, koska ohjelmassa ei ole oikolulua tai mahdollisuutta tehdä välitallennuksia. Olen aloittanut kirjauksen, lopetan kesken, kun jotain akuuttia. Tallennan. Avaan ja teen uuden version kun jatkan. Tallennan. Luen myöhemmin ja korjaan pahimmat kirjoitusvirheet. Tallennan.

Vierailija
5/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Lääkäri kirjasi oireita. Mutta en näe itse diagnoosia tai sitä ei ole. Lääke on.

Vierailija
6/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhoista kirjauksista saattaa olla kymmenenkin versiota, koska ohjelmassa ei ole oikolulua tai mahdollisuutta tehdä välitallennuksia. Olen aloittanut kirjauksen, lopetan kesken, kun jotain akuuttia. Tallennan. Avaan ja teen uuden version kun jatkan. Tallennan. Luen myöhemmin ja korjaan pahimmat kirjoitusvirheet. Tallennan.

Ööh? Opetteles sen ohjelmiston käyttö. Tuo on jo laitonta.

Vierailija
7/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit eivät edelleenkään kirjaa kantaan vaan omaan potilastietojärjestelmään josta tekstit siirtyvät omakantaan asiakkaalle itselleen tarvittaessa luettaviin.

ja ne kirjaukset eivät tule täydellisinä kantaan. Pitää tehdä asiakirjapyyntö omista käynneistään niin pitää saada kaikki. Kannassa ei todellakaan ole lääkäreiden kaikki kirjaukset potilaille näkyvissä.

Vierailija
8/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja ne kirjaukset eivät tule täydellisinä kantaan. Pitää tehdä asiakirjapyyntö omista käynneistään niin pitää saada kaikki. Kannassa ei todellakaan ole lääkäreiden kaikki kirjaukset potilaille näkyvissä.

Paras olisi kun tiedot eivät menisi kantaan, on vain ajan kysymys koska tuo kaikki tieto on murrettu ja myynnissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi